فهرست بستن

شیراز تزریق بوتاکس – دکتر راحله نظری09177514188

بوتاکس مصپورت یا مسپورت

در شیراز تزریق بوتاکس توسط دکتر راحله نظری بهترین دکتر تزریق بوتاکس در شیراز انجام میشود .تزریق بوتاکس سبب میشود عضلات شل شده ، و چین و چروک ها ناپدید  شوند .

شیراز تزریق بوتاکس
شیراز تزریق بوتاکس

کلینیک دکتر راحله نظری –09172575530 — بلوار مطهری (زرگری) -چهار راه مطهری – نبش ستارخان – مجتمع صد گل -طبقه 5 – واحد 36 – 36494699 – در شیراز تزریق بوتاکس بصورت تخصصی انجام میشود.

در مورد بوتاکس

سم بوتولینوم یک پروتئین طبیعی است که در شیراز تزریق بو تاکس برای فلج موقت عضلات استفاده می شود.در شیراز تزریق بوتاکس  با استفاده از سوزن تزریق انجام می شود. مارک های رایج مورد استفاده در شیراز تزریق بوتاکس های دیسپورت و همچنین مارک های معروف ایرانی مانند مسپورت یا مصپورت و دیستون در کلینیک دکتر راحله نظری در شیراز تزریق بوتاکس با کیفیت انحام میشود .

تزریق بوتاکس

سم بوتولینوم به طور موثر سیگنال های اعصاب به عضلات را مسدود می کند و از انقباض جزئی یا کامل عضلات کوچک پوست جلوگیری می کند.

شیراز تزریق بوتاکس

بوتاکس در شیراز
بوتاکس در شیراز

کاربردهای استاندارد در شیراز تزریق بوتاکس برای مبارزه با چین و چروک ودیگر بیماریهاست .

سم بوتولینوم به طور موثری از انتقال محرک ها از اعصاب به ماهیچه ها جلوگیری می کند و باعث کاهش یا مهار فعالیت ماهیچه ها می شود. سم بوتولینوم یک پروتئین است. می توان آن را در مقادیر بسیار کم و به شکل شدیداً رقیق شده به عضلات مسئول خطوط و چین و چروک های ایجاد شده توسط تقلید طبیعی مانند اخم ها، پنجه کلاغی یا خطوط ابرو تزریق کرد.

مزیت اضافی سم بوتولینوم این است که به طور موقت روند پیری را مهار می کند. به طور خلاصه، سم بوتولینوم با به حداقل رساندن فعالیت عضلانی به جلوگیری از ایجاد چین و چروک کمک می کند.

در شیراز تزریق بوتاکس برای درمان تعریق زیر بغل و کف دست در کلینیک زیبایی دکتر راحله نظری انجام می شود.


سم بوتولینوم به عنوان یک درمان ضد تعریق: سم بوتولینوم از انتقال سیگنال های عصبی که باعث تحریک غدد برای تولید عرق می شود، جلوگیری می کند. در زیر بغل و کف دست در شیراز بوتاکس تزریق میشود.

سم بوتولینوم برای دندان قروچه (دندان قروچه / فشردن دندان): دندان قروچه در خواب نه تنها دندان های شما را خراب می کند، بلکه ممکن است بر روابط عاشقانه شما نیز تأثیر مشابهی داشته باشد. سم بوتولینوم فعالیت عصبی را که منجر به تحریک عضلات فک شما می شود، مسدود می کند. با تزریق سم بوتولینوم به بافت عضلانی، فک های شما می توانند در هنگام خواب بیشتر آرام شوند.

سم بوتولینوم برای میگرن مزمن یا سردرد تنشی: هنوز چیزهای زیادی در مورد میگرن، محرک ها، علل و درمان آن ناشناخته است. با این حال، یکی از دلایل احتمالی ممکن است انقباض غیر عمدی عضلات صورت باشد. در شیراز تزریق بوتاکس یا تزریق سم بوتولینوم به پیشانی یا خط  اخم ممکن است تا حد زیادی تنش را از بین ببرد و احساس فشار را در جمجمه یا پشت چشم کاهش دهد.

بوتاکس در شیراز
بوتاکس در شیراز

شیراز تزریق بوتاکس

افتادگی گوشه های دهان

«خوشحال باشید!» ممکن است احساس فوق‌العاده‌ای داشته باشید، اما باز هم دیگران را به عنوان افسرده یا آزرده تحت تأثیر قرار دهید. این را اغلب می توان به چین و چروک های دهان ردیابی کرد. شیراز تزریق بوتاکس

افتادگی گوشه ها. آنها زمانی ظاهر می شوند که ماهیچه هایی که گوشه های دهان را در حین تقلید طبیعی صورت به سمت پایین نگه می دارند، پس از آن شل نمی شوند و منقبض می شوند. در چنین مواردی در شیراز تزریق بوتاکس مشکل را حل می کند .

شیراز تزریق بوتاکس – درمان

شما می توانید به معنای واقعی کلمه در زمان استراحت ناهار خود به آن سر بزنید. پس از گرفتن عکس ها و امضای اعلامیه سلامت و موافقت نامه درمانی، عمل می تواند شروع شود. دو تزریق کوچک در ماهیچه های گوشه دهان شما انجام می شود. پس از انجام بوتاکس می توانید فشار ملایمی بر ناحیه تحت درمان وارد کنید. خنک کردن لازم نیست.

