فهرست بستن

مزوتراپی غبغب در شیراز – دکتر راحله نظری09177514188

مزوتراپی غبغب در شیراز

مزوتراپی غبغب در شیراز جدیدترین روش برای سوزاندن چربی های تجمع یافته در ناحیه زیر چانه است. بطور کلی مزوتراپی در مقایسه با روش جراحی مزیت هایی را در پی دارد که همین مسئله باعث محبوبیت روزافزون آن شده است.

مزوتراپی غبغب در شیراز
مزوتراپی غبغب در شیراز

دکتر راحله نظری -شیراز بلوار زرگری چهارراه ستارخان -مجتمع صدگل – طبقه 5 -واحد  36 —   09172575530  -9177514188 – –  36494699

روش مزوتراپی ابتدا برای زیبایی و جوانسازی پوست صورت ارائه شد. اما به تدریج کاربردهای دیگر آن نیز ابداع شد نظیر درمان ریزش مو و جدیدترین ان که چربی سوزی موضعی است.

مزوتراپی غبغب در شیراز
مزوتراپی غبغب در شیراز

نتایج قابل قبول و موفقیت آمیزی که مزوتراپی در لاغری موضعی از خود نشان داده است، باعث شده تا مورد توجه پزشکان قرار گیرد. در این مقاله قصد داریم تا به تفصیل در مورد مزوتراپی لاغری غبغب و تلفیق آن با درمان طب سوزنی برای کسب نتیجه بهتر صحبت کنیم. در پایان نیز بهترین کلینیک مزوتراپی و طب سوزنی را به شما معرفی خواهیم کرد. لاغری موضعی با مزوتراپی

مزوتراپی غبغب در شیراز
کلینیک مزوتراپی غبغب در شیراز

علل پیدایش غبغب

غبغب در نتیجه تجمع چربی در ناحیه زیر فک و چانه ایجاد می شود که در صورت گسترش می تواند تا روی قسمت بالایی گردن را هم درگیر کند. این عارضه که یک نقص در زیبایی محسوب می شود می تواند زمینه ارثی داشته باشد و یا در نتیجه اضافه وزن بوجود آید.

برای رفع غبغب دو روش جراحی و غیر جراحی وجود دارد. روش جراحی اگرچه روشی سریع است اما دوره نقاهت سختی داشته و هزینه بالایی دارد.

مزوتراپی چیست؟

بطور کلی مزوتراپی تزریق یک سری ترکیبات فعال بیولوژیکی و چربی سوز است که باعث شکستن ساختار مولکولی چربی ها می شود و در نهایت به عنوان ماده زائد از بدن دفع می شود.

این ترکیبات مجموعه ای از ویتامین ها، داروهای هومیوپاتی و عصاره گیاهان است که در لایه مزودرم پوست تزریق میشود. مهمترین این ترکیبات ماده فسفاتیدیل کولین استخراج شده از گیاه سویا است که پزشکان در دوزهای بالا برای درمان کلسترول خون تجویز می کنند.

ترکیبات مزوتراپی به صورت کوکتل های آماده موجود هستند و یا اینکه توسط پزشک این ترکیبات با دوزهای مشخص با یکدیگر ترکیب می‌شوند. پروسه دفع چربی در مزوتراپی به مدت زمانی در حدود ۶ تا ۸ هفته نیاز دارد. در بسیاری از افراد یک جلسه مزوتراپی تغییرات قابل توجهی را نشان می دهد اما بهتر است که تا سه جلسه تکرار شود

مزوتراپی غبغب در شیراز
بهترین دکتر مزوتراپی غبغب در شیراز

مزوتراپی غبغب در شیراز

درمان چاقی غبغب با مزوتراپی

در این روش ترکیبات مزوتراپی با استفاده از سوزن های بسیار ظریف و نازک به ناحیه غبغب تزریق می‌شود. این تزریق رد بسیار کمی دارد و به همین دلیل قابل تحمل است اما برای افراد حساس می توان از بی حسی موضعی و یا کمپرس یخ استفاده کرد.

