فهرست بستن

ژل خط خنده – دکتر راحله نظری 09177514188

قیمت مناسب و کیفیت بالای تزریق ژل خط خنده در شیراز توسط دکتر راحله نظری سبب شده تا اکثر متقاضیان تزریق ژل خط خنده در شیراز به کلینیک زیبایی دکتر راحله نظری مراجعه کنند.

ژل خط خنده
ژل خط خنده

کلینیک زیبایی دکتر راحله نظری – 09172575530 –  09177514188  -36494699  بلوار مطهری ( زرگری ) چهار راه مطهری – نبش ستارخان مجتمع صدگل -طبقه 5 -واحد36 – تزریق ژل خط خنده در شیراز

بهترین دکتر تزریق ژل خط خنده در شیراز

ژل‌ های مورد استفاده برای تزریق دارای انواع مختلفی هستند؛ که همگی مورد تایید سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) هستند.اما محبوب‌ترین  ژل تزریقی  به صورت اسید هیالورونیک است. ژل پرفکتا – ژل پروفایلو  –  ژل الانسه و  ژل بلترو  و غیره مورد استفاده قرار میگیرند .

ژل خط خنده
تزریق ژل خط خنده

بهترین دکتر برای تزریق ژل خط خنده در شیراز

علت محبوبیت این ژل نیز خواص دیگر آن به جز شکل دهی و فرم دهی است. در واقع این ماده به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد و به عنوان روان کننده بافت‌های همبند،مفاصل بدن ، چشم و پوست ، فعالیت می‌کند .  در نتیجه استفاده از آن موجب  بهبود رطوبت و کیفیت پوست ( با جذب آب به سطح زیرین پوست ) می‌شود.

 در نتیجه می‌توان گفت تزریق ژل  اسید هیالورونیک  نه تنها هیچگونه عوارضی ندارد؛ بلکه علاوه بربهبود ظاهری سریع ، کیفیت باطنی پوست صورت شما را نیز به تدریج افزایش می‌دهد.

ژل خط خنده

علائم قابل رویت پیری در طی زمان به علت اشعه خورشید ،وراثت و روش زندگی ایجاد می‌شود ویکی از علائم زودرس آن ایجاد چین و چروک و کاهش حجم پوست است با تزریق فیلر‌ها به صورت غیر جراحی ، می‌توان کاهش حجم را جبران کرده و این خطوط را  از بین برد. اگر تمایل دارید که ظاهر شما جوان‌ تر شود و خطوط  چین و چروک ‌ها از بین رود این تزریقات برای شما مناسب است.

 کاربرد تزریق ژل چیست؟

تزریق ژل کاربرد‌ها ی زیادی در علوم مختلف پزشکی دارد که عبارتند از:

ژل خط خنده

روش تزریق ژل خط خنده

با این تزریق چین های خطوط لبخند یا چین های نازولیبال  کاهش می یابد.  این چین ها  از دو طرف کناره های پایینی بینی آغاز شده و تا کنار لب ها ادامه دارند. . ابتدا محل تزریق ضدعفونی شده و بوسیله کرم بی حس می شود.

 معمولاً  این گونه ژل ها خود حاوی مواد بی حسی می باشند. بوسیله سرنگ، تزریق های کوچکی در دو طرف صورت در امتداد خطوط لبخند انجام می شود.

ژل خط خنده
تزریق ژل خط خنده

ژل خط خنده

بعضی از نتایج بلافاصله و بقیه در مدت یک هفته پس از  تزریق ظاهر می شود. ماندگاری این تزریق از 6 ماه  تا یکسال طول می کشد.  با گذشت زمان ژل ها جذب بدن شده و دوباره به تدریج چین و چروک ها ظاهر می گردد. 

رعایت نکات در تزریق ژل خط خنده

  • از مصرف الکل پرهیز نمایید.
  • تا 6 ساعت پس از تزریق نیز به نکات زیر دقت نمایید.
  • به حداقل رساندن حرکات نواحی درمان
  • استفاده از کرم ضد آفتاب به منظور جلوگیری از تحریکات پوستی
  • استفاده از پماد گیاهی آرنیکا جهت کاهش کبودی
  • استفاده از بسته های یخ جهت کاهش تورم
  • عدم انجام ورزشهای سنگین و نوشیدن مواد الکلی
  • قرار نگرفتن در سرمای شدید، برنزه کردن و یا آفتاب گرفتن

بعد از تزریق امکان کبودی، تورم و خارش وجو دارد، که البته امری طبیعی است و خود بخود ازبین خواهد رفت. قبل از تزریق بهتر است از مصرف  دارو های  رقیق کننده خون، به جهت جلوگیری از لخته شدن و ایجاد نقاط تیره در پوست  خودداری ورزید.از مصرف الکل پرهیز نمایید.

ژل خط خنده
ژل خط خنده

مراقبت بعد از تزریق ژل – تزریق ژل پیشانی – تزریق ژل گونه – تزریق ژل برای صورت لاغر – تزریق ژل لب – روش تزریق ژل خط خنده –  هزینه تزریق ژل به پیشانی – ماندگاری تزریق ژل

ژل خط خنده