فهرست بستن

پروفایلو در شیراز – دکتر راحله نظری 09177514188

ژل پروفایلو در شیراز

تزریق پروفایلو در شیراز توسط  دکتر راحله نظری بهترین دکتر تزریق پروفایلو در شیراز یکی از راه های جوانساری است. بیشتر مردم به دنبال درمان هایی برای صاف کردن خطوط لبخند و خطوط پنجه کلاغی گوشه چشم و حجیم کردن لب ها، گونه ها و دست های خود هستند.

پروفایلو در شیراز
پروفایلو در شیراز

کلینیک دکتر راحله نظری – 09177514188- پروفایلو در شیراز – 09172575530 – شیراز -بلوار مطهری (زرگری) -چهار راه مطهری – نبش ستارخان – مجتمع صد گل -طبقه 5 – واحد 36 – 36494699 – بهترین دکتر تزریق مزوژل در شیراز

تزریق ژل ها و فیلرهای پوستی به صورت و دست‌ها می‌تواند ظاهر خطوط صورت و کاهش حجم ناشی از سن یا شرایط پزشکی خاص را بهبود بخشد. مطالعات درمورد ژل ها و فیلرهای پوستی تایید شده توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده، گزارش می دهند که مردم از نتایج درمان بسیار راضی هستند.

پروفایلو در شیراز – دکتر راحله نظری

چگونگی تاثیر پروفایلو

اسید هیالورونیک فوق خالص دقیقاً به ناحیه تحت درمان تزریق می شود. برخلاف درمان های کاهش چین و چروک و ژل و فیلر های پوستی، تزریق پروفایلو در شیراز کلاژن و الاستین را تحریک می کند و آب را در لایه های عمیق تر پوست جذب می کند. پروفایلو در شیراز

پروفایلو به عنوان یک محصول تثبیت شده، فعالیت روی سلول های پوستی بیشتر از ژل های تثبیت نشده باقی می ماند. در این مدت، تحریک چهار نوع مختلف کلاژن و الاستین با آزادسازی آهسته هیالورونیک اسید صورت می گیرد. تحریک منجر به بهبود قابل توجه بافت می شود.

بنابراین نمی توانیم بگوییم که پروفایلو یک تقویت کننده پوست است زیرا همچنین دارای اثر سفت کننده / لیفت کننده قابل توجهی بر روی بافت است. پروفایلو در شیراز

پروفایلو اولین در نوع خود یک درمان از یک نمونه ویژه   هیالورونیک اسید «زیر پوست» است که با فناوری ثبت اختراع NAHYCO® ساخته شده است. این منجر به یک ژل تزریقی اسید هیالورونیک منحصر به فرد می شود که فعالیت تحریک کننده طولانی مدت روی سلول های پوستی دارد.

هنگامی که پروفایلو به پوست تزریق می شود، گیرنده های سلولی پوست را تحریک می کند تا با ساختن کلاژن با شلی پوست مقابله کند و باعث بهبود بازیابی سفتی پوست شود. پروفایلو در شیراز

تزریق پروفایلو در شیراز

یکی از بالاترین غلظت اسید هیالورونیک در بازار ژل پروفایلو است ، پروفایلو Profhilo® نه تنها پوست را تقویت و آبرسانی می کند، بلکه بافت های پیری و افتادگی را نیز بازسازی می کند. پروفایلو در شیراز

رایج ترین نواحی درمان شامل صورت و گردن است و همچنین می تواند برای دکلته، دست ها، بازوها، زانوها و ناحیه شکم مورد استفاده قرار گیرد که در آن به طور موثر شلی پوست را درمان می کند. این درمان برای مردان و زنان مناسب است و همچنین مزایای پوستی را برای بیماران در هر سنی ارائه می دهد. پروفایلو در شیراز

بهترین دکتر تزریق پروفایلو در شیراز

از تزریق ژل پروفایلو برای جوانسازی کلی صورت، رفع افتادگی پوست صورت، رفع افتادگی پوست گردن، رفع چروک پوست گردن و جوانسازی پوست دست استفاده می شود.

تزریق پروفایلو یک درمان پیشرفته است که با تکیه بر فناوری مهندسی به جای پر کردن چروک ها، آن ها را هم سطح پوست می کند. این درمان به صورت موثر، تولید کلاژن و الاستین طبیعی را تحریک کرده و پوست را از داخل جوان می کند.

ژل پروفایلو با داشتن تکنولوژی پیشرفته در بافت خود به بازسازی ساختارهای پوستی کمک می کند. این ماده به طرز موثری تولید الاستین و کلاژن طبیعی را در پوست تحریک کرده و به آن طراوت و زیبایی دوباره می بخشد. پروفایلو به دلیل رهایش آهسته هیالورونیک اسید تولید 4 نوع مختلف کلاژن و الاستین را تحریک می کند.

