فهرست بستن

تزریق ژل گونه در شیراز – دکتر راحله نظری09177514188

تزریق ژل گونه مهارت فوق العاده ای لازم دارد ، زیرا تزریق ژل گونه در شیراز اگر بخوبی و توسط پزشک ماهر انجام شود می تواند تاثیر زیادی در زیبایی چهره داشته باشد. عمل تزریق ژل گونه در کلینیک دکتر راحله نظری در شیراز انجام می شود .در این کلینیک با استفاده از بهترین ژل های تزریق گونه زیبایی و جوانی چهره را برای شما به ارمغان می آورد.

تزریق ژل گونه در شیراز
تزریق ژل گونه در شیراز

کلینیک زیبایی دکتر راحله نظری – 09177514188 – تزریق ژل گونه در شیراز – 09172575530 – 36494699  بلوار مطهری ( زرگری ) چهار راه مطهری – نبش ستارخان – مجتمع صد گل -طبقه 5 -واحد 36 بهترین دکتر تزریق ژل گونه در شیراز

تزریق ژل گونه در شیراز

در این مرکز تزریق ژل شیراز می‌توان گفت تزریق ژل ها و فیلر های تزریقی نه تنها هیچگونه عوارضی ندارد؛ بلکه علاوه بر بهبود ظاهری سریع ، کیفیت ظاهر و زیبایی چهره شما را نیز افزایش می‌دهد. 

کاربرد تزریق ژل چیست؟

  • افزایش حجم اجزای صورت با تزریق  ژل
  • بر جسته کردن لب  ( پروتز لب )
  • بزرگ کردن چانه  ( پروتز چانه )
  • بر جسته کردن گونه  ( پروتز گونه )

بهترین دکتر تزریق ژل گونه در شیراز – دکتر راحله نظری

بطور کلی تزریق ژل گونه به یک جلسه مشاوره بین پزشک و بیمار نیاز دارد تا در این جلسه انتظارات بیمار بیان شود و پزشک نکات رعایتی قبل و بعد از تزریق را به بیمار یادآور شود. و زمان دقیق برای انجام کار را تعیین می کنند. فقط ۲-۳ سی سی تزریق برای هر گونه مورد نیاز است. این روش حدود ۳۰ دقیقه طول می کشد. تزریق ژل گونه در شیراز

اسید هیالورونیک از بهترین انتخاب ها برای تزریق ژل هستند. حتما از اجزای پر کننده اطلاع داشته باشید تا به آن حساسیت نداشته باشید و تمام داروها و مکمل های مصرفی خود را به پزشک اطلاع دهید زیرا ممکن است با مواد موجود در پرکننده ها اثر متقابل داشته و یا باعث لخته شدن خون شما شود.

تزریق ژل به گونه در شیراز و هزینه آن

بهترین دکتر تزریق ژل گونه در شیراز

سه مرحله کلی تزریق ژل گونه

1. مشاوره

تزریق ژل گونه به یک جلسه مشاوره بین پزشک و بیمار نیاز دارد تا در این جلسه انتظارات بیمار بیان شود و پزشک نکات رعایتی قبل و بعد از تزریق را به بیمار یادآور شود. و زمان دقیق برای انجام کار را تعیین می کنند. فقط ۲-۳ سی سی تزریق برای هر گونه مورد نیاز است. این روش حدود ۳۰ دقیقه طول می کشد.

اسید هیالورونیک از بهترین انتخاب ها برای تزریق ژل هستند. حتما از اجزای پر کننده اطلاع داشته باشید تا به آن حساسیت نداشته باشید و تمام داروها و مکمل های مصرفی خود را به پزشک اطلاع دهید زیرا ممکن است با مواد موجود در پرکننده ها اثر متقابل داشته و یا باعث لخته شدن خون شما شود. از

2. آماده‌سازی گونه‌ها برای تزریق

دومین مرحله آماده‌سازی گونه‌های بیمار برای شروع کار است. در این مرحله صورت بیمار بصورت کامل با آب و صابون شست وشو داده می‌شود تا هیچ ماده آرایشی بر روی پوست وجود نداشته باشد. سپس پزشک ناحیه‌ای که قرار است تزریق از آنجا صورت بگیرد را استریل کرده و بی‌حسی موضعی را اعمال می‌کند.

