فهرست بستن

بهترین دکتر بوتاکس – دکتر راحله نظری09177514188

تزریق بوتاکس توسط دکتر راحله نظری بهترین دکتر بوتاکس در شیراز  یکی از راه های جوانسازی  و درمان خطوط پنجه کلاغی محسوب می شود.

بهترین دکتر بوتاکس
بهترین دکتر بوتاکس

دکتر راحله نظری – 09172575530 –  بهترین دکتر بوتاکس – 09177514188 -36494699  بلوار مطهری ( زرگری ) چهار راه مطهری – نبش ستارخان مجتمع صدگل -طبقه 5 -واحد36 – بهترین دکتر تزریق بوتاکس در شیراز

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در شیراز – دکتر راحله نظری

به همین دلیل تخفیف بوتاکس و ارزان بودن هزینه تزریق بوتاکس در شیراز و وجود پزشکان حاذق سبب شده تا اکثر مسافران وتوریست ها اقدام به تزریق بوتاکس ارزان در مرکز تزریق  بوتاکس شیراز  کلینیک دکتر راحله نظری نمایند. بهترین دکتر بوتاکس

بهترین دکتر بوتاکس
چروک دور لب

بهترین دکتر بوتاکس

تزریق بوتاکس

بطور کلی تزریق بوتاکس یکی از انواع مختلف روش‌های غیرجراحی جوان‌سازی پوست و رفع چین و چروک صورت است که امروزه در بین مردم طرفداران زیادی دارد. این روش زیباسازی صورت بیشتر برای رفع چین و چروک پیشانی، اطراف چشم‌ها، گونه‌ها، اطراف لب، گردن، و خط خنده به کار می‌رود. بهترین دکتر بوتاکس

البته بوتاکس کاربردهای پزشکی دیگری مانند درمان اسپاسم گردن، اسپاسم چشم (بلفارواسپاسم) انحراف چشم (استرابیسم)، میگرن، اختلالات حرکتی، تعریق مفرط، ترشح مفرط بزاق، انقباظ غیرارادی ماهیچه‌ها (دیستونی)، بی‌اختیاری ادرار و … نیز دارد اما ما در این مقاله بیشتر به بررسی جنبه زیبایی آن خواهیم پرداخت. بهترین دکتر بوتاکس

تزریق بوتاکس یکی از انواع مختلف روش‌های غیرجراحی جوان‌سازی پوست و رفع چین و چروک صورت است. بهترین دکتر تزریق بوتاکس در شیراز

بهترین دکتر بوتاکس
کلینیک دکتر راحله نظری تزریق بوتاکس

در مرکز بوتاکس شیراز از بوتاکس براى از بین بردن عرق زیربغل ، کف دست و پا هم استفاده می‌شود. هرگز نباید در یک جلسه بوتاکس صورت و زیر بغل انجام شود، بوتاکس زیر بغل و صورت و چروک دور لب 6 -8 ماه ماندگارى دارد. بهترین دکتر بوتاکس

بهترین دکتر بوتاکس

البته با وجود اینکه تزریق بوتاکس در مرکز تزریق بوتاکس شیراز میتواند به راحتی خطوط پنجه کلاغی را برطرف کند،بیمار باید اطلاعات زیادی در مورد  تزریق بوتاکس  داشته باشد.خطوط  پنجه کلاغی جزو اولین خطوط و چین و چروک هایی هستند که در روی صورت ظاهر میشوند. بوتاکس در بسیارى موارد باعث بهتر شدن میگرن می‌شود.

بهترین دکتر بوتاکس
بوتاکس ارزان در شیراز

دوز داروی بوتاکس باید توسط  دکتر خوب بوتاکس در شیراز در کلینیک دکتر راحله نظری با دقت بسیار زیادى تهیه و تزریق شود. چنانچه داروى بوتاکس آماده شده بماند بین ۸-٢٤ ساعت قابلیت تزریق دارد، در موارد بیشتر از ٢٤ساعت نباید دارو مصرف شود.

براى بى حرکت ‌کردن لبه زخم جراحى استفاده می‌شود (این موردکمتر مورد توجه قرار می‌گیرد). اثر بوتاکس بین یک تا ٣ هفته بعد از تزریق اثر بوتاکس مشاهده می‌شود.

