فهرست بستن

دکتر تزریق بوتاکس در شیراز – دکتر راحله نظری09172575530

قیمت مناسب وکیفیت بالای تزریق بوتاکس توسط دکتر راحله نظری بهترین دکتر تزریق بوتاکس در شیراز  سبب شده تا اغلب متقاضیان تزریق بوتاکس در شیراز به کلینیک دکتر راحله نظری مراجعه کنند. 

کلینیک زیبایی دکتر راحله نظری – 09172575530 –  دکتر تزریق بوتاکس در شیراز – 09177514188  -36494699  بلوار مطهری ( زرگری ) چهار راه مطهری – نبش  ستارخان مجتمع صدگل -طبقه 5 -واحد36

 دکتر تزریق بوتاکس در شیراز
دکتر تزریق بوتاکس در شیراز

تزریق بوتاکس در شیراز – دکتر راحله نظری

دکتر تزریق بوتاکس در شیراز  باید در دانشگاهای معتبر تحصیل کرده وهمچنین از تجربه کافی برای تزریق بوتاکس برخوردارباشد .

دکتر تزریق بوتاکس در شیراز
بهترین دکتر تزریق بوتاکس در شیراز

  دکتر تزریق بوتاکس در شیراز حتما از برندهای معتبر برای تزریق بوتاکس استفاده میکند.

 دکتر تزریق بوتاکس در شیراز
کلینیک تزریق ژل و بوتاکس در شیراز

تزریق بوتاکس در شیراز  یکی ازجاذبه های توریست درمانی در این شهرمیباشد.تزریق بوتاکس در کشورهای دیگر نسبت به تزریق بوتاکس در شیراز هزینه بسیار بالاتر تا حدود ده تا بیست برابر بیشترمیباشد .

به دلیل ارزان بودن هزینه تزریق بوتاکس در شیراز و وجود پزشکان حاذق سبب شده تا اکثر مسافران و توریست ها اقدام به تزریق بوتاکس در شیراز نمایند .براى جوانسازى خط اخم ، خط پیشانى و خطوط دور چشم از بوتاکس استفاده می‌شود.

از بوتاکس براى از بین بردن عرق زیر بغل ، کف دست و پا هم استفاده می‌شود. هرگز نباید در یک جلسه بوتاکس صورت و زیر بغل انجام شود، بوتاکس زیر بغل و صورت 6 -8 ماه ماندگارى دارد،

البته در بعضى افراد با وجود انجام بوتاکس هیچ اثرى مشاهده بوتاکس استفاده شود.

دکتر تزریق بوتاکس در شیراز

تزریق بوتاکس توسط دکتر تزریق بوتاکس در شیراز یکی از راه های درمان خطوط پنجه کلاغی محسوب می شود. 

البته با وجود اینکه تزریق بوتاکس  می تواند به راحتی خطوط پنجه کلاغی را برطرف کند، بیماربایداطلاعات زیادی در مورد تزریق بوتاکس داشته باشد. خطوط پنجه کلاغی جزو اولین خطوط و چین و چروک هایی هستند که در روی صورت ظاهر می شوند. بوتاکس در بسیارى موارد باعث بهتر شدن میگرن می‌شود، دوز داروى بوتاکس باید با دقت بسیارزیادى تهیه و تزریق شود.

چنانچه داروى بوتاکس آماده شده بماند بین ۸-٢٤ ساعت قابلیت تزریق دارد، در موارد بیشتر از ٢٤ساعت نباید دارو مصرف شود.

 دکتر تزریق بوتاکس در شیراز
تزریق بوتاکس در شیراز

دکتر تزریق بوتاکس در شیراز

  • نتیجه بالا بردن ابرو با بوتاکس توسط دکتر تزریق بوتاکس در شیراز حدود ٢ میلى متر است و به اندازه لیفت جراحى نیست. براى بى حرکت‌کردن لبه زخم جراحى استفاده می‌شود (این مورد کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد).
  • اثر بوتاکس بین یک تا ٣ هفته بعد از تزریق اثر بوتاکس مشاهده می‌شود.