گاهی اوقات، یک فیلر ممکن است برای مبارزه با یک نوع خاص از مشکل زیبایی ارجح باشد. مشکل ابرو می تواند یکی از آنها باشد. در طی یک قرار ملاقات رایگان و غیر الزام آور، شما و پزشکتان می توانید درباره همه گزینه های خود برای درمان صحبت کنید.

شیراز تزریق بوتاکس – چین و چروک

چین و چروک می تواند از طریق احساسات بیش از حد یا به دلیل کاهش حجم ایجاد شود. چین و چروک های ناشی از ظاهر پنج در نزدیکی بالای صورت می شوند، مانند پیشانی، اخم یا به صورت کلاغی یا چین و چروک پنجه کلاغی دور چشم که در چنین مواردی در شیراز تزریق بوتاکس مشکل را حل می کند.  شیراز تزریق بوتاکس

مناطقی که ممکن است دچار کاهش حجم شوند معمولاً شقیقه‌ها، استخوان‌های گونه ، گونه‌ها، چین‌های نازولبیال یا خطوط ماریونت هستند. بسته به علت چین و چروک شما، ممکن است به طور متناوب درمان پرکننده یا روش سم بوتولینوم را پیشنهاد کنیم.

بوتاکس در شیراز
بوتاکس در شیراز

چه چیزی باعث ایجاد چین و چروک می شود؟

علت اصلی ایجاد چین و چروک ژنتیکی است. اغلب می توانید با مطالعه صورت والدین خود پیش بینی کنید که در چه مرحله ای در زندگی دچار چین و چروک می شوید. علاوه بر ژنتیک، آسیب های ناشی از نور خورشید و سیگار کشیدن از مهمترین دلایل ایجاد چین و چروک هستند. شیراز تزریق بوتاکس

یک رژیم خوب مراقبت از پوست، ایجاد چین و چروک صورت را به تاخیر می اندازد. در نهایت، یک سبک زندگی سالم که شامل خواب زیاد، رژیم غذایی سالم و استرس کم است نیز به زیبایی پوست کمک می کند. شیراز تزریق بوتاکس

کدام محصول برای کدام مناطق مناسب است:

  • پیشانی: بوتاکس
  • اخم: بوتاکس
  • پای کلاغی: بوتاکس
  • اصلاح پلک بالا: پلکسر
  • اصلاح زیر پلک: پلکسر
  • گردن: Plexr
  • معابد: پرکننده
  • استخوان گونه: پرکننده
  • کیسه ها و دایره های زیر چشم: پرکننده
  • خطوط چین نازولبیال: پرکننده
  • گونه ها: پرکننده
  • خطوط بالای لب: فیلر / Plexr
  • لب پر: پرکننده
  • خطوط چین گوشه دهان: فیلر
  • خط فک: پرکننده
  • بینی: فیلر
تزریق بوتاکس در شیراز
بوتاکس گوشه چشم در شیراز

مناطق زیر را می توان برای یک نتیجه زیبا در شیراز تزریق بوتاکس بطور  طبیعی درمان کرد:

نتیجه طبیعی

در کلینیک دکتر راحله نظری در شیراز تزریق بوتاکس را  همیشه هنگام صاف کردن چین و چروک‌ها به ویژگی‌های طبیعی صورت مشتری توجه کرده و عمل  تزریق را انجام میدهیم.  توجه را دارند. هنگام بازگرداندن حجم به یک چهره، تنها حجمی را که در طول سال ها از دست رفته است، بازیابی می کنیم. اگر پزشکان ما درمان بوتاکس را توصیه کنند، ما فقط مناطقی را درمان می کنیم که بیشترین  نتایج طبیعی به دست آید.

شیراز تزریق بوتاکس – خطوط اخم

خطوط اخم نتیجه انقباض ماهیچه های کوچک بین ابروها است. همه با خط اخم مواجه نمی شوند. ژنتیک عامل اصلی دخیل است. اگر حداقل یکی از والدین شما خط اخم داشته باشد، به احتمال زیاد این خط به نسل بعدی منتقل شده است.

سایر عواملی که باعث می شود افراد با تمرکز ابروهای خود را در هم ببندند و باعث ایجاد خطوط می شوند، رانندگی و استفاده از رایانه است. در کلینیک بدن ما اخم ها را با سم بوتولینوم درمان می کنیم. با این حال، اگر چین و چروک کاملا عمیق است، ممکن است ترکیب درمان سم بوتولینوم با ژل ها و فیلر ها یا  پرکننده ها را پیشنهاد کنیم.

چرا خط اخم را درمان کنیم؟

اگر عصبانی به نظر می رسید در حالی که نیستید، ممکن است به حذف این تصور نادرست فکر کنید. یا ممکن است بین ابروهای خود چین و چروک داشته باشید حتی زمانی که صورت شما کاملاً آرام و ریلکس است. هر دو وضعیت به احتمال زیاد کاندیدای درمان موفقیت آمیز سم بوتولینوم هستند. اخم ها ممکن است به دلیل دیگری نیز درمان شوند.

