فهرست بستن

درباره ما

کلینیک زیبایی دکتر راحله نظری – 9172575530 – 09177514188 – 36کلینیک زیبایی دکتر راحله نظری – 09172575530 –  09177514188  -36494699  بلوار مطهری ( زرگری ) چهار راه مطهری – نبش ستارخان مجتمع صدگل -طبقه 5 -واحد36494699 بلوار زرگری چهار راه ستارخان مجتمع صدگل -طبقه 5 -واحد36

تخفیف ژل و بوتاکس در شیراز  

امروزه در کشورهای اروپایی از ترکیبات تزریقی متعددی جهت رفع چروک یا افزایش حجم اعضای بدن استفاده می شود که متاسفانه در جامعه ما اطلاعات محدودی در این باره وجود دارد. به اختصار باید گفت که این نوع ترکیبات به دو دسته کلی تقسیم می شوند:

ترکیبات فلج کننده؛ که با فلج کردن عضلات پیشانی یا دور چشم ، اسپاسم آن ناحیه را رفع می کنند و مانع از انقباض عضلات می شوند، بنابراین باعث رفع چروک و گاه بالا بردن ابروها می شوند و طول اثرشان بین 7 تا 8 ماه می باشد.

بوتاکس نام اختصاری سم بوتولیسم است. تزریق مقدار کمی از این ماده بطور مستقیم در ماهیچه فعالیت آن را کم کرده و خطوطی را که نتیجه پرکاری آن روی صورت به وجود می آید از بین می برد در نتیجه صورت جوان تر و شاداب تر به نظر می رسد. يک روش سريع و نسبتا غير تهاجمی است.

بوتاکس خط اخم پیشانی
بوتاکس خط اخم پیشانی

برای درمان چروک های پیشانی و کنار چشم ها ( در مناطقی که حرکت عضلانی ضروری نیست میتوان از بوتاکس استفاده کرد تا از پیشرفت و ایجاد چروک ها جلوگیری شود.

مرکز تزریق ژل و بوتاکس در شیراز
مرکز تزریق ژل و بوتاکس در شیراز

هم اکنون بوتاکس در آمریکا روشی است که بیشترین استفاده را از نظر زیبا سازی صورت دارد و هنرپیشه های هالیوودی بیشترین مصرف کنندگان این ماده هستند.

تزریق بوتاکس وژل با تخفیف شیراز
تزریق بوتاکس وژل با تخفیف شیراز

تخفیف ژل و بوتاکس در شیراز

ژل ‌های مورد استفاده برای تزریق دارای انواع مختلفی هستند؛ که همگی مورد تایید سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) هستند.

اما محبوب‌ترین ژل  تزریق  به صورت اسید هیالورونیک است. علت محبوبیت این ژل نیز خواص دیگر آن به جز شکل دهی و فرم دهی است.در واقع این ماده به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد و به عنوان روان کننده بافت‌های همبند، مفاصل بدن، چشم و پوست ، فعالیت می‌کند.در نتیجه استفاده از آن موجب بهبود رطوبت و کیفیت پوست (با جذب آب به سطح زیرین پوست) می‌شود.

در نتیجه می‌توان گفت تزریق ژل اسید هیالورونیک نه تنها هیچگونه عوارضی ندارد؛ بلکه علاوه بر بهبود ظاهری سریع، کیفیت باطنی پوست صورت شما را نیز به تدریج افزایش می‌دهد.

علائم قابل رویت پیری در طی زمان به علت اشعه خورشید، وراثت و روش زندگی ایجاد می‌شود و یکی از علائم زودرس آن ایجاد چین و چروک و کاهش حجم پوست است با تزریق فیلر ‌ها به صورت غیر جراحی ، می‌توان کاهش حجم را جبران کرده و این خطوط را از بین برد.

