فهرست بستن

دکتر خوب تزریق ژل و بوتاکس شیراز

شیراز تزریق ژل لب

دکتر خوب تزریق ژل و بوتاکس شیراز

کلینیک زیبایی دکتر راحله نظری – 09172575530 –  09177514188  -36494699  بلوار مطهری ( زرگری ) چهار راه مطهری – نبش  ستارخان مجتمع صدگل -طبقه 5 -واحد36

 تزریق ژل به گونه – تزریق ژل به چانه – تزریق ژل به خط فک –  زاویه سازی فک  – زاویه سازی صورت – تزریق ژل و بوتاکس –  تزریق ژل الانسه – ژل پروفایلو – ژل پرفکتا – تزریق ژل زیر چشم –  تزریق ژل گونه -زاویه سازی فک و صورت -لیفت صورت با نخ – تزریق بوتاکس خط اخم – تزریق بوتاکس پیشانی – درمان چین و چروک صورت – بوتاکس گردن – 

امروزه در کشورهای اروپایی از ترکیبات تزریقی متعددی جهت رفع  چروک  یا افزایش حجم اعضای بدن استفاده می شود که متاسفانه در جامعه ما اطلاعات محدودی در این باره وجود دارد. در حال حاضر تزریق ژل و بوتاکس دکتر راحله نظری با تخفیف خوب انجام میشود . اختصار باید گفت که این نوع ترکیبات به دو دسته کلی تقسیم میشوند:

دکتر خوب بوتاکس در شیراز
دکتر خوب بوتاکس در شیراز

ترکیبات فلج کننده؛ که با فلج کردن عضلات پیشانی یا دور چشم، اسپاسم آن ناحیه را رفع می کنند و مانع ازانقباض عضلات می شوند، بنابراین باعث رفع چروک و گاه بالا بردن ابروها می شوند و طول اثرشان بین 6 تا 8 ماه می باشد.

دکتر خوب تزریق ژل و بوتاکس شیراز

بوتاکس نام اختصاری سم بوتولیسم است. تزریق مقدار کمی از این ماده بطور مستقیم در ماهیچه فعالیت آن را کم کرده و خطوطی را که نتیجه پرکاری آن روی صورت به وجود می آید از بین می برد در نتیجه کم شدن چروک صورت جوان تر و شاداب تر به نظر می رسد. يک روش سريع و نسبتا غير تهاجمی است.

دکتر خوب تزریق ژل و بوتاکس شیراز

تزریق ژل و بوتاکس در شیراز

برای درمان چروک های پیشانی  و کنار چشم ها ( در مناطقی که حرکت عضلانی ضروری نیست ) میتوان از بوتاکس استفاده کرد تا از پیشرفت و ایجاد چروک ها جلوگیری شود. هم اکنون بوتاکس در آمریکا روشی است که بیشترین استفاده را از نظر زیباسازی صورت دارد و هنرپیشه های هالیوودی بیشترین مصرف کنندگان این ماده هستند. روش های مختلفی برای بزرگ کردن لب ها وجود دارد مانند تزریق ژل به لب که ممکن است روش دائمی یا موقت باشد.

در روش موقت، تزریق اسید هیالورونیک می باشد. در روش های جراحی بخشی از پوست بیرون لب به موازات خط لب برداشته می شود و پس از جراحی  ، دوخته می شوند. با این روش عمل لب ، لب ها برجسته می شوند.

دکتر خوب تزریق ژل شیراز
دکتر خوب تزریق ژل 

با استفاده از پروتز لب ، یک سفتی خاصی در لب ها ایجاد می شود( لب قلوه ای ) که بسته به بیمار و حجم مورد نظر، مواد متفاوتی وجوددارد. تزریق ژل های دائمی عوارض زیادی دارد امروزه کاربرد ندارد. ژل های موقت از جنس هیالورونیک هستند که از ترکیبات شبیه بدن و به اسامی تجاری مختلف هستند.

هیچگاه اشخاص نباید تصویر لب های فلان هنرپیشه یا سوپر استار را الگویی برای افزایش حجم لب خویش قرار داده و از دکتر پوست بخواهند که دقیقا همان شکل و شمایل را برایشان ترتیب دهد. باید سازش فرم لب با قیافه ظاهری فرد و هماهنگی ان را پزشک یا جراح تایید نماید.

شایع ترین قسمت هایی که تحت برجسته کردن قرار می گیرد قسمت ورمیلون لب ، یعنی قسمت مرزی بین حواشی لب ها و قسمت قرمز لب ها ست. این کار سبب می شود تا قسمت خارجی لب ها بیشتر نمایان شود.

دکتر خوب تزریق ژل شیراز

دکتر خوب تزریق ژل شیراز

گوشه های لب ها نیز می تواند تحت پرکردن قرارگیرد. گوشه های لب به مرور زمان و در اثر سن و نیروی جاذبه به سمت پایی جا به جا می شوند که با تزریق ژل  می توان آنها را به حالت اولیه برگرداند.

می توان دو خط برجسته مابین سوراخ بینی و لب فقانی را نیز که به مرور زمان برجستگی خود را از دست می دهند، مجددا با تزریق ژل به حالت جوان برگرداند بنابراین تمامی سمت های لب  امکان بر جسته سازی و برگرداندن به حالت جوانی را دارند.

دکتر خوب تزریق ژل شیراز
تزریق ژل لب

تزریق بوتاکس پیشانی  –  چروک ‌های عمودی پیشانی ، بین ابروها و اطراف بینی  –  چین و چروک ‌های اطراف و گوشه ‌ها ی چشم  –  چین ‌های پیشانی  –  عدم تقارن پلک‌ ها یا ابروها  –  رفع افتادگی پلک    –  بهترین دکتر تزریق ژل شیراز –  دکتر خوب تزریق ژل شیراز –  تزریق ژل

دکتر خوب تزریق ژل و بوتاکس شیراز