درمان می تواند اثر لیفتینگ روی ابروها داشته باشد. این به این دلیل است که عضلات اخم ابرو را کمی به سمت پایین می کشند. بنابراین، به محض شل شدن این ماهیچه‌ها، ابرو ممکن است کمی بلند شود. اگر می خواهید یک لیفت بزرگتر در ناحیه ابرو داشته باشید، لیفت ابرو ممکن است گزینه ای برای شما باشد.

تزریق بوتاکس در شیراز
بوتاکس گوشه چشم در شیراز

پای کلاغ یا چروک های پنجه کلاغی دور چشم .

چین و چروک دور چشم یا پای کلاغ در واقع “خطوط شاد” است. شما آنها را از خنده زیاد دریافت می کنید. اگرچه پاهای کلاغی اغلب جذاب تلقی می شوند، اما ممکن است دوست نداشته باشید زمانی که صورتتان در حال استراحت است آنها را ببینید یا حتی ممکن است روی گونه هایتان پایین بیایند. در چنین مواردی می توان چروک گوشه چشم که به  پای کلاغ معروفند را با سم بوتولینوم یا فیلرها درمان کرد.

چرا خطوط گوشه چشم یا  پای کلاغی را درمان کنیم؟

برای برخی از ما، پای کلاغی نشانه پیری است. اما وقتی پای کلاغی آنقدر عمیق می‌شود که در نگاه اول در آینه شما را آزار می‌دهد یا وقتی شروع به کشیدن خطوط عمودی در گونه‌های شما می‌کند، ممکن است تصمیم بگیرید که این پنجه کلاغی را درمان کنید. شیراز تزریق بوتاکس

در شیراز تزریق بوتاکس ارزانتر است . چروک ها اگر هنوز تازه هستند، احتمالاً چند تزریق سم بوتولینوم کافی خواهد بود. با این حال، اگر موضوع کاهش حجم در استخوان گونه باشد، بازگرداندن حجم از دست رفته با پرکننده های تزریقی ممکن است راه مطلوب و طبیعی تر باشد.

درمان

قبل از درمان سم بوتولینوم، پزشک زیبایی قدرت انقباض عضلانی شما را بررسی می کند. در مرحله بعد، پزشک نواحی برای تزریق را روی پوست علامت گذاری می کند. سپس با استفاده از یک سوزن بسیار نازک مقدار کمی مایع وارد می شود. این تزریق ها کمی احساس غلغلک دارند، اما نیازی به بی حسی نیست و در شیراز تزریق بوتاکس تخصصی انجام میشود. پس از درمان می توانید به فعالیت های روزانه خود مانند قبل ادامه دهید.

نتیجه طبیعی

یک نتیجه طبیعی – این همان چیزی است که ما در کلینیک دکتر راحله نظری  برای آن ایستاده ایم! چهره های یخ زده ای که در رسانه ها یافت می شود و همه براقیت ها نشان دهنده مشتریان ما نیست.خدمات کلینیک زیبایی دکتر راحله نظزی ، قبل از ارائه نظر شخصی که با ویژگی های طبیعی چهره شما مطابقت دارد، به تمام خواسته ها و احتمالات شما توجه زیادی دارند.

ما ترجیح می دهیم قبل از اینکه – در صورت تمایل – چندین ناحیه را درمان کنیم، یک ناحیه را با بوتاکس درمان کنیم تا بتوانیم به اثر آن عادت کنیم. شیراز تزریق بوتاکس

شیراز تزریق بوتاکس

چین و چروک پیشانی

بالا بردن ابروها باعث ایجاد چین و چروک در پیشانی می شود. پیری طبیعی بسیار مقصر است، اما ژنتیک نیز عامل مهمی است. چین و چروک ها زمانی ظاهر می شوند که صورت بسیار پویا باشد یا زمانی که پلک ها شروع به افتادگی کرده اند و فرد با بالا بردن ابروها و کشیدن خطوط در پیشانی خود آن را جبران می کند.

تزریق بوتاکس در شیراز
تزریق بوتاکس گردن در شیراز

چرا چین و چروک پیشانی خود را درمان کنید؟

چین و چروک های پیشانی شما را مسن تر نشان می دهد، به خصوص زمانی که چهره ای رسا دارید و چروک های پیشانی شما برجسته است. در چنین حالتی، سم بوتولینوم می تواند نتایج عالی داشته باشد. در شیراز تزریق بوتاکس ظاهر جوان شما را احیا می کند و باعث می شود شما آرام به نظر برسید. به ویژه پیشانی ناحیه ای است که با استفاده از سم بوتولینوم می توان آن را با موفقیت درمان کرد.

درمان

 پس از گرفتن تصاویر، پر کردن یک اظهارنامه سلامت و امضای توافق نامه درمانی، این روش می تواند شروع شود. در برخی موارد ممکن است پیشانی شما برای بوتاکس مناسب نباشد.

