فهرست بستن

 تخفیف تزریق بوتاکس در شیراز

تزریق بوتاکس شیراز

  تخفیف تزریق بوتاکس در شیراز  یکی از جاذبه های توریست درمانی در این شهر میباشد. تزریق بوتاکس در کشورهای دیگر نسبت به تزریق بوتاکس در شیراز هزینه بسیار بالاتر تا حدود ده تا بیست برابر بیشتر میباشد .به همین دلیل ارزان بودن هزینه تزریق بوتاکس در شیراز و وجود پزشکان حاذق سبب شده تا اکثر مسافران وتوریست ها اقدام به تزریق بوتاکس در شیراز نمایند .

تخفیف تزریق بوتاکس در شیراز
تخفیف تزریق بوتاکس در شیراز

از تزریق بوتاکس براى جوانسازى خط اخم ،  خط پیشانى و خطوط دور چشم از بوتاکس استفاده می‌شود از بوتاکس براى از بین بردن عرق زیربغل ، کف دست و پا هم استفاده می‌شود. هرگز نباید در یک جلسه بوتاکس صورت و زیر بغل انجام شود، بوتاکس زیر بغل وصورت 8 -10 ماه ماندگارى دارد، البته در بعضى افراد با وجود انجام بوتاکس هیچ اثرى مشاهده نمی‌شود. در این افراد بهتر است از ترکیب دیگر بوتاکس استفاده شود.

 تخفیف تزریق بوتاکس در شیراز
بوتاکس ارزان

بوتاکس در بسیارى موارد باعث بهتر شدن میگرن می‌شود، دوز داروى بوتاکس باید با دقت بسیار زیادى تهیه و تزریق شود. چنانچه داروى بوتاکس  آماده شده بماند بین ۸-٢٤ساعت قابلیت تزریق دارد، در موارد بیشتر از ٢٤ساعت نبایددارو مصرف شود. : نتیجه بالا بردن ابرو با بوتاکس حدود ٢ میلى متر است و بهاندازه لیفت جراحى نیست.

تخفیف تزریق بوتاکس در شیراز

براى بى حرکت‌کردن لبه زخم جراحى استفاده می‌شود (این مورد کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد). اثر بوتاکس بین یک تا ٣ هفته بعد از تزریق اثر بوتاکس مشاهده می‌شود

 تخفیف تزریق بوتاکس در شیراز
تخفیف تزریق بوتاکس در شیراز

بوتاکس ارزان

تزریق بوتاکس لب

طریقه درمان خطوط لب به این شکل است که  یک واحد بوتاکس در سه یا چهار نقطه به فاصله ۴-۳ میلی متر از حاشیه لب در عمق ۲ میلی متری تزریق می شود. گاهی از اوقات یک برون برگردانی درحاشیه لب ایجاد می شود که ظاهری برجسته و جذاب به لب می دهد. درمان هر ۶ تا ۸ هفته تکرارمی شود و  در دفعات بعد می توان دوز بیشتر برای ماندگاری طولانی تر استفاده کرد که این موضوع باید با احتیاط انجام شود تا از بروز عوارض جانبی پیشگیری شود.

 تزریق بوتاکس شیراز – هزینه بوتاکس پیشانی در شیراز – بهترین دکتر ژل و بوتاکس در شیراز – شیراز تخفیف ژل و بوتاکس فروش ژل و بوتاکس در  شیراز –دکتر خوب برای بوتاکس – تزریق  شیراز تخفیف  – تزریق بوتاکس پیشانی در شیراز – تزریق بوتاکس برای چین و چروک صورت شیراز – بوتاکس ارزان

تخفیف تزریق بوتاکس در شیراز