فهرست بستن

بهترین دکتر تزریق بوتاکس شیراز – دکتر راحله نظری09177514188

یکی از راه های جوانسازی تزریق بوتاکس توسط دکتر راحله نظری بهترین دکتر تزریق بوتاکس شیراز است. بوتاکس از طریق تزریق وارد بدن می شود و در محل مورد نظرباعث فلج کردن عضلات  انقباضی می شود.

پس از تزریق بوتاکس  در محل پیشانی این ماده جذب عضلات مورد نظر می شود و به مرور زمان از شدن ماده ای که باعث انقباض عضلات می شود، جلوگیری می کند. به این صورت دیگر چین و چروک شما را آزار نمی دهند و تا مدت زمان خاصی می توانید از داشتن  صورتی صاف و زیبا لذت ببرید.

بهترین دکتر تزریق بوتاکس شیراز
بهترین دکتر تزریق بوتاکس شیراز

کلینیک زیبایی دکتر راحله نظری – 09172575530 – دکتر تزریق بوتاکس شیراز –  09177514188  -36494699  بلوار  مطهری ( زرگری ) چهار راه مطهری – نبش ستارخان مجتمع صدگل -طبقه 5 -واحد36 – بهترین دکتر تزریق بوتاکس در شیراز

بهترین دکتر تزریق بوتاکس شیراز – دکتر راحله نظری

بوتاکس  کل صورت و گردن  شامل خطوط گوشه چشم و خط اخم و چروک دور لب همچنین بوتاکس زیر بغل برای درمان تعریق زیاد در شیراز با تخفیف ویژه در کلینیک زیبایی دکتر راحله نظری انجام  می شود. بهترین دکتر تزریق بوتاکس شیراز

دکتر تزریق بوتاکس در شیراز

  انواع مختلفی از بوتاکس در بازار ایران وجود دارد ولی درواقع بهترین و از  لحاظ کیفیت و مدت اثر بوتاکس دیسپورت است بوتاکس  دیسپورت ساخت  انگلیس و زیمن ساخت آلمان و مصپورت یا مسپورت ساخت  شرکت مصون دارو ایران می باشد ولی برند بوتاکس ساخت شرکت آلرگان امریکا بوتاکس  ساخته شده می باشد.

بوتاکس ایرانی مصپورت نیز از کیفیت  بالا و مدت اثر طولانی بر خوردار است. بوتاکس دیستون نیز در ایران توسط شرکت ایمن  واکسن تولید میشود و دارای کیفیت و ماندگاری بسیار خوبی است. بهترین دکتر تزریق بوتاکس شیراز

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در شیراز

رایج‌ ترین منطقه درمان با بوتاکس ، خطوط افقی در سراسر پیشانی و خطوط عمودی اخم بین ابرو ها است.  بوتاکس امریکا، دیسپورت  انگلیس یا کانادا  و زایمن آلمان همه از طرف سازمان غذا و دارو در امریکا تایید شده اند اگرچه  تایید شده اند اما هر دارویی مقداری ریسک و عوارض به همراه  دارد. بهترین دکتر تزریق بوتاکس شیراز

 دکتر راحله نظری همواره نگران از تزریق بوتاکس و دیسپورت های تقلبی  در ایران می باشد و حتی داروهای مشابه بوتاکس که به احتمال زیاد  زیر استاندارد در کشورهای  کره و چین و …ساخته شده اند و در ایران تحت نام های مختلف مصرف می شوند.

بهترین دکتر تزریق بوتاکس شیراز
بهترین دکتر تزریق بوتاکس شیراز

چون این مواد از طرف سازمان مهمی چون سازمان غذا و دارو درامریکا مورد  آزمایش قرار نگرفته و تائیدیه این سازمان را ندارند. اولین محصول  ایرانی بوتاکس مسپورت یا مصپورت است که توکسین کلوستریدیوم بوتولینوم تیپ آ است و شرکت مصون دارو به بازار ایران عرضه کرده است . بهترین دکتر تزریق بوتاکس شیراز

جای  بسی خوشحالی است که اولین محصول توکسین بوتولینوم تیپ آ در ایران توسط شرکت مصون دارو عرضه شده که حتی نسبت به محصولات مشابه از  کشور کره ( نورونوکس )  از کیفیت خوبی برخوردار است .

