فهرست بستن

تزریق بوتاکس دیستون در شیراز

 بوتاکس شیراز . رفع  چین و چروک  صورت یکی از جاذبه های توریست درمانی در این شهر میباشد.  تزریق بوتاکس در شیراز  براى جوانسازى خط اخم  ، خط  پیشانى و خطوط دور چشم  استفاده می‌شود.

 بوتاکس شیراز ارزان تر از تزریق بوتاکس  در کشورهای دیگر حدود ده تا 20 درصد است به همین دلیل ارزان بودن تزریق بوتاکس در شیراز و وجود پزشکان حاذق سبب شده تا اکثر مسافران و توریست ها اقدام به تزریق بوتاکس و رفع  چین و چروک  در شیراز نمایند .

تزریق بوتاکس دیستون در شیراز
بوتاکس خط اخم پیشانی

 از بوتاکس براى از بین بردن عرق زیر بغل ، کف دست و پا هم استفاده می‌شود. هرگز نباید در یک جلسه بوتاکس صورت و زیر بغل انجام شود،

تزریق بوتاکس دیستون در شیراز
تزریق بوتاکس دیستون در شیراز

تزریق بوتاکس وژل با تخفیف شیراز

 بوتاکس زیر بغل و صورت 6 -8 ماه ماندگارى دارد، البته در بعضى افراد با وجود انجام بوتاکس هیچ اثرى مشاهده نمی‌شود. در این افراد بهتراست از ترکیب دیگر بوتاکس استفاده شود.

بوتاکس در بسیارى موارد باعث بهتر شدن میگرن می‌شود،دوز داروى بوتاکس باید با دقت بسیار زیادى تهیه و تزریق شود. چنانچه داروى بوتاکس آماده شده بماند بین ۸-٢٤ساعت قابلیت تزریق دارد،در موارد بیشتر از ٢٤ساعت نباید دارو مصرف شود.

تزریق بوتاکس دیستون در شیراز

تزریق بوتاکس دیستون در شیراز

تزریق بوتاکس دیستون در شیراز

به لحاظ زیبایی شناسی، ما از درمان های بوتاکس برای آرام کردن ماهیچه ها در چهره هایی استفاده می کنیم که خطوط ریز و چین و چروک دارند و ( این بوتاکس ) از گود شدگی هر چه بیشتر این خطوط جلوگیری می کند. این یک روش ساده ۱۰دقیقه ای است که با چند تزریق کوچک که مستقیم به عضلاتی که ما می خواهیم درمان کنیم تزریق می شوند.

درمان بوتاکس ، یک هنر است – که به بهترین و طبیعی ترین نتایجی که باید توسط یک دکتر با تجربه ، در محل دقیق عضله ، در جای صحیح ، و در دوز مناسب قرار گیرد دست مییابد.

شایع ترین نواحی که ما درمان می کنیم   خط اخم  ، خطوط “  نگرانی  ”  افقی و خطوط  “ پنجه  کلاغی  در اطراف چشم  ها می باشند.

: نتیجه بالا بردن ابرو با بوتاکس حدود 5 میلى متر است و به اندازه لیفت جراحى نیست.

تزریق بوتاکس دیستون در شیراز
تزریق بوتاکس دیستون در شیراز

تزریق بوتاکس دیستون در شیراز

براى بى حرکت‌ کردن لبه زخم جراحى استفاده می‌شود (این موردکمتر مورد توجه قرار می‌گیرد). اثر بوتاکس بین یک تا ٣ هفته بعد از تزریق اثر بوتاکس مشاهده می‌شود.

تزریق بوتاکس دیستون در شیراز

 بوتاکس پیشانی

 بوتاکس پیشانی یکی از روش های بسیار مشهور برای درمان چین و چروک صورت و اخم می باشد.