بهترین دکتر بوتاکس
دکتر خوب بوتاکس شیراز

بهترین دکتر بوتاکس

بوتاکس پیشانی

 بوتاکس پیشانی یکی از روش های بسیار مشهور برای درمان چین و چروک صورت و اخم می باشد.این روش درمانی معایبی نیز دارد که شاید برای همگان شناخته شده نباشد. 

بوتاکس یکی از روشهای شناخته شده برای درمان چین و چروک در محل های مختلف صورت از جمله پیشانی ، گونه ها ،دور چشم و دیگر نواحی می باشد. بوتاکس از طریق تزریق وارد بدن می شود و در محل مورد نظرباعث فلج کردن عضلات انقباضی می شود. بهترین دکتر بوتاکس

پس از  تزریق بوتاکس در محل پیشانی این ماده جذب عضلات مورد نظر می شود و به مرور زمان از آزاد شدن ماده ای که باعث انقباض عضلات می شود،جلوگیری می کند. به این صورت دیگر چین و چروک ها شما را آزار نمی دهند و تا مدت زمان خاصی می توانید از داشتن صورتی صاف و زیبا لذت ببرید. بهترین دکتر بوتاکس

بهترین دکتر بوتاکس

کارایی این دارو برای افرادی که دارای چین وچروک سطحی تری هستند، بیشتر است و اثربخشی بسیار زیادی دارد. اما در استفاده از این دارو باید دقت لازم انجام شود و برای تزریق بوتاکس باید به دکتر خوب بوتاکس در شیراز و بهترین کلینیک تزریق بوتاکس شیراز یعنی کلینیک دکتر راحله نظری مراجعه کنید.

 دکتر خوب بوتاکس در شیراز

 مزایای بوتاکس پیشانی

علاوه بر دلیل اصلی استفاده از بوتاکس یعنی فلج کردن عضلات بدن که از چین و چروک جلوگیری می کند، بوتاکس پیشانی مزایا دیگری نیز دارد. دومین مزیت استفاده از بوتاکس پیشانی حفظ زیبایی و جوانی پوست است.

اگر می خواهید پوستی جوان تر و شاداب تر داشته باشید و زیبایی آنرا دو چندان کنید، می توانید از این بوتاکس پیشانی استفاده کنید. علاوه بر این ها نتایج نشان میدهد بوتاکس پیشانی می تواند اثر بخشی زیادی بر روی افرادی داشته باشد که تعریق زیادی دارند. بهترین دکتر بوتاکس

 بوتاکس ارزان در شیراز 

عوارض بوتاکس پیشانی

 این مشکل در برخی افراد بسیار دیده شده است که تزریق بوتاکس پیشانی باعث ایجاد واکنشهای آلرژیک در فرد شده است. البته بوتاکس پیشانی به تنهایی نمی تواند عوارض چندانی داشته باشد، چیزی که این عوارض را به وجود می آورد، دوز مصرف این دارو می باشد.

بهترین دکتر بوتاکس
تزریق بوتاکس زیر بغل

بهترین دکتر بوتاکس

عوارض معمولی وموقتی این دارو نیز قرمزی ، التهاب ، خارش ، سردرد و تهوع می باشد که زودگذر هستند و پس ازمدت زمان خاصی از بین می رود. اگر به تمام نکات لازم توجه داشته باشید و تزریق  بوتاکس را درمراکز معتبر زیر نظر پزشک انجام دهید، معمولا عارضه خاصی گریبانگیر شما نمیشود. بهترین دکتر بوتاکس

بهترین دکتر بوتاکس
بوتاکس شیراز

بهترین دکتر بوتاکس

 استفاده از بوتاکس در اطراف چشم ها و ابرو هااطراف چشم ها نیز از دیگر مناطقی هستند که می توان به کمک بوتاکس در آن ها به جوان سازی صورت کمک کرد. بهترین دکتر بوتاکس

خطوطی که در گوشه های خارجی چشم ایجاد می شوند و به خطوط پنجه کلاغی معروف هستند، با افزایش سن به وضوح در چهره دیده می شوند. تزریق بوتاکس نقش قابل قبولی در کاهش آنها خواهد داشت.

بهترین دکتر بوتاکس

جهت تزریق بوتاکس با قیمت مناسب و کمترین هزینه می توانید به بهترین کلینیک تزریق بوتاکس در شیراز مراجعه نمایید. هم چنین افرادی که تمایل دارند چشمهایشان درشت تر جلوه کند می توانند با استفاده از بوتاکس در پلک برای افرادی که افتادگی پلکدارند مناسب است، سبب بالا رفتن آن و در نتیجه درشت تر نشان دادن چشم ها شوند.