موارد کاربرد بوتاکس :

  • درمان خطوط عرضی پیشانی
  • خط اخم بالای بینی
  • چین و چروک های اطراف چشم (Crow`s feet)
  • چین و چروک روی بینی
  • همچنین بوتاکس باعث بالا رفتن خفیف گوشه خارجی ابروها می شود .(Chemical brow lift)
  • درمان چین و چروک عرضی و عمودی ناحیه گردن، چین و چروک لب فوقانی و گوشه های دهان و … اشاره کرد.
دکتر تزریق بوتاکس در شیراز
بهترین دکتر تزریق بوتاکس در شیراز

موارد منع مصرف بوتاکس:

  • حاملگی
  • وجود عفونت در محل تزریق
  • بیماری میاستنی گراو
  • اختلالات نوروموسکولر
  • سندرم Eaton Lambert
  • افرادی که آنتی بیوتیک هایی مانند جنتامایسین ، استرپتومایسین و کانامایسین مصرف می کنند.
  • افرادی که داروی دی- پنی سیلامین که در آرتریت روماتوئید کاربر دارد مصرف می کنند.
  • افرادی که تحت درمان با سیکلوسپورین هستند.
  • افرادی که داروی ضد مالاریای کلروکلین مصرف می کنند
  • مادران شیرده

اگر سابقه حساسیت قبلی به بوتاکس دارید، به پزشک خود اطلاع دهید.

موارد کاربرد درمانی توکسین بوتولینوم کدام است؟

  • دیستونی گردن
  • بلفارواسپاسم (پلک زدن بیش از حد)
  • تعریق بیش از حد در زیر بغل و کف دست (هایپرهیدروزیس)
  • آشالازی ( اختلال در شل شدن اسفنکتر تحتانی مری)
  • میگرن و سایر اختلالات سردرد
  • تزریق اینترا در مال موضعی بوتاکس در نور و پاتی های دردناک فوکال مزمن موثر می باشد .
  • شقاق مقعد
  • در 15 اکتبر 2010، انجمن دارو غذا آمریکا(FDA) استفاده از بوتاکس را در درمان میگرن مزمن مورد تایید قرار داد،هر چند بوتاکس برای درمان میگرنهای دوره ای(اپیزودیک) موثر نمی باشد.

دکتر تزریق بوتاکس در شیراز

نکات مهم قبل از تزریق بوتاکس

  • توصیه می شود مصرف داروهایی نظیر آسپرین و سایر داروهای ضد التهابی از 2 هفته قبل از تزریق به منظور
  • کاهش کبودی قطع شود. بهتر است حداقل به مدت یک هفته قبل از تزریق بوتاکس از مصرف الکل خودداری شود.
  • اگر از ویتامین ها و داروهای گیاهی استفاده می کنید، به پزشک اطلاع دهید .

مکان های مورد تزریق بوتاکس

  • بوتاکس لب
  • بوتاکس صورت
  • بوتاکس پیشانی
  • بوتاکس زیر چشم
  • بوتاکس ابرو
  • بوتاکس زیر بغل
  • بوتاکس خط خنده
  • بوتاکس گونه

روش های تزریق بوتاکس:

زمان لازم برای تزریق بوتاکس چند دقیقه (حداکثر 10 تا 15 دقیقه) می باشد و بطور معمول نیازی به بی حسی نمی باشد ولی ممکن است 20 تا 30 دقیقه قبل از تزریق از پماد بی حسی کننده موضعی استفاده شود.

تزریق بوتاکس با استفاده از سوزن های بسیار ظریف (مانند سرنگ انسولین) به عضلات خاص انجام می شود و با درد بسیار کمی توام می باشد. تعداد تزریق بسته به میزان چین و چروک دارد و فردی به فردی دیگر متفاوت است. بطور معمول در نواحی پیشانی 10 تا 16 خط اخم 4 تا 6 و دور چشم 3 تزریق انجام می شود .