این روش درمانی معایبی نیز دارد که شاید برای همگان شناخته شده نباشد. بوتاکس یکی از روش های شناخته شده برای درمان چین  چروک در محل های مختلف صورت از جمله پیشانی ، گونه ها ، دور چشم و دیگر نواحی می باشد. بوتاکس از طریق تزریق وارد بدن می شود و در محل مورد نظر

باعث فلج کردن عضلات انقباضی می شود. پس از تزریق بوتاکس در محل پیشانی این ماده جذب عضلات مورد نظر می شود و به مرور زمان از آزاد شدن ماده ای که باعث انقباض عضلات می شود، جلوگیری می کند. به این صورت دیگر چین و چروک ها شما را آزار نمی دهند و تا مدت زمان خاصی

می توانید از داشتن صورتی صاف و زیبا لذت ببرید. کارایی این دارو برای افرادی که دارای چین و چروک سطحی تری هستند، بیشتر است و اثربخشی بسیار زیادی دارد. اما در استفاده از این دارو باید دقت لازم انجام شود و برای تزریق بوتاکس باید به پزشک  با تجربه  در کلینیک زیبایی بهترین کلینیک تزریق بوتاکس دکتر راحله نظری در شیراز مراجعه کنید.

تزریق بوتاکس دیستون در شیراز
تزریق بوتاکس ژل شیراز با تخفیف

تزریق بوتاکس دیستون در شیراز

بوتاکس شیراز – مزایای بوتاکس پیشانی

علاوه بر دلیل اصلی استفاده از بوتاکس یعنی فلج کردن عضلات بدن که از چین و چروک جلوگیری می کند، بوتاکس پیشانی مزایا دیگری نیز دارد. دومین مزیت استفاده از بوتاکس پیشانی حفظ زیبایی و جوانی پوست است. اگر می خواهید پوستی جوان تر و شاداب تر داشته باشید و زیبایی آن را دو چندان کنید، می توانید از این بوتاکس پیشانی استفاده کنید. علاوه بر این ها نتایج نشان می دهد بوتاکس پیشانی می تواند اثر بخشی زیادی بر روی افرادی داشته باشد که تعریق زیادی دارند.

تزریق بوتاکس دیستون در شیراز

  مرکز بوتاکس شیراز – عوارض بوتاکس پیشانی

 این مشکل در برخی افراد بسیار دیده شده است که تزریق بوتاکس پیشانی باعث ایجاد واکنش های آلرژیک در فرد شده است. البته بوتاکس پیشانی به تنهایی نمی تواند عوارض چندانی داشته باشد، چیزی که این عوارض را به وجود می آورد، دوز مصرف این دارو می باشد. عوارض معمولی و موقتی این دارو نیز قرمزی ، التهاب ، خارش ، سردرد و تهوع می باشد که زودگذر هستند و پس از مدت زمان خاصی از بین می رود. اگر به تمام نکات لازم توجه داشته باشید و تزریق بوتاکس را در مراکزمعتبر زیر نظر پزشک انجام دهید، معمولا عارضه خاصی گریبانگیر شما نمی شود.