تزریق این ماده در از بین بردن پف زیر چشم ها نیز اثر گذار است. در مورد ابرو ها نیز به کمک این روش درمانی آرایشی می توان در زیبایی چهره، تغییراتی ایجاد کرد. چرا که به کمک این روش ابرو ها به سمت بالارفته و فاصله ی بیشتری با چشم ها پیدا می کنند. بهترین دکتر بوتاکس

 بطور کلی بوتاکس دور چشم یکی از تکنیک‌های بسیار رایج و گسترده در دنیای زیبایی می‌باشد و از آن برای رفع چین و چروک ‌اطراف چشم ، خطوط پنجه کلاغی و خطوط زیر چشم استفاده می‌شود. این تکنیک از بازده بسیار بالایی در مقایسه با سایر روش‌ها برخوردار است و نتایج حاصل از آن به سرعت نمایان می‌شوند و این ویژگی موجب برتری آن شده است.

در این تکنیک  ، سم بوتاکس در مقادیرمشخّص به قسمت‌های پوست نواحی اطراف چشم تزریق می‌شود و موجب از بین رفتن چین و چروک ‌های این ناحیه می‌گردد. جالب است بدانید که نتایج حاصل از این فرایند به سرعت نمایان می‌شوند و شما می‌توانید پس از گذشت ۲۴ ساعت از بوتاکس دور چشم قسمت عمده‌ای از نتایج بدست آمده را مشاهده نمایید.

همچنین، این تکنیک زیبایی از نظر سهولت پیاده سازی و اجرا یکی ازآسان‌ترین تکنیک‌ها محسوب می‌شود ولی لازم به ذکر است که میزان مهارت پزشک پوست و مو معالج می‌تواند بازده کلّی این تکنیک را تحت تاثیر قرار دهد. بهترین دکتر بوتاکس

بهترین دکتر بوتاکس

 بوتاکس دور چشم چه کاربردهایی را دارد؟

خطوط اطراف چشم جزو مواردی هستند که می‌توانند زیبایی شما را به میزان قابل توجّهی تحت تاثیر قرار دهند. تعداد و شدّت این خطوط با بالا سن دچار افزایش می‌شوند و می‌توانند تهدیدی جدّی برای زیبایی شما تلقّی گردند.

این خطوط معمولاً به دلیل کاهش توانایی بدن در تولید کلاژن و الاستین پدیدار می‌شوند و از شیوع بسیار بالایی در سنین میانسالی و پیری برخوردار هستند. بهترین دکتر بوتاکس

بوتاکس دور چشم یکی از بهترین و سریع‌ترین راهکارها برای درمان این خطوط می‌باشد و شمامی‌‌توانید با استفاده از این تکنیک برای مدّتی طولانی این خطوط را از بین ببرید و از زیبایی خودبیشتر بهره‌مند شوید. 

همچنین، این ماده موجب تحریک تولید دوباره‌ی کلاژن و الاستین در پوست می‌شود و از این طریق به جوان‌سازی پوست صورت و سایر قسمت‌های بدن کمک می‌کند.

در کل، بوتاکس دور چشم یکی از پربازده‌ترین روش‌ها برای درمان چین و چروک ‌های دور چشم و خطوط پیری می‌باشد و شمامی‌توانید با استفاده از این روش شدّت و عمق این خطوط را به میزان قبل توجهی کاهش دهید و جوانی و زیبایی را به صورت خود بازگردانید.

بهترین دکتر بوتاکس
بوتاکس شیراز

آیا بوتاکس برای چشم ها امن است ؟

 بوتاکس همچنین برای درمان مشکلات عضله چشم نیز استفاده می شود و می تواند پرش غیرکنترل شده پلک را درمان کند که توسط سازمان جهانی سلامت و بهداشت نیز تایید شده است.

البته که رعایت مراقبت ها و تیم پزشکی مناسب در امنیت این درمان بسیار موثر می باشد. در غیراین صورت ممکن است که با عوارض جانبی مثل آبریزش چشم ، تاری دید ، ورم پلک و خشکی چشم مواجه شوید.

اگر بعد از تزریق هر کدام از مشکلات بالا را داشتید ، حتما آن ها را به چشم پزشک و پزشک مخصوص خود برای بوتاکس گزارش دهید. عوارض جانبی بوتاکس در افراد مختلف متفاوت است و می تواند از خفیف تا شدید دسته بندی شود.