اثر بوتاکس چه مدت بعد از تزریق ظاهر می شود؟ 

بطور معمول برای ظاهر شدن اثر بوتاکس 3 تا 7 روز زمان لازم است ولی برای مشاهده نتایج نهایی مدت 2 هفته لازم است .تزریق بوتاکس به نواحی دارای چین و چروک صورت با هدف جوانسازی پوست انجام می شود. دکتر تزریق بوتاکس در شیراز

تزریق بوتاکس خط خنده و همین طور بوتاکس پیشانی یاخط اخم از جمله محبوب ترین تزریقات زیبایی هستند که در کلینیک دکتر راحله نظری در شیراز انجام می شوند. در این مقاله از سایت کلینیک ماهمه چیز درباره تزریق بوتاکس را بخوانید و با بهترین مارک ها و برندهای بوتاکس آشنا شوید.

دکتر تزریق بوتاکس در شیراز
دکتر خوب بوتاکس در شیراز

بوتاکس چیست ؟

آیا می دانید وقتی لبخند می زنید، اخم می کنید، فکر می کنید، می خورید یا می خوابید، حرکت صورت همراه با انقباض و استراحت عضلات ریز در صورت شما می باشد؟ از زمان تولد، اعصاب صورت باعث حرکت این عضلات در اطراف چشم، لب و گوشه های دهان می باشند.

با گذشت زمان، این حرکات عضلانی ناچیز می توانند خطوط ریز مانند – خط اخم –  پنجه کلاغی ، خطوط عروسکی و چین و چروک های پویا را در صورت شما به وجود آورند. هنگامی که این خطوط ظاهر می شوند، فقط عمیق تر و بیشتر می شوند.

BOTOX یا بوتاکس نام تجاری یک سم تولید شده توسط باکتری Clostridium botulinum است. در مقادیر غلظتی بالا، این سم می تواند نوعی فلج عضلانی موسوم به بوتولیسم ایجاد کند که در غلظت بالا معمولاً می تواند با مسمومیت غذایی همراه باشد. دکتر تزریق بوتاکس در شیراز

تزریق بوتاکس می تواند با تاثیر گذاری بر روی عضلات نواحی مختلف صورت به کاهش انقباض در این نقاط کمک کند و در نتیجه باعث از بین رفتن مشکلاتی نظیر چین و چروک در نواحی دور چشم، پیشانی و بخش های پایینی چهره و به طور کلی جوانسازی صورت شود.

یکی از جدی ترین عوارض بوتولیسم فلج عضله است که دانشمندان راهی برای استفاده از آن به نفع انسان کشف کرده اند. برای از بین بردن چین و چروک های صورت، بوتاکس در مقادیر کوچک، رقیق شده (ضعیف شده) مستقیماً به عضلات خاص تزریق می شود و باعث ریلکسیشن و کنترل انقباض عضلات می شود که به اصطلاح تزریق بوتاکس نام گرفته است.

دکتر تزریق بوتاکس در شیراز

تزریق بوتاکس چگونه انجام می شود؟

بطور کلی تزریق بوتاکس تنها چند دقیقه طول می کشد و در بسیاری از مواقع نیازی به بی حسی نمی باشد اما بهتر است که قبل از تزریق بوتاکس بی حسی انجام شود تا از بروز درد و ناراحتی برای فرد جلوگیری شود. بوتاکس با یک سوزن ریز به عضلات خاص و در نواحی تعریف شده در صورت، توسط پزشک تزریق می شود.

نواحی تزریق ابتدا باید کاملا از مواد آرایشی تمیز شده و سپس با پد الکلی استریل شوند. پزشک پوست نواحی مناسب برای تزریق را مشخص می نماید و سپس به دقت اقدام به جوانسازی صورت در همان نواحی می نماید.

نقاط تزریق بوتاکس صورت

بوتاکس سیگنال عصب به عضلات مورد نظر را مسدود می کند. عضله تزریق شده دیگر نمی تواند از طریق پالس ایجاد شده از عصب به عضله منقبض شود و این باعث می شود چین و چروک ها ریلکس شده و منقبض نشوند و جوانسازی صورت انجام شود.

سم بوتولینوم با فلج عضلات زیر پوستی برای صاف کردن چین و چروک ‌های صورت و ایجاد ظاهری جوان ‌تر در افراد به کار می ‌رود؛ مانند چین و چروک ‌های ناشی از اخم کردن که در بین ابروها یا روی پیشانی ایجاد می‌ شوند و چروک ‌های اطراف چشم و دهان که در موقع خندیدن ظاهر می ‌شوند.