بوتاکس شیراز
بوتاکس شیراز

تزریق بوتاکس دیستون در شیراز

مرکز بوتاکس شیراز –

 استفاده از بوتاکس در اطراف چشم ها و ابرو ها

اطراف چشم ها نیز از دیگر مناطقی هستند که می توان به کمک بوتاکس در آن ها به جوان سازی صورت کمک کرد. خطوطی که در گوشه های خارجی چشم ایجاد می شوند و به خطوط پنجه کلاغی معروف هستند، با افزایش سن به وضوح در چهره دیده می شوند. تزریق بوتاکس نقش قابل قبولی
در کاهش آنها خواهد داشت. جهت تزریق بوتاکس با قیمت مناسب و کمترین هزینه می توانید به بهترین کلینیک تزریق بوتاکس در شیراز مراجعه نمایید. هم چنین افرادی که تمایل دارند چشم هایشان درشت تر جلوه کند می توانند با استفاده از بوتاکس در پلک برای افرادی که افتادگی پلک دارند مناسب است، سبب بالا رفتن آن و در نتیجه درشت تر نشان دادن چشم ها شوند. تزریق این ماده در از بین بردن پف زیر چشم ها نیز اثر گذار است. در مورد ابرو ها نیز به کمک این روش درمانی آرایشی می توان در زیبایی چهره، تغییراتی ایجاد کرد. چرا که به کمک این روش ابرو ها به سمت بالا رفته و فاصله ی بیشتری با چشم ها پیدا می کنند.
بوتاکس دور چشم یکی از تکنیک‌های بسیار رایج و گسترده در دنیای زیبایی می‌باشد و از آن برای رفع چین و چروک ‌های اطراف چشم ، خطوط پنجه کلاغی و خطوط زیر چشم استفاده می‌شود. این تکنیک از بازده بسیار بالایی در مقایسه با سایر روش‌ها برخوردار است و نتایج حاصل از آن به سرعت نمایان می‌شوند و این ویژگی موجب برتری آن شده است. در این تکنیک، سم بوتاکس در مقادیر مشخّص به قسمت‌های یاز پوست نواحی اطراف چشم تزریق می‌شود و موجب از بین رفتن چین و چروک ‌های این ناحیه می‌گردد. جالب است بدانید که نتایج حاصل از این فرایند به سرعت نمایان می‌شوند و شما می‌توانید پس از گذشت ۲۴ ساعت از بوتاکس دور چشم قسمت عمده‌ای از نتایج بدست آمده را مشاهده نمایید. همچنین، این تکنیک زیبایی از نظر سهولت پیاده سازی و اجرا یکی از آسان‌ترین تکنیک‌ها محسوب می‌شود ولی لازم به ذکر است که میزان مهارت پزشک پوست و مو معالج می‌تواند بازده کلّی این تکنیک را تحت تاثیر قرار دهد.

دکترخوب بوتاکس و ژل در شیراز
تزریق ژل و بوتاکس در شیراز

 بهترین دکتر تزریق بوتاکس در شیراز

بوتاکس دور چشم چه کاربردهایی را دارد؟

خطوط اطراف چشم جزو مواردی هستند که می‌توانند زیبایی شما را به میزان قابل توجّهی تحت تاثیر قرار دهند. تعداد و شدّت این خطوط با بالا سن دچار افزایش می‌شوند و می‌توانند تهدیدی جدّی برای زیبایی شما تلقّی گردند. این خطوط معمولاً به دلیل کاهش توانایی بدن در تولید کلاژن و الاستین پدیدار می‌شوند و از شیوع بسیار بالایی در سنین میانسالی و پیری برخوردار هستند.
بوتاکس دور چشم یکی از بهترین و سریع‌ترین راهکارها برای درمان این خطوط می‌باشد و شما می‌‌توانید با استفاده از این تکنیک برای مدّتی طولانی این خطوط را از بین ببرید و از زیبایی خود بیشتر بهره‌مند شوید.
همچنین، این ماده موجب تحریک تولید دوباره‌ی کلاژن و الاستین در پوست می‌شود و از این طریق به جوان‌سازی پوست صورت و سایر قسمت‌های بدن کمک می‌کند. در کل، بوتاکس دور چشم یکی از پربازده‌ترین روش‌ها برای درمان چین و چروک ‌های دور چشم و خطوط پیری می‌باشد و شما می‌توانید با استفاده از این روش شدّت و عمق این خطوط را به میزان قبل توجهی کاهش دهید و جوانی و زیبایی را به صورت خود بازگردانید.

بوتاکس شیراز
بوتاکس شیراز

تزریق بوتاکس دیستون در شیراز

آیا بوتاکس برای چشم ها امن است ؟

بوتاکس همچنین برای درمان مشکلات عضله چشم نیز استفاده می شود و می تواند پرش غیر کنترل شده پلک را درمان کند که توسط سازمان جهانی سلامت و بهداشت نیز تایید شده است.