در این مورد، یک فیلر تزریقی ممکن است بتواند مشکل را حل کند. لطفا توجه داشته باشید که برای دستیابی به زیباترین نتایج با بوتاکس پیشانی، به ندرت خود پیشانی به تنهایی درمان می شود. در عوض، معمولاً با به عنوان مثال جفت می شود. درمان اخم یا لیفت ابرو

نتیجه طبیعی

در کلینیک ما، ما به تضمین نتیجه طبیعی اهمیت زیادی می دهیم. چهره های بسیار تنگ برخی از سلبریتی های هلندی هیچ بازتابی از پایگاه مشتری ما نیست. ما همیشه به خواسته‌ها و خواسته‌های مشتریان خود توجه زیادی می‌کنیم و قبل از ارائه نظر شخصی که با ویژگی‌های طبیعی چهره آنها مطابقت دارد، آنها را از احتمالات استفاده می‌کنیم.

پزشکان کلینیک بدن همیشه ترجیح می‌دهند قبل از درمان نواحی دیگر – در صورت تمایل – یک ناحیه را با سم بوتولینوم درمان کنند تا به مشتریان خود اجازه دهند با این اثر سازگار شوند.

قبل و بعد از درمان

اگر این اولین بازدید شما از کلینیک بدن است، ابتدا یک مصاحبه پزشکی با شما انجام خواهیم داد. سپس چند عکس می گیریم. در مرحله بعد، پزشک ماهیچه های مسئول حالت شگفت زده صورت شما را علامت گذاری می کند. در نهایت تزریق انجام می شود. به طور متوسط، پنج تا هفت تزریق کوچک سم بوتولینوم برای این درمان مورد نیاز است.

بعد از درمان

ما به شما توصیه می کنیم که از تمرین یوگا در روز درمان خودداری کنید، یا در واقع از هر نوع ورزش بدنی دیگری اجتناب کنید. توصیه می کنیم هر چند وقت یکبار در بقیه روز عضلات پیشانی خود را منقبض کنید. این باعث می شود سم بوتولینوم به طور مساوی روی ماهیچه پخش شود. علاوه بر این، نباید تا دو ساعت بعد از عمل دراز بکشید.

زمان بهبودی

صادقانه بگویم، هیچ زمان بهبودی برای این درمان وجود ندارد. شما می توانید بلافاصله به سر کار برگردید! اگر در موارد نادر مقداری کبودی رخ دهد، می‌توانید فوراً آن را استتار کنید.

مدت اثر

نتایج بلافاصله پس از انجام عمل قابل مشاهده نیستند. دو روز تا دو هفته طول می کشد تا عضله درمان شده بی حرکت شود و چین و چروک آن نرم شود. اگر چین و چروک های پیشانی شما کاملاً عمیق است، به شما توصیه می کنیم که دو تا چهار هفته بعد از عمل برای فیلر درمانی در همان ناحیه به کلینیک ما مراجعه کنید. سال اول باید برای سه درمان به ما مراجعه کنید. پس از این، دو بار در سال انجام خواهد شد.

ترمیم رایگان

قبل از درمان انتخابی شما، ما در کلینیک بدن یک مشاوره اولیه رایگان و بدون تعهد با یکی از پزشکان خود را به شما پیشنهاد می کنیم. در طول این مشاوره، ما ایرادات پزشکی احتمالی در مورد درمان را بررسی می‌کنیم، مناطق مشکل‌دار را ترسیم می‌کنیم و توصیه‌های شخصی و سفارشی به شما ارائه می‌کنیم.ترمیم رایگان فقط در 20 روز بعد از تزریق انجام میشود .

در شیراز تزریق بوتاکس برای درمان تعریق زیر بغل و کف دست انجام میشود.

تعریق یک فرآیند طبیعی و ضروری است. تعریق تبخیر می شود، بدن را خنک می کند، به حفظ دمای ثابت کمک می کند و سازگاری با محیط بدن را تسهیل می کند. با این حال، غدد مسئول تعریق در برخی افراد شدیدتر از دیگران کار می کنند. جایی که یک نفر بیشتر اوقات عملاً به حالت استخوان خشک می ماند، فرد دیگری لکه های مرطوبی در لباس های خود دارد یا به طور مداوم در بوی عرق کدر می شود.

چرا باید تحت درمان ضد تعرق قرار بگیریم؟

اگر با وجود رعایت بهداشت، استفاده از دئودورانت و لباس های مناسب، فرد دچار تعریق بیش از حد می شود، درمان سم بوتولینوم می تواند تنها راه حل او باشد. و حتی اگر کسی از تعریق بیش از حد رنج نبرد، می‌توان برای جلوگیری از ایجاد لکه در لباس‌های شما، درمان انجام داد.

دکترخوب بوتاکس و ژل در شیراز
دکترخوب بوتاکس و ژل در شیراز

تعریق بیش از حد در زیر بغل و تعریق بیش از حد دست ها

درمان

درمان بوتاکس برای هیپرهیدروزیس یک درمان در زمان ناهار به معنای واقعی کلمه است – شما در کمترین زمان ممکن از درب منزل بیرون خواهید آمد. پس از پر کردن اظهارنامه سلامت و امضای قرارداد درمانی، عمل بوتاکس ما در برابر تعریق بیش از حد شروع می شود.

