فهرست بستن

بوتاکس در شیراز با تخفیف – دکتر راحله نظری09172575530

قیمت مناسب و کیفیت بالای تزریق بوتاکس در شیراز با تخفیف توسط دکتر راحله نظری سبب شده تا اغلب متقاضیان تزریق بوتاکس در شیراز به کلینیک زیبایی دکتر راحله نظری مراجعه کنند.

تزریق بوتاکس در شیراز با تخفیف
تزریق بوتاکس در شیراز با تخفیف

کلینیک زیبایی دکتر راحله نظری – تزریق بوتاکس در شیراز با تخفیف – 09172575530 –  09177514188  -36494699  بلوار مطهری ( زرگری ) چهار راه مطهری – نبش  ستارخان مجتمع صدگل -طبقه 5 -واحد36

بوتاکس در شیراز با تخفیف 

بوتاکس در شیراز با تخفیف – بوتاکس گوشه چشم و لب با تخفیف : رفع چین و چروک ها و خطوط گوشه چشم و لب را با تخفیف ها و آفر های ویژه با تزریق ژل  و بوتاکس در کلینیک زیبایی دکتر راحله نظری درشیراز انجام میگیرد.

 بوتاکس در شیراز با تخفیف
 بوتاکس در شیراز با تخفیف

 تزریق بوتاکس 

بوتاکس گوشه چشم ولب با تخفیف با استفاده ازانواع مختلفی از بوتاکس که در بازار ایران وجود دارد انجام می شود ولی در واقع بهترین و  از لحاظ کیفیت و مدت اثر بوتاکس دیسپورت است بوتاکس  دیسپورت ساخت انگلیس و زیمن ساخت آلمان و مسپورت ساخت ایران می باشد ولی برند بوتاکس ساخت شرکت آلرگان امریکا وتاکس ساخته شده می باشد.

بوتاکس ایرانی مسپورت نیز از کیفیت بالا و مدت اثر طولانی برخوردار است و برای تزریق بوتاکس گوشه چشم و لب با تخفیف مناسب است.

 بوتاکس در شیراز با تخفیف
 تزریق بوتاکس در شیراز با تخفیف

 بوتاکس در شیراز با تخفیف

رایج‌ترین منطقه درمان با بوتاکس ، خطوط افقی در سراسر پیشانی و خطوط عمودی اخم بین ابروها است. بوتاکس امریکا ، دیسپورت  انگلیس یا کانادا و زایمن آلمان همه از طرف سازمان غذا و دارو در امریکا تایید شده اند اما گرچه استفاده از هر نوع دارویی مقداری ریسک و عوارض به همراه دارد.

دکتر راحله نظری همواره نگران  از تزریق  بوتاکس و دیسپورت های تقلبی در ایران می باشد  و حتی داروهای مشابه بوتاکس که به احتمال زیاد زیر استاندارد در کشورهای  کره و چین و … ساخته شده اند و در ایران تحت نام های مختلف مصرف می شوند چون این مواد از طرف سازمان مهمی چون سازمان غذا و دارو در امریکا مورد آزمایش قرار نگرفته و تائیدیه این سازمان را ندارند.   

اولین محصول ایرانی توکسین کلوستریدیوم بوتولینوم تیپ آ است مسپورت یا مصپورت است که شرکت مصون دارو به بازار ایران عرضه کرده است.

 بوتاکس در شیراز با تخفیف
 بوتاکس در شیراز با تخفیف

گرچه جای بسی خوشحالی است که اولین محصول توکسین بوتولینوم تیپ آ در ایران توسط شرکت مصون دارو عرضه شده که حتی نسبت به محصول مشابه از کشور کره ( نورونوکس ) از از کیفیت خوبی برخورداراست وهمچنین بوتاکس دیستون که ساخت شرکت ایمن واکسن می باشد. 

با این وجود دکتر راحله نظری به دلیل عدم اعتماد در نمونه های خارجی بوتاکس استفاده از مسپورت و یا دیستون  ایرانی را به بیماران خود توصیه می کند چون حداقل می داند که چه استفاده می کند و با تجربه یی که در مصرف این نوع داروها دارد می داند که مصرف مسپورت یا مصپورت و یا دیستون ایرانی با هزینه و قیمت کمتر نتایج بسیار خوبی داشته است.

بوتاکس ، دیسپورت و زیمن و مسپورت و دیستون  ایران و نورونوکس کره و … موارد استعمال مشابه فراوانی در پزشکی دارند.

 بوتاکس در شیراز با تخفیف
 بوتاکس در شیراز با تخفیف

تزریق بوتاکس شیراز

ولی دکتر راحله نظری در تهیه این نوشته ها  بر روی موارد استعمال این محصولات کلوستریدیوم بوتولینوم توکسین تیپ آ در زیباسازی (کاسمتیک) تکیه کرده است.

با استفاده از بوتاکس و یا دیسپورت و سایر محصولات می توان صورت مردان و زنان جوان را هم زیباتر نمود و در مردان و زنان میانسال و سالخورده با بوتاکس یا دیسپورت یا مسپورت یا دیستون  می توان چین و چروک های یک سوم بالای صورت را کم و یا به کلی از بین برد که بیشتر ناحیه پیشانی و کناره های چشم را شامل می شود.

تزریق بوتاکس زیر بغل

تزریق بوتاکس زیر بغل 

همچنین مطالعات بالینی نشان داده است که تزریق بوتاکس و یا دیسپورت در زیر بغل و کف دست ها باعث کاهش موقتی عرق کردن زیادی شده  در افرادی که از سر دردهای مزمن میگرنی رنج می برند تزریق بوتاکس مسپورت یا دیسپورت امکان دارد که به کاهش و یا از بین بردن موقتی سردرد آنها برای چندین ماه کمک کند.

 بوتاکس در شیراز با تخفیف