از طرفی تقریبا یک درصد از مردمی که تزریق بوتاکس را انجام می دهند ، بدنشان دارای آنتی بادیهایی می باشد که در برابر سم واکنش نشان می دهد و درمان را بی تاثیر می کند.

بهترین دکتر بوتاکس در شیراز

 بوتاکس دور چشم چه مزایای را نسبت به سایر فرایند‌های زیبایی دارد؟

  • مشاهده‌ی نتایج در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • ماندگاری بالای نتایج بوتاکس دور چشم
  • قدرت اثر بخشی بالا در مقایسه با سایر روش‌ها

بهترین دکتر بوتاکس در شیراز

 آیا بوتاکس دور چشم دارای عوارض جانبی می‌باشد؟

تمامی فرایندهای زیبایی دارای عوارض جانبی مشخّصی هستند و بوتاکس دور چشم نیز از این قضیه مستثنی نیست و می‌تواند عوارض جانبی مختلفی را برای شما ایجاد کند، با این حال، باید به این نکته توجّه داشته باشید که قسمت عمده‌ای از این عوارض جانبی به دلیل ناوارد بودن پزشک رخ می‌دهند و ارتباطی با خطرات ذاتی  بوتاکس ندارند.

بوتاکس یک مادّه بسیار سمّی محسوب می‌شود ولی این مادّه درصورت تزریق در مناطق صحیح عوارض جانبی شدیدی را برای شما به همراه نخواهد داشت. بسیاری از کلینیک‌ هایی که بوتاکس دور چشم را انجام می‌‌دهند از تجربه‌ی کافی در این زمینه برخوردار نیستند و با عدم انجام صحیح این فرایند زیبایی سلامتی زیباجویان را با خطرمواجه می‌کنند.

بنابراین، شما می‌توانید با استفاده ازخدمات کلینیک‌ های معتبر  مثل کلینیک زیبایی دکتر راحله نظریدر زمینه‌ی بوتاکس دور چشم بدون مواجه شدن باعوارض جانبی این روش ازمزایای فراوان آن بهره‌مند شوید.

بهترین دکتر بوتاکس
تزریق بوتاکس

آیا بوتاکس دور چشم در زنان بالای ۵۰ سال توصیه می‌شود؟

 بوتاکس دور چشم از محدودیت زمانی خاصی برخوردار نیست و افرادبالای ۱۸ سال می‌توانند برای انجام این تکنیک اقدام نمایند و از مزایای فراوان آن بهره‌مند شوند. در واقع، بازده این تکنیک در افراد میان سال بیشتر است زیرا عمق و شدّت چین و چروک ‌های ایجاد شده در این افراد بیشتر می‌باشدو نتایج بدست آمده از کیفیّت بسیار بالاتری برخوردار خواهند بود.

بنابراین، شما می‌توانید با انجام این تکنیک ضمن رفع چین و چروک‌ های اطراف چشمان خود، موجب تحریک تولید دوباره‌ی کلاژن و الاستین در پوست خود شوید و زیبایی و شادابی رابار دیگر به پوست صورت خود بازگردانید.

دکتر خوب بوتاکس در شیراز

چه مراقبت‌هایی را باید بعد از بوتاکس دور چشم انجام دهیم؟

 بوتاکس دور چشم همچون سایر فرایندهای زیبایی به مراقبتهای خاصی نیاز دارد تا بازده کلّی و میزان ماندگاری آن دچار کاهش نشود.

1. پس از انجام بوتاکس دور چشم دراز نکشید:

تزریق بوتاکس به پوست از حسّاسیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل است که شما پس از بوتاکس دور چشم نباید درازبکشید زیرا این کار می‌تواند احتمال حرکت بوتاکس در زیرپوست راافزایش دهد و ضمن کاهش بازده این روش، مشکلات متعددی را نیزبرای شما ایجاد نماید.

پزشکان توصیه کرده‌اند که پس از انجام این تکنیک به مدّت ۴ ساعت ازدراز کشیدن خودداری نمایید تا احتمال وقوع عوارض جانبی کاهش یابدو بازده کلّی این روش دستخوش تغییر نشود.