تزریق بوتاکس در برخی موارد برای کاهش میزان تعریق در کف دست ‌ها یا زیر بغل نیز استفاده می ‌شود. بوتاکس در درمان برخی از بیماری ها مانند لوچی، بلفارواسپاسم  میگرن مزمن نیز کاربرد دارد. دکتر تزریق بوتاکس در شیراز

دکتر تزریق بوتاکس در شیراز

نواحی تزریق بوتاکس شامل موارد زیر است محل تزریق بوتاکس صورت برای درمان میگرن در نواحی مختلف پوست سر می ‌باشد و معمولاً بر اساس منطقه‌ای از سر که بیشترین احساس درد را دارد انجام می ‌شود.

این در حالی است که در تزریق بوتاکس به منظور زیبایی نواحی پیشانی و اطراف چشم مورد تزریق قرار می‌ گیرند. ضخامت پوست، میزان  چروک های ناشی از آفتاب‌ سوختگی  و عمق چین و چروک ‌ها از مواردی هستند که باید قبل از تزریق بوتاکس مورد توجه قرار بگیرند.

چروک های ناشی از تاثیر آفتاب که عمیق هستند و همچنین افتادگی صورت غالبا به بوتاکس پاسخ نمی دهند. لازم به تاکید مجدد است که بوتاکس یک پرکننده صورت (فیلر) نیست (یعنی چین و چروک های موجود را پر نمی کند و فقط عضلات مورد نظر را ریلکس کرده و از انقباض عضله جلوگیری می کند.)

نحوه تزریق بوتاکس صورت

تزریق بوتاکس تنها چند دقیقه طول می کشد. و در خیلی مواقع نیازی به بی حسی نمی باشد.بوتاکس با یک سوزن ریز به عضلات خاص و در نواحی تعریف شده در صورت، توسط پزشک متخصص تزریق می شود.

نواحی تزریق ابتدا باید کاملا از مواد آرایشی تمیز شده و سپس با پد الکلی استریل شوند.پزشک متخصص نواحی کاندید تزریق را مشخص می نماید. دکتر تزریق بوتاکس در شیراز

تزریق بوتاکس

اثرات بوتاکس 5 تا 7 ماه به طول می انجامد که این مدت اثر گذاری از فرد به فرد می تواند متفاوت باشد (دوام نتیجه تزریق بوتاکس بستگی به عمق و میزان چروک ها، ناحیه ی تزریق و همچنین سن افراد دارد). با بازگشت تدریجی فعالیت عضلات، خطوط چین و چروک ها دوباره ظاهر می شوند و  ممکن است نیاز به تزریق مجدد باشد.

البته بهتر است از پزشک پوست خود بخواهید که در این امر (فواصل تزریق) شما را راهنمایی کند. 

همچنین اگر شما به یک کلینیک خوب و تخصصی برای تزریق بوتاکس مراجعه کنید، تضمین ماندگاری اثر بیش تر این اقدام زیبایی وجود خواهد داشت. دکتر تزریق بوتاکس در شیراز

اقدامات لازم قبل از تزریق بوتاکس

  • پزشکی که برای تزریق بوتاکس به وی مراجعه می کنید، در جلسه معاینه و مشاوره اولیه به شما تمامی اقداماتی را که باید قبل از این اقدام زیبایی به انجام برسانید را گوشزد خواهد کرد. 
  • به طور کلی مهم ترین مراقبت های پیشگیرانه قبل از بوتاکس صورت عبارتند از حداقل یک هفته قبل از تزریق بوتاکس بهتر است نوشیدنی الکلی و دخانیات مصرف نشود. مواد موجود در این فرآورده ها می توانند بر روی روند بهبودی شما تاثیر منفی گذاشته و باعث افزایش تورم و یا کبودی ناشی از تزریق بوتاکس شوند. دکتر تزریق بوتاکس در شیراز
  • باید یک تا دو هفته قبل از تزریق بوتاکس، استفاده از دارو هایی مانند آسپیرین را کاهش دهید چرا که این گونه داروها به رقیق کننده های خون مشهورند و با اثر گذاری خود می توانند باعث افزایش میزان خونریزی حین یا بعد از تزریق بوتاکس شوند.