به همین دلیل  دکتر راحله نظری به دلیل عدم اعتماد به نمونه های خارجی بوتاکس استفاده از بوتاکس ایرانی مسپورت  یا دیستون را که  ایرانی و مورد  تایید بوده و تمام افرادی که تزریق کرده اند رضایت کامل دارند را توصیه می کند .

مصرف این دو  نوع بوتاکس ها  نتایج خوبی و عوارض بسیار کمی داشته است. همچنین بوتاکس های ، دیسپورت و زیمن و  نورونوکس کره و … موارد استعمال  فراوانی  دارند. بهترین دکتر تزریق بوتاکس شیراز

بهترین دکتر تزریق بوتاکس شیراز
دکتر تزریق بوتاکس شیراز

بهترین دکتر تزریق بوتاکس شیراز

همچنین مطالعات بالینی نشان داده است که تزریق بوتاکس و یا دیسپورت در زیر بغل و کف دست ها باعث کاهش موقتی عرق کردن زیادی شده  در  افرادی که از سر دردهای مزمن میگرنی رنج می برند تزریق بوتاکس و یا دیسپورت امکان دارد که به کاهش و یا از بین بردن موقتی سردرد آنها  برای چندین ماه کمک کند. بهترین دکتر تزریق بوتاکس شیراز

در این مقاله بیشتر از بوتاکس و دیسپورت استفاده شده است گر چه این اطلاعات بوتاکس، دیسپورت و زیمن و مصپورت  ایران و نورونوکس کره و همه محصولات مشابه را در بر می گیرد.  بهترین دکتر تزریق بوتاکس شیراز

تزریق بوتاکس برای کاهش چین و چروک های صورت بهترین گزینه است.  تزریق بوتاکس سیگنال های شیمیایی خاصی را از اعصاب مسدود می کند ،  بیشتر سیگنال هایی هستند که باعث انقباض عضلات می شوند.

این عمل به طور موقت عضلات صورت را شل کرده و باعث جلوگیری از ایجاد چین و  چروک می شود ،یکی از بوتاکس های با کیفیت بوتاکس مصپورت ایرانی است.

بهترین دکتر تزریق بوتاکس شیراز
دکتر تزریق بوتاکس شیراز

بهترین دکتر تزریق بوتاکس شیراز

بوتاکس  نام تجاری یک سم فلج کننده بنام بوتولیسم می باشند. تزریق مقدار کمی از این ماده بطور مستقیم در ماهیچه فعالیت آن ماهیچه را کم کرده و  خطوطی را که در نتیجه پرکاری آن بر روی صورت به وجود می آیند از بین می برد و در نتیجه صورت  جوان تر و شاداب تر به نظر می رسد. بهترین دکتر تزریق بوتاکس شیراز

برای  درمان چروکهای پیشانی، اخم بین ابروها و کنار چشم ها میتوان از بوتاکس استفاده کرد. تزریق بوتاکس یک روش سریع و نسبتا غیر تهاجمی است و  نیازی به بی حس کردن ندارد . بوتاکس بدون عوارض و بدون درد میباشد . با خیال راحت بوتاکس را تزریق کرده و  جوانی دوباره را به پوست خود  برگردانید.

موارد استفاده تزریق بوتاکس

دکتر بوتاکس در شیراز

خطرات

تزریق بوتاکس معمولاً زمانی بی خطر است که تحت مراقبت یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی مجاز و ماهر هستید. این روش می تواند منجر به نتایج ناخواسته شود یا حتی اگر اشتباه انجام شود باعث آسیب شود. عوارض جانبی احتمالی و نتایج ناخواسته عبارتند از:

  • درد، تورم یا کبودی در محل تزریق.
  • سردرد یا علائم شبیه آنفولانزا.
  • افتادگی پلک یا ابروهای کج.
  • لبخند کج یا آب دهان.
  • اشک یا خشکی چشم.
  • عفونت در محل تزریق.

به ندرت، دارو ممکن است به نقاطی از بدن که قرار نیست برود پخش شود. در آنجا می تواند علائم ایجاد کند. اگر ساعت ها یا هفته ها پس از انجام هر یک از علائم زیر را داشتید، فوراً با پزشک خود تماس بگیرید:

  • ضعف عضلانی.
  • مشکلات بینایی
  • مشکل در صحبت کردن یا بلعیدن.
  • مشکلات تنفسی.
  • واکنش آلرژیک.
  • از دست دادن کنترل مثانه.