در برخی موارد، داروهای بی حسی با ژل ترکیب و همزمان با ژل به گونه تزریق می شوند، که بعد از چند ثانیه، گونه ها بی حس می‌شوند و فرد بیمار دیگر هیچ دردی احساس نمی‌کند. بهترین دکتر تزریق ژل گونه در شیراز

3. تزریق ژل گونه

مرحله سوم تزریق ژل به گونه است. در این مرحله پزشک با استفاده از یک سرنگ مخصوص میزان مورد نیازی از ژل را به گونه‌های بیمار تزریق می‌کند. تزریق ژل باید با حساسیت بالایی انجام شود. زیرا هر گونه خطا و بی‌دقتی می‌تواند زیبایی گونه شما را به خطر بیاندازد و از خوش فرمی و متقارنی خارج کند.

بعد از اینکه تزریق تمام شد پزشک گونه شما را ماساژ می‌دهد تا فرم نهایی کار حاصل شود. نتایج تزریق ژل بلافاصله بعد از درمان قابل مشاهده می‌شود البته در چند ساعت اول گونه ها مقداری ورم می کنند و بزرگ تر از حد معمول به نظر می آیند.

 بخشی از اندازه بزرگ گونه، مربوط به ورم و بخش دیگر آن تزریق مقدار زیاد ژل است. با توجه به اینکه ژل از نوع موقتی و قابل جذب هستند، معمولا مقدار بیشتری تزریق می شود تا بعد از جذب حجم آن به مقدار زیاد کم نشود. بهترین دکتر تزریق ژل گونه در شیراز
مقدار تزریق ژل به گونه ها به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از:

  • فرم صورت فرد
  • انتظار بیمار از درمان و فرم مد نظر ایشان 
  • سن فرد بیمار 
  • ویژگی های پوستی فرد مانند کشش بافت پوست 
  • نظر پزشک بعد از انجام معاینات لازم 

بهترین دکتر تزریق ژل گونه در شیراز

تزریق ژل به گونه‌های افراد دارای صورت کشیده

یکی از کاربرد‌های اصلی فیلر‌ها اصلاح فرم صورت دلخواه هر شخص به صورت نیمه دائمی است. معمولا تزریق ژل گونه برای صورت‌های کشیده بهترین نتیجه را دارد. زیرا با حجیم شدن گونه‌ها، فرم صورت از حالت مستطیل به دایره و بیضی تغییر شکل خواهد داد.

 بهترین ژل برای تزریق گونه ژوودرم و رستیلین است در دنیای جراحان پلاستیک، گونه های استخوانی 70% از زیبایی صورت را تامین می‌کنند. بهترین دکتر تزریق ژل گونه در شیراز

انواع ژل گونه

فیلر ها انواع مختلفی دارند که توسط سازمان جهانی دارو (FDA) تایید شده‌اند. اسید هیالورونیک و اسید پلی لاکتیک دو نوع ژل فیلر پوستی هستند که برای استفاده در ناحیه گونه و زیر چشم بسیار اثربخش می‌باشند. این نوع فیلر‌های پوستی موقتی اما با ماندگاری بالا می‌باشند. آن‌ها به عنوان بهترین ژل برای تزریق گونه با کم‌ترین عارضه معرفی شده‌اند.

ژل‌هایی مانند ژل ژوویدرم و رستیلین (Juvederm، Restylane) بر پایه اسید هیالورونیک ساخته شده‌اند که به نسبت بقیه مارک‌ها، معروف‌تر و کارآمدتر و کم هزینه تر می‌باشند. قیمت تزریق ژل گونه به نوع مارک ژل و اینکه آیا هیالورونیک اسید دارد یا نه بستگی دارد. 

فیلر ژویدرم

ژل یا فیلر ژویدرم (juvederm) به عنوان یک پرکننده با ساختاری از جنس هیالورونیک اسید است که فرم دهی طبیعی‌تر، ماندگاری بالا بر پوست می‌گذارد، و یکی از بهترین گزینه‌‌ها برای حجم‌دهی و ایجاد فرم مناسب در گونه‌ها می‌باشد. بهترین دکتر تزریق ژل گونه در شیراز

مقایسه تزریق ژل گونه با جراحی گونه

برای برجسته سازی گونه ، روشهای متعددی ازجمله تزریق ژل و جراحی گونه وجود دارد که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. تزریق ژل گونه با توجه به آسانی و سرعت در انجام و مشاهده نتایج بلافاصله پس از تزریق، همچنین هزینه مناسب آن، روشی پرطرفدار محسوب می‌شود.