ترکیبات مزوتراپی شروع به لیپولیز چربی ها کرده و آنها را به مایع تبدیل می‌کنند. سپس چربی های شکسته شده توسط غدد لنفاوی دفع می شود. پروسه دفع چربی به مدت زمانی در حدود ۶ تا ۸ هفته نیاز دارد. در بسیاری از افراد یک جلسه مزوتراپی تغییرات قابل توجهی را نشان می دهد اما بهتر است که تا سه جلسه تکرار شود. البته دفعات تکرار بسته به صلاحدید پزشک درمانگر دارد.

مزوتراپی غبغب در شیراز
مزوتراپی غبغب در شیراز
مزوتراپی غبغب در شیراز
مزوتراپی غبغب در شیراز

فواید و عوارض مزوتراپی لاغری غبغب

مهمترین فایده رفع غبغب با مزوتراپی آن است که باعث افتادگی و شل شدن پوست نمی شود. زیرا مزوتراپی در اصل نوعی روش جوانسازی و شادابی پوست است که کشیدگی و لیفت را نیز به همراه دارد. بنابراین برخلاف رژیم‌های غذایی سخت که باعث شل شدن پوست میشود مزوتراپی چربی سوز از این عارضه جلوگیری می‌کند.

مزوتراپی چربی سوز غبغب اگر توسط یک پزشک متخصص و باتجربه انجام شود می‌توان گفت هیچ عارضه ای به دنبال نخواهد داشت. اما به هر حال به عنوان یک روش تزریقی ممکن است با کمی کبودی، درد، قرمزی و تورم در ناحیه تزریق شده همراه باشد .البته با گذر زمان کاملا بهبود پیدا می کند.

مزوتراپی غبغب در شیراز
مزوتراپی غبغب در شیراز

مقایسه مزوتراپی چربی سوز غبغب و جراحی

مزوتراپی غبغب به صورت سرپایی انجام می شود و نیاز به بیهوشی عمومی ندارد. دوره نقاهت بسیار سبک و کوتاهی داشته به طوری که فرد بلافاصله پس از تزریق می تواند فعالیت های روزمره خود را از سر گیرد و فردای تزریق به محل کار برود.

روش جراحی غبغب نیاز به بیهوشی کامل دارد. عمل سختی محسوب می‌شود و دوره نقاهت سنگینی دارد. به طوری که فرد باید تا چندین روز در منزل استراحت کند. ضمن آنکه هزینه جراحی بسیار بالاتر از هزینه‌ مزوتراپی غبغب است.

مراقبت های پس از مزوتراپی لاغری غبغب

  • تا ۲۴ ساعت از فعالیت های سنگین، استحمام و رفتن به استخر خودداری کنید.
  • در طول دوره درمان، انجام عملیات لایه برداری و الکترولیز ممنوع است.
  • پس از تزریق در صورت داشتن احساس درد و سوزش از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • اگر پس از ۶ هفته هنوز التهابات جلسه قبل وجود دارد تزریق مجدد را انجام ندهید.

ماندگاری مزوتراپی لاغری غبغب

مدت زمان ماندگاری مزوتراپی لاغری تا حد زیادی وابسته به مارک کوکتل مزوتراپی دارد. اگر پزشک مربوطه از برندهای معتبر و مطرح برای بیمار استفاده کند و در صورتی که بیمار نیز دچار اضافه وزن نشود تجمع مجدد چربی صورت نخواهد گرفت.

هزینه مزوتراپی برای رفع غبغب

هزینه رفع غبغب با مزوتراپی از هزینه جراحی کمتر است. اما نیاز به چندین جلسه تکرار دارد توصیه می‌شود برای حصول نتیجه سریع تر به کلینیک های معتبر مراجعه کنید .

مزوتراپی غبغب در شیراز