به عنوان یک قاعده، پزشک ها بوتاکس را در صورت بارداری یا شیردهی توصیه نمی کنند.

پزشک خود را با دقت انتخاب کنید:

بوتاکس یک داروی تجویزی است و فقط باید تحت نظر یک پزشک مجاز و ماهر استفاده شود. با پزشک خود در مورد اینکه آیا این روش با نیازهای شما مطابقت دارد یا خیر صحبت کنید. برای یافتن یک پزشک ماهر در زمینه تزریق بوتاکس، دقت کافی داشته باشید.

طرز تهیه

اینکه کدام نوع تزریق بوتولینوم برای شما مناسب است به نیاز و شرایط شما بستگی دارد. با پزشک خود در مورد بهترین درمان برای شما صحبت کنید. بهترین دکتر تزریق بوتاکس شیراز

اگر در چهار ماه گذشته هر نوع تزریق بوتاکس را انجام داده اید، به پزشک خود اطلاع دهید. همچنین در صورت مصرف داروهای رقیق کننده خون به پزشک خود اطلاع دهید. ممکن است لازم باشد چند روز قبل از تزریق، مصرف آنها را متوقف کنید تا خطر خونریزی یا کبودی کاهش یابد. در اسرع وقت با پزشک که این داروها را تجویز می کند صحبت کنید.

دکتر بوتاکس در شیراز

کارهای قبل از عمل

اکثر افراد در طول عمل درد زیادی احساس نمی کنند. اما ممکن است بخواهید از قبل پوست خود را بی حس کنید، به خصوص اگر کف دست یا پاهای شما برای تعریق شدید درمان می شوند.

پزشک شما ممکن است از یک یا چند روش زیر برای بی‌حس کردن ناحیه استفاده کند: استفاده از بی‌حسی روی پوست، یخ و ماساژ. روش ماساژ نیز بی حسی ارتعاشی نامیده می شود.

مراقبت هنگام تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس معمولا در مطب انجام می شود. پزشک شما از یک سوزن نازک برای تزریق مقادیر کمی سم بوتولینوم به پوست یا عضلات شما استفاده می کند. تعداد واکسن های مورد نیاز به اندازه ناحیه درمان و موارد دیگر بستگی دارد. گاهی اوقات از سونوگرافی برای هدایت سوزن به نقطه مناسب استفاده می شود.

سم بوتولینوم به دو شکل موجود است:

  • نوع A. نوع A عمدتا برای درمان چین و چروک صورت استفاده می شود. محصولات نوع A عبارتند از onabotulinumtoxinA (بوتاکس)، abobotulinumtoxinA (Dysport)، incobotulinumtoxinA (Xeomin)، daxibotulinumtoxinA (Daxxify) و PrabotulinumtoxinA (Jeuveau).
  • نوع B. نوع B اغلب اولین انتخاب برای درمان اسپاسم گردن است. به عنوان ریمابوتولینومتوکسینB (Myobloc) فروخته می شود.

مراقبت بعد از تزریق بوتاکس

به مدت 24 ساعت نواحی تحت درمان را مالش یا ماساژ ندهید. و 2 تا 4 ساعت پس از تزریق واکسن دراز نکشید. پیروی از این توصیه به جلوگیری از انتشار سم به ناحیه‌ای که نیازی به آن نیست کمک می‌کند. احتمالاً می توانید بلافاصله پس از انجام عمل به فعالیت های معمول خود بازگردید – با پزشک خود مشورت کنید.

نتایج

تزریق بوتاکس معمولاً 3 تا 7 روز پس از درمان شروع به کار می کند، اگرچه ممکن است یک هفته یا بیشتر طول بکشد تا نتایج کامل را مشاهده کنید. همه افراد نتایج قابل مشاهده یا تسکین علائم را ندارند.

بسته به مشکلی که درمان می شود، اثر ممکن است 3 تا 4 ماه باقی بماند. برای حفظ اثر، احتمالاً به تزریق‌های پی‌گیری منظم با فاصله حداقل سه ماه نیاز خواهید داشت.

بهترین دکتر تزریق بوتاکس شیراز