در صورت تعریق بیش از حد زیر بغل، تقریباً 18-13 تزریق در هر زیر بغل انجام می شود. بوتاکس اعصابی را که غدد عرق ما را کنترل می کنند مسدود می کند و از تولید عرق جلوگیری می کند. پس از درمان، ممکن است لازم باشد ناحیه تحت درمان را برای مدت کوتاهی فشرده کنید. خنک کردن لازم نیست. لطفاً توجه داشته باشید که قیمت های تبلیغ شده در ویدیوهای ما ممکن است با قیمت های فعلی ما متفاوت باشد.

لاغری خط فک

خط V در صورت به عنوان نشانه زیبایی نگه داشته می شود. با یک خط V به یک کانتور صورت اشاره می کنیم که از استخوان گونه به چانه مخروطی می شود. با این حال، گاهی اوقات، ماستروهای دو طرف صورت به قدری عضلانی هستند که خط فک خیلی پهن به نظر می رسد. مردان و زنان اغلب این ویژگی را یک ویژگی مطلوب در چهره مردان می دانند. با این حال، زنان معمولاً آن را در چهره خود بسیار کمتر جذاب می دانند.

خط فک پهن اغلب از نظر ژنتیکی تعیین می شود و اغلب در افراد آسیایی تبار مشاهده می شود. اگر نقطه برجسته صورت شما به این اندازه خط فک پهن باشد، می توان تصور کرد که استخوان گونه شما به پتانسیل کامل خود نمی رسد. تعادل صحیح بین استخوان گونه و خط فک (لاغری خط فک) برای ظاهری نرم و V شکل ضروری است. با استفاده از بوتاکس می‌توان به ظاهری باریک‌تر از فک دست پیدا کرد.

چرا خط فک خود را با بوتاکس باریک کنید؟

برای نمایان شدن بیشتر V-line در صورت، بوتاکس می تواند تا حدی عضلات ماساژ دهنده شما را شل کند. بوتاکس با کاهش اندازه این عضلات، خط فک را باریک می کند. این به نوبه خود دید V-line را در صورت شما افزایش می دهد و باعث می شود چهره شما جوان تر و باریک تر به نظر برسد و در عین حال بر استخوان گونه شما تأکید می کند.

لاغری خط فک روشی است که در میان افراد آسیایی تبار و افرادی که فک پایین پهن دارند محبوبیت بیشتری دارد. علاوه بر این، این روش می‌تواند درد / دندان قروچه (براکسیسم) را که اغلب از فشار بیش از حد در ماسترهای بسیار پیشرفته ناشی می‌شود، تسکین دهد.

درمان

این روش (لاغری خط فک) توسط یکی از پزشکان مجرب ما با استفاده از تزریق بوتاکس معمولاً 3 بار در هر طرف انجام می شود. لاغری خط فک با بوتاکس یک روش بسیار تدریجی است و نتایج اغلب تنها پس از 8 هفته قابل مشاهده است. این روش باید هر 3 تا 6 ماه یکبار تکرار شود تا لاغری جدید فک شما حفظ شود. با این حال، فقط دو هفته طول می کشد تا بتوانید احساس کنید که آیا این روش به طور موثر علائم درد و/یا دندان قروچه را از بین می برد.

نتیجه طبیعی

اگر روش بوتاکس را برای لاغری خط فک خود انتخاب کنید، ابتدا توصیه های مناسب ما را دریافت خواهید کرد که در مورد آنها به طور دقیق ویژگی های فردی و طبیعی شما را در نظر خواهیم گرفت. یک نتیجه ارگانیک بزرگترین اولویت ما است، زیرا این نشان دهنده فلسفه کار ما است.

قبل و بعد از درمان

اگر این اولین بار است که به کلینیک بدن مراجعه می‌کنید، وضعیت سلامتی شما مشخص می‌شود و به پزشک برای عمل لاغری خط فک بوتاکس رضایت می‌دهید. به طور متوسط ​​سه تزریق در هر طرف انجام می شود تا ماساژ دهنده ها آرام شوند.

بعد از درمان

توصیه می کنیم در روز انجام بوتاکس خود، یوگا یا ورزش دیگری انجام ندهید. علاوه بر این، از شما می خواهیم در دو ساعت اول پس از درمان خود دراز نکشید.

زمان بهبودی

این درمان بوتاکس عوارض جانبی عمده ای ندارد. در بیشتر موارد، این یک درمان در زمان ناهار است و نه شما و نه دوستانتان نباید هیچ نشانه ای از درمان را مشاهده کنید. در موارد بسیار نادر، ممکن است مقداری کبودی جزئی قابل مشاهده باشد، اما این یک استثناست تا یک قاعده.

مدت اثر

هنگامی که ماساژورهای شما تحت درمان بوتاکس قرار گرفتند، نتیجه نهایی مستقیماً قابل مشاهده نخواهد بود. این به این دلیل است که لاغری خط فک با بوتاکس یک فرآیند تدریجی است. نتایج معمولاً تنها پس از 8 هفته ظاهر می شوند.