زیرا فرد پس از گونه گذاری با جراحی، دیگر درگیر عوارض پس از عمل نخواهد بود و تغییرات ایجاد شده پس از جراحی نیز قابل بازگشت نمی‌باشد. در صورتی که با تزریق ژل هیالورونیک اسید، اگر نتایج، مطلوب شخص نبود، می‌توان با تزریق آنزیم، گونه‌ها را به حالت قبل از تزریق برگرداندهمچنین جراحی برای گونه گذاری، نسبت به تزریق ژل روشی پرهزینه و گران محسوب می‌شود.

تزریق ژل گونه در شیراز

بهترین دکتر تزریق ژل گونه در شیراز

با معرفی انواع فیلرها و ژل‌ها، تحولی عظیم در عرصه زیبایی و مد به وجود آمده است. این مواد پر کننده در نواحی مختلفی از جمله گونه‌ ها تزریق می‌شوند. تجربه تزریق ژل به این نواحی نشان می‌دهد که علاوه بر خاصیت حجم دهی، موجب رفع موقتی چین و چروک‌ های این ناحیه پوستی نیز می‌گردد. بهترین دکتر تزریق ژل گونه در شیراز

اما با توجه به شیمیایی بودن این مواد یک سوال بسیار مهم و کلیدی برای افراد ممکن است به وجود بیاید که بهترین ژل برای تزریق گونه کدام است؟ آیا می‌توان از هر نوع فیلری که در مطب‌ها موجود است استفاده کرد؟ مطمئنا این‌طور نیست. چند نکته مهم برای تزریق ژل به گونه وجود دارد که اولین آن‌ها معتبر بودن کلینیک است.

دومین نکته تبحر پزشک، سومی مارک ژل و داشتن اسید هیالورونیک به عنوان پیش ساز اصلی، میزان ماندگاری و عوارض و نکته آخر قیمت تزریق ژل گونه در انتهای کار است.

تزریق ژل گونه در شیراز

انواع ژل‌های مناسب برای تزریق به گونه

بطور کلی انواع مختلفی از فیلر‌ها وجود دارند که برای تزریق به گونه‌ها توسط سازمان جهانی دارو (FDA) تایید شده است. اسید هیالورونیک و اسید پلی لاکتیک  دو نوع ژل پرکننده پوستی هستند که برای استفاده در ناحیه گونه و زیر چشم توصیه می‌شوند. این نوع فیلر‌های پوستی موقتی اما با دوام بالا می‌باشند. بهترین دکتر تزریق ژل گونه در شیراز

آن‌ها به عنوان بهترین ژل برای تزریق گونه با کم‌ترین عارضه معرفی شده‌اند. ژل‌هایی مانند ژل ژوویدرم و رستیلین (Juvederm، Restylane) بر پایه اسید هیالورونیک ساخته شده‌اند که به نسبت بقیه مارک‌ها، معروف‌تر و کارآمدتر می‌باشند. قیمت تزریق ژل گونه به نوع مارک ژل و اینکه آیا هیالورونیک اسید دارد یا خیر بستگی دارد.

ژل‌های مناسب برای تزریق به گونه

تزریق ژل گونه در شیراز در کلینیک زیبایی دکتر راحله نظری با ژل هیدروکسی آپاتیت مانند ژل الانسه و ژل پرفکتا و ژل پروفایلو که از حجم دهندگی و دوام زیادی برخوردار هستند استفاده میشود .

تزریق ژل گونه در شیراز

در کلینیک دکتر راحله نظری در شیراز تزریق ژل گونه انجام می شود .در این کلینیک با استفاده از بهترین ژل های تزریق گونه زیبایی و جوانی چهره را برای شما به ارمغان می آورد. در این مرکز تزریق ژل شیراز می‌توان گفت تزریق ژل اسید هیالورونیک نه تنها هیچگونه عوارضی ندارد؛ بلکه علاوه بر بهبود ظاهری سریع ، کیفیت ظاهر و زیبایی چهره شما را نیز افزایش می‌دهد.