بهترین زمان تزریق بوتاکس

بوتاکس توسط FDA برای سنین 18 سال و بالاتر مورد تایید قرار گرفته است. بیشتر افراد بوتاکس را از سن سی سالگی شروع می کنند و برخی ازاواسط دهه دوم زندگی، ولی در افراد مختلف بهترین زمان تزریق بوتاکس متفاوت است. در افرادی که زیاد از عضلات صورت استفاده می کنند و میمیک قوی تری دارند، احتمال بروز چروک بیشتر است.  دکتر تزریق بوتاکس در شیراز

توصیه به تزریق بوتاکس در زمانی می شود که چروک ها عمیق نشده اند برخی افراد سبک زندگی ناسالم تری دارند و در معرض آفتاب بیشتر، مصرف الکل یا سیگار هستند در این افراد ممکن است در اواسط دهه دوم زندگی نیاز به تزریق وجود داشته باشد.  دکتر تزریق بوتاکس در شیراز

در کشورهای توسعه یافته مانند ایالات متحده امریکا بسیاری از جوانان از سن ۱۸ الی ۲۰ سالگی تزریق بوتاکس را انجام می دهند تا از بروز چروک پیشگیری کنند. در حالی که در باور بسیاری افراد وقتی چروک ها عمیق تر شد به فکر تزریق بوتاکس می افتند. دکتر تزریق بوتاکس در شیراز

آیا تزریق بوتاکس درد دارد؟

درد حاصل از تزریق بوتاکس بسیار جزئی می باشد و ناشی از ورود سوزن بسیار نازک به پوست می باشد و نه بیشتر به طور کلی سه تا هفت روز طول می کشد تا اثر بوتاکس به طور کامل  بروی نواحی تزریق شده پدیدار شود.

البته این مدت در افراد می توانند متفاوت باشد و تا مدت 2 هفته طول بکشد. ممکن است بعد از 2 هفته که اثر گذاری بوتاکس بروی نواحی تزریق مشخص شد، در برخی نواحی نیاز به ترمیم تزریق باشد. (طبق صلاحدید پزشک)

چه کسانی نباید تزریق بوتاکس داشته باشند؟

  • افراد زیر ۱۸ سال بیمارانی که حامله هستند.
  • خانم هایی که در دوران شیردهی هستند.
  • افرادی که اختلالات کلیوی دارند یا بیماری عصبی دارند نباید از بوتاکس استفاده کنند.
  • از آنجایی که تزریق بوتاکس برای همه چین و چروک و خطوط ایجاد شده بر روی پوست موثر نمی‌باشد، ابتدا باید با پزشک  خود مشورت کنید شاید درمان دیگری مناسب شرایط پوست شما باشد.

طول مدت اثر گذاری تزریق بوتاکس – دکتر تزریق بوتاکس در شیراز

مدت اثر بوتاکس بطور معمول 5 تا 7 ماه است (ولی بندرت تا 6 الی 8 ماه نیز مشاهده شده است) و خطوط به تدریج به حالت قبل از درمان بر می گردند بعد از چند بار تزریق اثر بوتاکس بیشتر باقی مانده و فواصل بین دو تزریق طولانی تر می شود.

در بعضی از افراد اثر نسبی طولانی مدت یا پاسخ حافظه ای memory response)) مشاهده می شود بطوریکه چین و چروکها هرگز به طور کامل به حالت قبل از شروع تزریق بر نمی گردند .

استفاده از تزریق  بوتاکس زیر بغل  در کنترل تعریق بیش از حد (هیپرهیدروزیس) به چه صورت است؟

هیپرهیدروزیس بدون دلیل مشخص، یک علت شایع تعریق بیش از حد در ناحیه کف دست ، زیر بغل، صورت و کف پا است. این حالت ممکن است برای فرد، آن قدر ناراحت کننده و شاید خجالت آور باشد که نیاز به درمان طبی داشته باشد درمان های مرسوم شامل استفاده موضعی از املاح کلرید آلومینیوم و داروهای آنتی کلی نرژیک خوراکی است.