البته که رعایت مراقبت ها و تیم پزشکی مناسب در امنیت این درمان بسیار موثر می باشد. در غیر این صورت ممکن است که با عوارض جانبی  مثل آبریزش چشم ، تاری دید ، ورم پلک و خشکی چشم مواجه شوید.

اگر بعد از تزریق هر کدام از مشکلات بالا را داشتید ، حتما آن ها را به چشم پزشک و درمانگر مخصوص خود برای بوتاکس گزارش دهید.

عوارض جانبی بوتاکس در افراد مختلف متفاوت است و می تواند از خفیف تا شدید دسته بندی شود.

از طرفی تقریبا یک درصد از مردمی که تزریق بوتاکس را انجام می دهند ، بدنشان دارای آنتی بادی هایی می باشد که در برابر سم واکنش نشان می دهد و درمان را بی تاثیر می کند.

تزریق بوتاکس دیستون در شیراز

بوتاکس شیراز

تزیق بوتاکس دیستون در شیراز

بوکس دور چشم چه مزایای را نسبت به سایر فرایند‌های  زیبایی دارد؟

۱-مشاهده‌ی نتایج در کوتاه‌ترین زمان ممکن

۲-ماندگاری بالای نتایج بوتاکس دور چشم

تمامی فرایندهای زیبایی دارای عوارض جانبی مشخّصی هستند و بوتاکس دور چشم نیز از این قضیه مستثنی نیست و می‌تواند عوارض جانبی مختلفی را برای شما ایجاد کند، با این حال، باید به این نکته توجّه داشته باشید که قسمت عمده‌ای از این عوارض جانبی به دلیل ناوارد بودن متخصص زیبایی رخ می‌دهند و ارتباطی با خطرات ذاتی بوتاکس ندارند.

 بوتاکس یک مادّه بسیار سمّی محسوب می‌شود ولی این مادّه در صورت تزریق در مناطق صحیح عوارض جانبی شدیدی را برای شما به همراه نخواهد داشت. بسیاری از کلینیک‌هایی که بوتاکس دور چشم را انجام می‌‌دهند از تجربه‌ی کافی در این زمینه برخوردار نیستند و با عدم انجام صحیح این فرایند زیبایی سلامتی زیباجویان را با خطر مواجه می‌کنند. بنابراین، شما می‌توانید با استفاده از خدمات کلینیک‌های معتبر در زمینه‌ی بوتاکس دور چشم بدون مواجه شدن با عوارض جانبی این روش از مزایای فراوان آن بهره‌مند شوید.

تزریق بوتاکس دیستون در شیراز
تزریق بوتاکس دیستون در شیراز

تزریق بوتاکس دیستون در شیراز

آیا بوتاکس دور چشم در زنان بالای ۵۰ سال توصیه می‌شود؟

 بوتاکس دور چشم از محدودیّت زمانی خاصّی برخوردار نیست و افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند برای انجام این تکنیک اقدام نمایند و از مزایای فراوان آن بهره‌مند شوند. در واقع، بازده این تکنیک در افراد میان سال بیشتر است زیرا عمق و شدّت چین و چروک‌های ایجاد شده در این افراد بیشتر می‌باشد و نتایج بدست آمده از کیفیّت بسیار بالاتری برخوردار خواهند بود. بنابراین، شما می‌توانید با انجام این تکنیک ضمن رفع چین و چروک‌های اطراف چشمان خود، موجب تحریک تولید دوباره‌ی کلاژن و الاستین در پوست خود شوید و زیبایی و شادابی را بار دیگر به پوست صورت خود بازگردانید.

 دکتر خوب بوتاکس در شیراز

چه مراقبت‌هایی را باید بعد از بوتاکس دور چشم انجام دهیم؟

 بوتاکس دور چشم همچون سایر فرایندهای زیبایی به مراقبتهای خاصی نیاز دارد تا بازده کلّی و میزان ماندگاری آن دچار کاهش نشود.