میگرن

از آنجایی که سردرد به اشکال مختلف ظاهر می شود، ما موافقت کرده ایم که «میگرن» را به عنوان هر سردردی که با داروهای ضد میگرن تسکین می یابد، اطلاق کنیم، نه به معنای پاراستامول یا سایر مسکن های معمولی. برای تشخیص میگرن مزمن از سردرد تنشی، علائم اصلی را در نظر می گیریم.

در سردردهای تنشی این درد در سر است، برخلاف میگرن مزمن که با مجموعه ای از علائم از جمله تهوع، استفراغ، حساسیت به نور و صدا همراه است. هاله ها، فلاش ها و از دست دادن نسبی بینایی.

چرا سراغ درمان ضد میگرن برویم؟

تاکنون هیچ تحقیق یا مطالعه ای نتوانسته است علت بروز میگرن را کشف کند. احتمالاً دلایل مختلفی وجود دارد. یکی از این دلایل ممکن است انقباض عضلات صورت و سایر عضلات، علاوه بر استفاده از کامپیوتر، استرس و نور شدید خورشید باشد. با درمان عضله اخم با بوتاکس، بسیاری از مراجعان تسکین علائم را تجربه می کنند: حملات آنها از نظر مدت، شدت و دفعات کاهش می یابد.

درمان

یک روش بوتاکس برای مقابله با سردردهای میگرنی / تنشی یک درمان واقعی هنگام ناهار است. شما می توانید به معنای واقعی کلمه در زمان استراحت ناهار خود به آن سر بزنید. پس از گرفتن تصاویر و امضای اعلامیه سلامت و موافقت نامه درمانی، درمان می تواند آغاز شود. چند تزریق کوچک در عضلات پیشانی شما انجام می شود. پس از درمان، می توانید فشار ملایمی بر ناحیه تحت درمان وارد کنید. خنک کردن لازم نیست.

دندان قروچه

گاهی اوقات تنش عضلانی در فک به حدی است که فک ها بیش از حد فعال می شوند. در طول روز، شخص می تواند این را خود اصلاح کند. اما در شب این سخت است. همسر، شریک زندگی یا دندانپزشک شما ممکن است کسی باشد که به دندان قروچه در خواب اشاره کند. شما می توانید بدون توقف یا فقط در دوره های استرس زا آسیاب کنید. عملاً همیشه می توان سنگ زنی را با سم بوتولینوم اصلاح کرد.

چرا دندان قروچه را درمان کنیم؟

سنگ زنی و فشردن با خطراتی همراه است. دندان ها و دندان های آسیاب شما ممکن است آسیب ببینند. ممکن است پرکردگی های شما بشکند، ماهیچه های جویدنی شما خسته شوند و خمیازه کشیدن ممکن است دردناک شود. در کلینیک بدن ما در درمان دندان قروچه با کمک سم بوتولینوم به خوبی آشنا هستیم.

درمان

درمان دندان قروچه مبتنی بر بوتاکس را به درستی می توان درمان در زمان ناهار نامید: به معنای واقعی کلمه می توان آن را در زمان استراحت ناهار تکمیل کرد. پس از گرفتن عکس ها و امضای یک اعلامیه بهداشتی و موافقت نامه درمانی، این روش می تواند شروع شود. شیراز تزریق بوتاکس

شش تا هشت تزریق کوچک در ماسترها انجام می شود که کشش را کاهش می دهد. پس از درمان، می توانید فشار ملایمی را روی ناحیه تحت درمان اعمال کنید. خنک کردن لازم نیست. شیراز تزریق بوتاکس

لیفت ابرو

برخی از ما با ابروهای کم به دنیا می آییم. برای برخی دیگر، زمانی است که ابروهایشان شروع به فرورفتن کند. ابروهای کم می توانند فرد را خسته نشان دهند. این می تواند ظاهر چشم هایی را ایجاد کند که بیش از حد عمیق در حدقه آنها قرار گرفته اند. هنگامی که فرورفتگی ابرو هنوز کم است، لیفت ابرو با سم بوتولینوم قطعا یک گزینه است. در موارد دیگر، اصلاح پلک راه حل بهتری است.

چرا لیفت ابرو؟

افتادگی ابروها باعث می شود فرد خسته یا بدخلق به نظر برسد. علاوه بر این، ابروهای فرورفته می توانند مانند فشار روی چشم ها احساس شوند. سم بوتولینوم که به ابروها شلیک می شود، ماهیچه کوچک نزدیک ابرو را که ابرو را به سمت پایین می کشد شل می کند. ابرو کمی بلند می شود. شاداب تر و آرام تر به نظر خواهید رسید.

در شیراز تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو انجام میشود.

لیفت ابرو بوتاکس یک درمان واقعی در زمان ناهار است. در واقع می توانید درمان را در زمان استراحت ناهار انجام دهید. بعد از اینکه چند عکس گرفتیم، یک اظهارنامه سلامت پر شد و یک توافق نامه درمانی امضا شد، لیفت ابرو می تواند شروع شود. دو تزریق کوچک در اطراف ابروهای شما انجام می شود که باعث می شود عضلاتی که روی ابروی شما کشیده می شوند شل شوند. خنک کردن پس از درمان ضروری نیست.