درمان جراحی شامل قطع عصب مربوط به غدد عرق (سمپاتکتومی به روش آندوسکوپیک از طریق قفسه سینه) یا برداشتن موضعی غدد عرق در ناحیه زیر بغل است . دکتر تزریق بوتاکس در شیراز

 تزریق بوتاکس در شیراز
تزریق بوتاکس در شیراز

توکسین بوتولینوم، آزاد شدن استیل کولین در غدد عرق را مهار می کند و این مسئله باعث تحولی در کنترل هیپرهیدروزیس شده است. تزریق در منطقه مورد نظر به صورت شبکه ای به فواصل یک تا 2 سانتی متر انجام می شود .
پاسخ درمانی به دور تزریق شده وابسته است . میزان دوز تزریقی در هر یک از نواحی زیر بغل، کف دست یا کف پا 50 تا 100 واحد در هر طرف است.کاهش تعریق، بعد از یک تا 2 هفته مشاهده می شود و اثر آن 3 تا 9 ماه باقی می ماند تزریق در ناحیه زیر بغل به صورت زیر جلدی انجام می شود .

دکتر تزریق بوتاکس در شیراز

تزریق در ناحیه کف دست جهت جلوگیری از ضعف عصبی عضلانی به صورت اینترادرمال انجام می شود که این تزریق دردناک است و نیاز به بلوک عصبی دارد .

در سال 2004 تزریق بوتاکس به عنوان یک روش درمانی غیر تهاجمی در درمان علائم تعریق شدید ناحیه زیر بغل (که به درمانهای موضعی پوست جواب نداده است) در افراد بالای 18 سال توسط انجمن غذا و دارو آمریکا (FDA) مورد تائید قرار گرفت.

بهترین دکتر تزریق بوتاکس
بهترین دکتر تزریق بوتاکس

عوارض احتمالی تزریق بوتاکس:

در صورتی که تزریق بوتاکس توسط پزشک با تجربه صورت گیرد عوارض بسیار نادر می باشد. شایع ترین عارضه احتمالی کبودی موقت در محل تزریق می باشد. سر درد نادر بوده و در صورت ایجاد طی 24 تا 48 ساعت از بین می رود. افتادگی پلک در 0/05 درصد ( یک مورد در200  تزریق) ممکن است ایجاد شود.

  احتمال این حالت در افرادی که ابروهای آن ها پایین می باشد( Low Position ) بیشتر است. این حالت موقتی بوده و به طور معمول طی 3 تا 6 هفته از بین می رود. دکتر تزریق بوتاکس در شیراز

در صورت ایجاد چه علایمی، فردی که تزریق بوتاکس انجام داده است باید پزشک خود را مطلع سازد ؟

  • واکنش آلرژیک (اشکال در تنفس ، بسته شدن گلو ، تورم لب ها ، تورم زبان و صورت ، کهیر)
  • اشکال در صحبت کردن و بلع
  • ضعف شدید و غیر عادی عضلانی
  • درد قفسه سینه یا نامنظمی ضربان قلب
  • عفونت چشم، زخمی شدن، دو بینی و سایر مشکلات چشمی

قیمت تزریق بوتاکس

بطور کلی قیمت تزریق بوتاکس را عواملی چون نوع بوتاکس تزریقی و اینکه به کدام قسمت از بدن تزریق شود و بر اساس میزان سی سی مورد نیاز مشخص می شود. دکتر تزریق بوتاکس در شیراز

فواید و مزایای تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس بر اثر فلج عضلاتی که زیر پوست انجام می شود و به منظور صاف کردن چین و چروک های ایجاد شده بر اثر بالا رفتن سن و ایجاد ظاهری جوان تر و شاداب تر برای افراد به کار می رود. از جمله چین و چروک های ایجاد شده می توان به خط اخم اشاره کرد که بر اثر اخم کردن در بین ابروها و یا روی پیشانی ایجاد می شود .