2. پس از بوتاکس دور چشم از ماساژ ناحیه تزریق خودداری کنید:

پرهیز از فشار دادن و ماساژ ناحیه تزریق بوتاکس از دیگر توصیه‌های مهم پزشکان به مراجعه کنندگان می‌باشد و رعایت این مورد می‌‌تواند بازده کلّی بوتاکس دور چشم را به میزان قابل توجّهی افزایش دهد.

ماساژناحیه تزریق احتمال پخش شدن بوتاکس در زیر پوست و احتمال وقوع مشکلاتی همچون افتادگی پلک و فلج شدن ماهیچه‌های صورت را افزایش می‌دهد و می‌تواند زیبایی شما را باخطراتی جدّی و گاهاً جبران ناپذیر مواجه نماید.

3. پس از بوتاکس دور چشم از مصرف داروهای ضد التهاب پرهیزنمایید:

قرمزی و تورم جزو عوارض جانبی بوتاکس دور چشم محسوب  می‌شوند و در حالت عادی بدون مداخله‌ی پزشکی پس از گذشت ۲۴ساعت از بین می‌روند. با این حال، برخی از زیباجویان تحمّل دردناشی از تزریق و التهاب پوست صورت خود را ندارند و با مصرف داروهایی همچون ایبوپروفن و ایندومتاسین قصد دارند تا شدّت علائم ذکر شده کاهش دهند.

با این حال، شما باید به این نکته توجّه داشته باشید که مصرف داروهای ضد التهاب ضمن طولانی‌تر کردن دوره‌ی نقاهت شما، می‌تواندکبودی و خونریزی‌های غیر قابل کنترل را برای شما به همراه داشته باشد.

بنابراین، به شما توصیه می‌کنیم که پس از انجام این تکنیک به شدّت از مصرف این داروها خوددارینمایید تا احتمال بروز مشکلات ذکر شده کاهش یابد و بازده کلّی بوتاکس دور چشم تحت تاثیرمواردی همچون کبودی ناحیه تزریق قرار نگیرد.

کمپرس آب سرد بهترین و در دسترس ترین گزینه برای مقابله با قرمزی و تورّم ناحیه تزریق محسوب می‌شود و شما می‌توانید با استفاده از آن به بهترین شکل ممکن دوره نقاهت خود را سپری نمایید.

4. حمام گرفتن را به 24 ساعت بعد از بوتاکس دور چشم موکول نمایید:

این مورد یکی از نکات کم‌تر اشاره شده در رابطه با مراقبت‌های بعد ازانجام بوتاکس دور چشم می‌باشد و می‌‌تواند میزان ماندگاری و بازده این تکنیک را تحت تاثیر قرار دهد. دوش گرفتن پس ازانجام این فرایند زیبایی موجب افزایش نفوذپذیری پوست صورت و بافت‌های آن می‌شود و احتمال پخش شدن و حرکت بوتاکس در زیر پوست شما را به میزان فراوانی افزایش می‌دهد.

با این حال ،پس از گذشت ۲۴ساعت از تزریق بوتاکس قسمت عمده‌ای از بوتاکس تزریق شده جذب پوست می‌شود و مشکلی برای استحمام کردن پس از گذشت این زمان وجود ندارد و بازده کلّی این رو دچارکاهش نخواهد شد.

بهترین دکتر بوتاکس در شیراز

  تزریق بوتاکس پیشانی  – چروک ‌های عمودی پیشانی بین ابرو ها و اطراف بینی  – چین و چروک‌ های اطراف و گوشه ‌های چشم – چین ‌های پیشانی  – عدم تقارن پلک‌ها یا ابروها  – رفع افتادگی پلک  بوتاکس ارزان در شیراز . تخفیف بوتاکس – تزریق بوتاکس پیشانی  – چروک ‌های عمودی پیشانی ، بین ابرو ها و اطراف بینی 

  چین و چروک ‌های اطراف و گوشه‌ های چشم  – چروک دور لب – چین‌ های پیشانی  – عدم تقارن پلک‌ ها یا ابرو ها  – رفع افتادگی پلک   – بهترین دکتر تزریق بوتاکس در شیراز – مرکز تزریق بوتاکس شیراز  –  بوتاکس شیراز  – شیراز بوتاکس – دکتر خوب بوتاکس شیراز – دکتر خوب بوتاکس در شیراز

بهترین دکتر بوتاکس

Tagged تزریق بوتاکس در شیراز

PREVIOUSPrevious post:پی ارپی در شیراز