1-پس از انجام بوتاکس دور چشم دراز نکشید:
تزریق بوتاکس به پوست از حسّاسیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل است که شما پس از بوتاکس دور چشم نباید دراز بکشید زیرا این کار می‌تواند احتمال حرکت بوتاکس در زیر پوست را افزایش دهد و ضمن کاهش بازده این روش، مشکلات متعددی را نیز برای شما ایجاد نماید.
پزشکان توصیه کرده‌اند که پس از انجام این تکنیک به مدّت ۴ ساعت از دراز  کشیدن خودداری نمایید
تا احتمال وقوع عوارض جانبی کاهش یابد و بازده کلّی این روش دستخوش تغییر نشود.

۲-پس از بوتاکس دور چشم از ماساژ ناحیه تزریق خودداری کنید:
پرهیز از فشار دادن و ماساژ ناحیه تزریق بوتاکس از دیگر توصیه‌های مهم پزشکان به زیبا جویان می‌باشد و رعایت این مورد می‌‌تواند بازده کلّی بوتاکس دور چشم را به میزان قابل توجّهی افزایش دهد. ماساژ ناحیه تزریق احتمال پخش شدن بوتاکس در زیر پوست و احتمال وقوع مشکلاتی همچون افتادگی پلک و فلج شدن ماهیچه‌های صورت را افزایش می‌دهد و می‌تواند زیبایی شما را با خطراتی جدّی و گاهی جبران ناپذیر مواجه نماید.

3-پس از بوتاکس دور چشم از مصرف داروهای ضد التهاب پرهیز نمایید:

قرمزی و تورّم جزو عوارض جانبی بوتاکس دور چشم محسوب می‌شوند و در حالت عادّی بدون مداخله‌ی پزشکی پس از گذشت ۲۴ ساعت از بین می‌روند. با این حال، برخی از زیباجویان تحمّل درد ناشی از تزریق و التهاب پوست صورت خود را ندارند و با مصرف داروهایی همچون: ایبوپروفن و ایندومتاسین قصد دارند تا شدّت علائم ذکر شده کاهش دهند. با این حال، شما باید به این نکته توجّه داشته باشید که مصرف داروهای ضد التهاب ضمن طولانی‌تر کردن دوره‌ی نقاهت شما، می‌تواند کبودی و خونریزی‌های غیر قابل کنترل را برای شما به همراه داشته باشد.
بنابراین، به شما توصیه می‌کنیم که پس از انجام این تکنیک به شدّت از مصرف این داروها خودداری نمایید تا احتمال بروز مشکلات ذکر شده کاهش یابد و بازده کلّی بوتاکس دور چشم تحت تاثیر مواردی همچون کبودی ناحیه تزریق قرار نگیرد. کمپرس آب سرد بهترین و در دسترس‌ترین گزینه برای مقابله با قرمزی و تورّم ناحیه تزریق محسوب می‌شود و شما می‌توانید با استفاده از آن به بهترین شکل ممکن دوره نقاهت خود را سپری نمایید.

۴-حمام گرفتن را به ۲۴ ساعت بعد از بوتاکس دور چشم موکول نمایید:
این مورد یکی از نکات کم‌تر اشاره شده در رابطه با مراقبت‌های بعد از انجام بوتاکس دور چشم می‌باشد و می‌‌تواند میزان ماندگاری و بازده این تکنیک را تحت تاثیر قرار دهد. دوش گرفتن پس از انجام این فرایند زیبایی موجب افزایش نفوذپذیری پوست صورت و بافت‌های آن می‌شود و احتمال پخش شدن و حرکت بوتاکس در زیر پوست شما را به میزان فراوانی افزایش می‌دهد. با این حال، پس از گذشت ۲۴ ساعت از تزریق بوتاکس قسمت عمده‌ای از بوتاکس تزریق شده جذب پوست می‌شود و مشکلی برای استحمام کردن پس از گذشت این زمان وجود ندارد و بازده کلّی این رو دچار کاهش نخواهد شد.