شیراز تزریق بوتاکس

  قبل و بعد از درمان
بعد از اینکه چند عکس برای پرونده شما گرفتیم و قرارداد درمانی ما را امضا کردید، دو تزریق کوچک در اطراف ابروهای شما انجام می دهیم. این کار باعث شل شدن عضلاتی می شود که ابروهای شما را به سمت پایین می کشند.

بعد از درمان

توصیه می شود در روز درمان ورزش نکنید. این شامل یوگا نیز می شود. همچنین به شما توصیه می کنیم تا دو تا سه ساعت بعد از درمان دراز نکشید. شیراز تزریق بوتاکس

شیراز تزریق بوتاکس  – زمان بهبودی

عملاً هیچ زمان بهبودی برای صحبت وجود ندارد، بنابراین این روش به درستی می تواند یک درمان ناهار نامیده شود. در موارد نادری که یک ورید کوچک در طول درمان اصابت می کند، کبودی کوچکی ایجاد می شود، اما این اتفاق به ندرت رخ می دهد!

پس از تزریق سم بوتولینوم به ماهیچه ها، نتیجه نهایی مستقیماً قابل مشاهده نخواهد بود. در یک دوره بین دو روز تا دو هفته، عضله تحت درمان فلج می شود و تنش را از دست می دهد. مدت این اثر تقریباً شش ماه است.

شیراز تزریق بوتاکس – چین و چروک و گودی های کوچک در چانه

برخی از افراد دارای یک عضله بیش فعال در چانه خود هستند. افزایش کشش در این عضله باعث ایجاد بی نظمی هایی مانند خطوط و فرورفتگی های کوچک مانند توپ گلف در سطح پوست می شود. خوشبختانه عضله را می توان به راحتی با سم بوتولینوم درمان کرد. ظاهر صاف و سفتی طبیعی چانه شما قابل بازیابی است. شیراز تزریق بوتاکس

چرا خطوط و سوراخ های کوچک در چانه را درمان کنیم؟

ماهیچه‌های چانه که خیلی سخت کشیده می‌شوند منجر به بی‌نظمی‌های کوچکی می‌شوند که به نام «پوست پوست پرتقال» یا «چانه توپ گلف» شناخته می‌شود. شیراز تزریق بوتاکس

اگر عضله چانه با سم بوتولینوم درمان شود، شل می شود و بسیاری از بی نظمی ها و گودی های کوچک ناپدید می شوند. اگر شکل چانه شما آنطور که دوست دارید نیست، درمان پرکننده را توصیه می کنیم.

درمان

پس از گرفتن عکس ها و پر کردن یک اظهارنامه بهداشتی و موافقت نامه درمانی، ممکن است این روش شروع شود. دو تزریق کوچک در چانه انجام می شود. پس از درمان خط چانه و گودی خود، می توانید به ناحیه تحت درمان فشار کمی وارد کنید. خنک کردن لازم نیست.

گاهی اوقات، پرکننده ممکن است گزینه بهتری برای یک منطقه خاص باشد. در طول یک مصرف رایگان و غیر الزام آور، شما و پزشکتان در مورد احتمالات صحبت خواهید کرد.

شیراز تزریق بوتاکس – نتیجه طبیعی

در طول یک جلسه مصرف رایگان و بدون تعهد، پزشک بررسی می کند که آیا درمان سم بوتولینوم برای شما مناسب است یا خیر. ما همیشه ویژگی‌های طبیعی شما را در نظر می‌گیریم و در صورت لزوم می‌توان آن‌ها را با کمک سم بوتولینوم به آرامی نرم کرد. ارائه یک نتیجه طبیعی برای ما بسیار مهم است، زیرا این نشان دهنده روش کار و فلسفه ما است.

پزشکان ما ترجیح می دهند در اولین عمل کمتر از سم بوتولینوم استفاده کنند، زیرا گزینه تاچ آپ رایگان همیشه باقی می ماند که دو هفته بعد در زمان معاینه انجام می شود. شیراز تزریق بوتاکس

قبل و بعد از درمان – شیراز تزریق بوتاکس

قبل از اینکه بتوانیم درمان چانه شما را شروع کنیم، ابتدا ناحیه مربوطه ضد عفونی می شود. پس از آن، دو تزریق سم بوتولینوم دریافت خواهید کرد. خود این روش کمتر از پنج دقیقه طول می کشد و توسط اکثر مراجعین “دردناک” تلقی می شود.

بعد از درمان

ما به شما توصیه می کنیم در روز درمان یوگا انجام ندهید یا در هر نوع تمرین بدنی یا ورزش دیگری شرکت نکنید. در نهایت باید تا دو ساعت پس از درمان از دراز کشیدن خودداری کنید. شیراز تزریق بوتاکس

شیراز تزریق بوتاکس – مدت اثر

پس از اولین عمل، می توانید از درمان سم بوتولینوم به مدت سه تا چهار ماه لذت ببرید. اگر بیشتر برای درمان مراجعه کنید، اثرات به تدریج طولانی تر و تا یک نقطه باقی می ماند. اگر چین و چروک های عمیق چانه دارید، پیشنهاد می کنیم بعد از دو تا چهار هفته برای فیلر در همان ناحیه مراجعه کنید. شیراز تزریق بوتاکس

شیراز تزریق بوتاکس 

لثه های قابل مشاهده، لبخند لثه ای

آیا این تصور را دارید که هنگام خندیدن لثه های شما نمایان است؟ آیا تمایل دارید هنگام لبخند زدن دهان خود را بپوشانید؟ شما می توانید احساس ناامنی را متوقف کنید. لبخند لثه ای با سم بوتولینوم قابل درمان است. شما فقط چند ضربه با احساس خوشحالی از لبخند خود فاصله دارید.