همچنین چروک هایی که در اطراف چشم و دهان در زمان خندیدن ایجاد می شوند . از جمله مزایای استفاده از بوتاکس می توان به کاهش میزان تعریق کف دست ها و یا زیر بغل افراد اشاره کرد. دکتر تزریق بوتاکس در شیراز

 تزریق بوتاکس در شیراز
تزریق بوتاکس در شیراز

دکتر تزریق بوتاکس در شیراز

معایب تزریق بوتاکس

البته علاوه بر مزایایی که بوتاکس دارد، می تواند معایبی نیز داشته باشد. از جمله شایع ترین معایب بوتاکس پیشانی می توان به ایجاد عفونت و تورم مناطق مختلف صورت اشاره کرد. همچنین این مشکل نیز در برخی افراد بسیار دیده شده است که تزریق بوتاکس پیشانی باعث ایجاد واکنش های آلرژیک در فرد شده است. دکتر تزریق بوتاکس در شیراز

البته بوتاکس پیشانی به تنهایی نمی تواند عوارض چندانی داشته باشد، چیزی که این عوارض را به وجود می آورد، دوز مصرف این دارو می باشد. دکتر تزریق بوتاکس در شیراز

عوارض معمولی و موقتی این دارو نیز قرمزی، التهاب، خارش، سردرد و تهوع می باشد که زودگذر هستند و پس از مدت زمان خاصی از بین می رود. اگر به تمام نکات لازم توجه داشته باشید و تزریق بوتاکس را در مراکز معتبر زیر نظر پزشک انجام دهید، معمولا عارضه خاصی گریبانگیر شما نمی شود.

دکتر تزریق بوتاکس در شیراز

کاربرد تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس در درمان لوچی، بلفارواسپاسم، میگرن مزمن بسیار کاربرد دارد . در درمان میگرن محل تزریق بوتاکس در نواحی مختلف پوست سر می باشد و معمولا بر اساس آن منطقه ای از سر که بیشترین احساس درد را دارید انجام می شود. این در حالی است که تزریق بوتاکس در زمانی که به منظور زیبایی باشد، نواحی پیشانی و اطراف چشم مورد تزریق قرار می گیرند.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

بطور کلی مراقبت بعد از تزریق بوتاکس اهمیت بسیار زیادی دارد و شاید اهمیت آن با کیفیت کار انجام شده برابری کند.

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در شیراز

مهمترین اعمال برای مراقبت بعد از تزریق بوتاکس به شرح زیر هستند:

  • یکی از مهمترین نکاتی که درباره مراقبت بعد از تزریق بوتاکس باید به آن توجه کنید لمس نکردن قسمت تزریق است. مخصوصا از ماساژ دادن نواحی مورد نظر حداقل تا 24 ساعت پرهیز کنید. این کار باعث می شود ماده تزریق شده به سایر نواحی پوست نیز منتقل شود.
  • بعد از تزریق بوتاکس از مصرف الکل پرهیز کنید. دکتر تزریق بوتاکس در شیراز
  • یکی دیگر از نکات برای مراقبت بعد از تزریق بوتاکس پرهیز از فعالیت های فیزیکی سنگین است.
  • کسانی که بعد از تزریق بوتاکس متوجه کبودی در قسمت های مورد نظر شدند می توانند از آرنیکا و یا ویتامین K استفاده کنند.
  • یکی از مهمترین موارد برای مراقبت بعد از تزریق بوتاکس پرهیز از لایه برداری هایی مانند میکرودرم و سایر لایه برداری های شیمیایی است.
  • بعد از تزریق بوتاکس در صورت ناراضی بودن از نتیجه کار می توانید آن را ترمیم کنید. دکتر تزریق بوتاکس در شیراز
  • در صورتی که بعد از تزریق بوتاکس متوجه عوارض جانبی شدید حتما به پزشک خود مراجعه کنید.
  • همانطور که دیدید بعد از تزریق بوتاکس ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید به همین دلیل مراقبت بعد از تزریق بوتاکس تاثیر بسیار زیادی برکیفیت کار دارد. 

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در شیراز . تزریق بوتاکس پیشانی  – چروک‌ های عمودی پیشانی ، بین ابروها و اطراف بینی – چین و چروک‌ های اطراف و گوشه ‌های چشم – چین‌ های پیشانی – عدم تقارن پلک‌ها یا ابروها – رفع افتادگی پلک

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در شیراز