مشخصات بوتاکس مسپورت یا مصپورت

نام ژنریک : توکسین کلستریدیوم بوتولینوم تیپ آ

نام تجاری : MASPORT

شکل دارویی : پودر لیوفیلیز استریل تزریقی در واحدهای ۵۰۰ و ۱۵۰

بسته بندی : ویال ۳ میلی لیتری

مشخصات بوتاکس مصپورت ۵۰۰ واحدی:

کشور سازنده: ایران

مقدار : ۵۰۰ واحد

حداکثر نفرات: ۳ نفر

تاریخ انقضا: ۶ ماه

نرمال: ۳ سی سی موارد مصرف : بوتولینوم توکسین تیپ A برای درمان اسپاسم صورت  بلفاروپلاسم، اسپاسم نیمه صورت (همی فاسیال) ، اختلال صدای اسپاسمودیک، تورتيكولی اسپاسمودیک، ناهنجاری گردن، فلج مغزی اسپاسمودیک، زیبایی ، چپ چشمی، خطوط صورت ، میگرن مزمن ، خطوط اخم ، چین و چروک های صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

    تخفیف ژل و بوتاکس در شیراز

ژل بوتاکس شیراز
ژل بوتاکس شیراز

فیلر زیر چشم را می‌ توان یک فیلر تزریقی بافت معرفی کرد که از اسید هیالورونیک طبیعی تهیه شده است، که یک مولکول پیچیده کامل طبیعی به حساب می‌ آید که در پوست وجود دارد.

بهترین دکتر تزریق ژل
بهترین دکتر تزریق ژل

از جمله محصولات معتبر خانواده تزریقی می توان به ژوویدرم، استایلج، تئوسیال،سیتوسیال و رووفیل و رستیلن و بلترو اشاره کرد. [محصولات توسکانی و درماهیل محصولات توسکانی

میکرونیدلینگ در شیراز
میکرونیدلینگ

یکی از شناخته شده ترین شرکت های بین المللی در زمینه مزوتراپی و لوازم آرایشی در اسپانیا است. توسکانی مزوتراپی یک تولیدکننده و عرضه کننده است. ما طیفی از مزوتراپی و لوازم آرایشی را برای افراد حرفه‌ای و بیماران ارائه می دهیم تا هر گونه مشکل زیبا شناختی (از تشخیص گرفته تا برطرف سازی) را به ایمن‌ترین و کارآمدترین روش درمان کنند.

میکرونیدلینگ مزوتراپی
میکرونیدلینگ مزوتراپی

مزوتراپی وارد کردن گروهی از مواد فعال بیولوژیک با سوزن‌هایی بسیار ریز به داخل پوست می باشد. این مواد می تواند شامل ویتامینها، دارو یا فاکتورهای رشد باشند.

تخفیف ژل و بوتاکس در شیراز

میکرونیدلینگ با درماپن راه حل و درمانی موثر را برای تمام عوارض پوستی ارائه می‌دهد، از جمله چین و چروک و خطوط ریز، هایپرپیگمنتیشن، جای زخم، منافذ بزرگ، ترک‌های پوستی، تحریک درمان زخم، سفت کردن پوست، لیفتینگ و جوانسازی. نتایج بدون هزینه و بدون زمان استراحت برای بهبودی این درمان با لیزر فرکشنال قابل مقایسه هستند. میکرونیدلینگ یک عمل لیفت صورت بدون جراحی است.

تزریق ژل و بوتاکس در شیراز
میکرونیدلینگ

درماپن یک دستگاه نیدلینگ پوست الکتریکی است که مانند یک قلم به نظر می‌رسد که برای ایجاد سوراخ‌های میکرو خیلی ریز در پوست از سوزن‌های بسیار ریز استفاده می‌کند.

میکرونیدلینگ در شیراز
میکرونیدلینگ

این روش باعث تحریک تولیدکلاژن و الاستین جدید می‌شود که ظاهر پوست شما را بهبودمی‌بخشد. این سوراخ‌ها همچنین به نفوذ بهتر و سریع‌تر محصولاتمراقب پوستی موضعی کمک می‌کنند که باعث جوان‌سازی سریع‌تر وموثرتر پوست می‌شود.

تزریق بوتاکس وژل با تخفیف شیراز
تزریق بوتاکس وژل با تخفیف شیراز
 

 

دیدگاهتان را بنویسید