چرا خود را برای لبخند لثه ای درمان کنید؟

همه ما عاشق دیدن لبخند مردم هستیم. مهربانی را ساطع می کند و ما را نسبت به آنها گرم می کند. لبخند لثه ای چیزی است که فرد با آن متولد می شود. اولین علائم اغلب در سنین پایین ظاهر می شود. اگر احساس می کنید که نشان دادن مقدار زیادی آدامس آن چیزی نیست که هنگام لبخند زدن می خواهید، درمان سم بوتولینوم می تواند راه حلی باشد که منتظرش بودید.

در شیراز تزریق بوتاکس برای درمان لبخند لثه ای انجام می شود .

 بعد از اینکه چند عکس گرفتیم و شما یک اظهارنامه بهداشتی و موافقت نامه درمانی را پر کردید، ممکن است این روش شروع شود. یکی از پزشکان ما یک یا دو تزریق کوچک در لثه‌های شما انجام می‌دهد که باعث شل شدن ماهیچه‌هایی می‌شود که لب بالایی شما را می‌کشند. تزریق بوتاکس در شیراز باعث می شود  لثه های شما کمتر دیده شوند. خنک کردن پس از درمان ضروری نیست. شما بلافاصله آماده رفتن خواهید شد. شیراز تزریق بوتاکس

نتیجه طبیعی – شیراز تزریق بوتاکس

لبخندی زیبا و طبیعی که ویژگی های فردی شما را حفظ می کند. پزشکان کلینیکراحله نظری  همیشه هنگام انجام درمان لبخند لثه ای بسیار مراقب هستند. آنها اغلب با دو تزریق کوچک در بینی شروع می شوند تا نتیجه طبیعی را تضمین کنند. در صورت نیاز، پس از دو هفته می‌توانید برای یک درمان لمسی رایگان بازگردید.

شیراز تزریق بوتاکس – افتادگی گوشه های دهان

«خوشحال باشید!» ممکن است احساس فوق‌العاده‌ای داشته باشید، اما باز هم دیگران را به عنوان افسرده یا آزرده تحت تأثیر قرار دهید. این را اغلب می توان به چین و چروک های دهان ردیابی کرد: افتادگی گوشه ها. آنها زمانی ظاهر می شوند که ماهیچه هایی که گوشه های دهان را در حین تقلید طبیعی صورت به سمت پایین نگه می دارند، پس از آن شل نمی شوند و منقبض می شوند. در چنین مواردی سم بوتولینوم می تواند کمک کند. شیراز تزریق بوتاکس

شیراز تزریق بوتاکس

دکتر خوب بوتاکس در شیراز
دکتر خوب بوتاکس در شیراز

چرا افتادگی گوشه های دهان را درمان کنیم؟

اگر گوشه‌های دهانتان آویزان است و حالتی که به‌وجود می‌آید باعث می‌شود احساس ناراحتی کنید، طبیعی است که بخواهید این مشکل برطرف شود. ما در کلینیک بدن تجربه کافی در درمان افتادگی گوشه ها داریم. در بیشتر مواقع، در شیراز تزریق بوتاکس یا سم بوتولینوم کارساز است، اما گاهی اوقات ممکن است فیلر تزریقی گزینه بهتری برای شما باشد. شیراز تزریق بوتاکس

در اولین مشاوره رایگان و بدون الزام، یکی از پزشکان ما خوشحال است که با شما ملاقات کرده و در مورد همه گزینه ها و روش هایی که برای شما مناسب تر است صحبت می کنند. شیراز تزریق بوتاکس

درمان

درمان بوتاکس گوشه‌ای از دهان افتادگی را می‌توان به درستی یک روش زمان ناهار نامید. شما می توانید به معنای واقعی کلمه در زمان استراحت ناهار خود به آن سر بزنید. پس از گرفتن عکس ها و امضای اعلامیه سلامت و موافقت نامه درمانی، عمل می تواند شروع شود.

دو تزریق کوچک در ماهیچه های گوشه دهان شما انجام می شود. پس از انجام بوتاکس می توانید فشار ملایمی بر ناحیه تحت درمان وارد کنید. خنک کردن لازم نیست.

گاهی اوقات، یک پرکننده ممکن است برای مبارزه با نوع خاصی از مشکل زیبایی ارجح باشد. مشکل ابرو می تواند یکی از آنها باشد. در طی یک قرار ملاقات رایگان و غیر الزام آور، شما و پزشکتان می توانید درباره همه گزینه های خود برای درمان صحبت کنید.