مزایای تزریق ژل گونه در شیراز

در صورتی که قصد تزریق ژل به گونه‌های خود را دارید بهتر است با مزیت‌ها و معایب آن آشنا شوید. برخی از مزیت‌های این روش به شرح زیر است:

1. برجسته سازی گونه‌ها و زیبایی چهره : همان‌طور که پیش‌تر گفتیم با استفاده از این روش می‌توانید آسیب‌های ایجاد شده در اثر افزایش سن یا خشکی زیاد پوست را برطرف کنید. به علاوه در صورتی که به گونه‌های برجسته علاقه دارید، تاثیر این روش را امتحان کنید. بهترین دکتر تزریق ژل گونه در شیراز

2. کوتاه بودن زمان عمل در کنار ماندگاری طولانی : مدت زمان انجام این عمل در طولانی‌ترین حالت کمتر از نیم ساعت است. بنابراین نیازی به خالی کردن وقت برای انجام آن نخواهید داشت. به علاوه بسته به نوع ژل انتخابی و سن افراد میزان ماندگاری آن بین ۶ ماه تا دو سال متفاوت است. بنابراین از بابت تمدید آن نیز نگرانی خاصی نخواهید داشت.

3. عدم نیاز به مراقبت و استراحت پس از انجام عمل : انجام عمل تزریق ژل به گونه بسیار بی‌دردسر است. در این شیوه نیازی به بیهوشی وجود نداشته و در برخی موارد پزشک از داروهای بی‌ حس‌ کننده استفاده می‌کند. بنابراین بلافاصله پس از انجام عمل می‌توانید به فعالیت‌های روزانه خود بپردازید. تنها باید برخی نکات ریز را رعایت کنید که در بخش دیگری آن‌ها را توضیح خواهیم داد. بهترین دکتر تزریق ژل گونه در شیراز

4. امکان کاهش حجم ژل یا تخلیه کامل آن : اگر از نتایج تزریق ژل به گونه ناراضی هستید، می‌توانید با مشاوره پزشک همه یا بخشی از ژل را تخلیه کنید. توجه کنید که اگر قصد چنین کاری را دارید، حتما از پزشک تزریق کننده کمک گرفته و انجام این کار را نیز به او بسپارید. توصیه ما این است که برای کاهش حجم یا تخلیه ژل به سراغ پزشک دیگری نروید. بهترین دکتر تزریق ژل گونه در شیراز

5. عدم آسیب به بافت‌های پوستی: ژل مورد استفاده برای تزریق به گونه‌ها معمولا از ماده هیالورونیک اسید ساخته شده است. به همین دلیل در طول زمان جذب پوست شده و آسیبی به بافت‌های آن وارد نمی‌کند. به همین دلیل ژل‌ها پس از مدتی نیاز به تمدید دارند. بنابراین نگرانی از بابت آسیب‌های ژل به بافت پوست جایی ندارد.

تزریق ژل گونه در شیراز

انتظار نداشته باشید گونه هایتان دقیقا مانند یک عکس شود. شما می توانید عکس های پیشنهادی را به پزشک خود نشان دهید، اما در نهایت شما و پزشک تان باید تصمیم بگیرید که چه چیزی برای چهره شما مناسب است. همچنین باید انتظار داشته باشید که به تدریج با گذشت زمان – نه همه در یک زمان به نتایج طبیعی دست پیدا کنید. بهترین دکتر  تزریق ژل گونه در شیراز

تزریق ژل گونه در شیراز

سفتی و توده در گونه ها که گاهی اوقات می بینید، نتیجه پرکننده ای است که بیش از حد به سطح نزدیک است. معمولا از بین می رود و می تواند تصحیح شود، اما همیشگی نیست.

  تزریق ژل گونه در شیراز – ژل لب روسی  –  ژل لب عروسکی  –  مرکز تزریق ژل در شیراز  –  بهترین دکتر تزریق ژل در شیراز  –  دکتر خوب تزریق ژل در شیراز – ژل گونه – زاویه سازی  -تزریق ژل  لب – هزینه تزریق ژل گونه – مراقبت بعد از تزریق  – – بهترین مارک فیلر برای تزریق صورت – اقدامات پس از تزریق فیلر خط خنده  –

تزریق ژل گونه در شیراز