پروفایلو در شیراز
پروفایلو در شیراز

فیلر پروفایلو چیست؟

Profhilo یکی از انواع ژل یا فیلر های موجود در بازار است که پایه و اساس آن از اسید هیالورونیک تشکیل شده است. از این ژل یا فیلر برای رفع چین و چروک و مهمتر از همه، افتادگی پوست استفاده میشود.

مهمترین مزیتی که در خصوص پروفایلو باید به آن اشاره کرد، نحوه عملکرد آن داخل پوست است. برخلاف بسیاری از فیلرهای موجود در بازار، این پرکننده پوست را به بهترین شکل ممکن تشویق به بازسازی مجدد میکنند.

در نتیجه مشکلات پوست مانند کدر شدن، افتادگی و شل شدن آن در گذر زمان به صورت طبیعی رفع میشود؛ بدون آنکه بدن به ماده خارجی وارد شده به بدن واکنش نشان دهد.

نکته حائز اهمیت این است که از این درمان میتوان به همراه سایر روشهای درمانی، مانند تزریق بوتاکس استفاده کرد. در واقع تمرکز اصلی این درمان، بهبود کیفیت پوست است. در حالی که بوتاکس روی نحوه حرکت عضلات برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک مورد استفاده قرار میگیرد.

بهترین دکتر تزریق پروفایلو در شیراز

نحوه عملکرد پروفایلو چیست؟

همانطور که پیش از این گفته شد، ژل profhilo اساسا از اسیدی مصنوعی به نام اسید هیالورونیک تشکیل شده است. این مایع، توسط یک سوزن بسیار نازک و کوچک، به لایه های سطح پوست تزریق میشود. برخلاف سایر ترکیبات موجود در پرکننده ها، این اسید به راحتی زیر پوست بخش شده و زیر پوست باقی نمیماند.

به همین خاطر تنها با 5 تزریق در اطراف ناحیه مورد نظر، درمان به پایان میرسد. این اسید، محرک اصلی برای افزایش تولید کلاژن و الاستین است. موادی که تاثیر زیای در مقابله با علائم پیری مانند و چین و چروک، کدر و نازک شدن پوست دارد.

چرا تزریق پروفایلو؟

ژل پروفایلو جدیدترین شیوه مقابله با پیری و بهبود کیفیت پوست از لحاظ رنگ و خاصیت کشسانی است. با افزایش سن ، میزان کلاژن ، الاستین و هیالورونیک اسید که به صورت طبیعی در بدن تولید میشود، کاهش می یابد. به همین دلیل است که علائم پیری خیلی سریع در صورت مشاهده میشوند.

این درمان به منظور مقابله با علائم پیری و جلوگیری از ایجاد خطوط عمیق در پوست، توصیه میشود. بر خلاف پرکننده های پوستی که به نواحی خاصی حجم می دهند ، پروفایلو برای لیفت کلی پوست صورت مورد استفاده قرار میگیرد.

این روش درمانی برای تمام سنین ، زنان و مردان مناسب است. اما برای افرادی که بیشتر از 60 سال سن دارند، با نتیجه بهتری همراه است. خصوصا اگر با سایر درمانها مانند بوتاکس همراه شود.

روش تزریق Profhilo چگونه است؟

در ابتدا منطقه مورد نظر با استفاده از کرمهای بی حس کننده، تا حد زیادی بی حس میشود. و بنابر این در این صورت کمترین میزان دردی در حین انجام تزریق احساس نخواهید کرد. سپس 5 نقطه هرکدام به فاصله 2 میلی متر از هم توسط پزشک تعیین شده و تزریق در نواحی مشخص شده، انجام میشود.

رفع چین و چروک با ژل پروفایلو

برای مثال در صورتی که چین هایی عمیق در پوست فرد وجود داشته و یا پوست حالت ارتجاعی خود را از دست داده است، درمان های ترکیبی که شامل پروفایلو می شوند، گزینه مناسب تری هستند. بنابراین مشاوره قبل از درمان بسیار مهم است.

در صورتی که به دنبال نتایجی بسیار ظریف هستید، این درمان می تواند انتظارات شما را بر آورده کند. هر چند که در صورت تمایل به لیفت صورت، گردن یا هر ناحیه دیگر، درمانی ترکیبی از فیلر ها و یا جراحی می تواند به فرد توصیه شود.

پروفایلو در شیراز

هنگامی که صحبت از جوانسازی پوست به میان می آید، تزریق ژل پروفایلو اولین اقدامی است که به عنوان یک درمان غیر جراحی، تحول آفرین و جدید در زمینه پوست به یاد ما می آید. این اقدام زیبایی موثر علاوه بر رفع چروک و خطوط صورت، مواردی همچون حالت ارتجاعی، بافت و رطوبت پوست را نیز بهبود می بخشد.

تزریق ژل پروفایلو برای کسانی قابل انجام و مناسب است که بر روی پوست صورت یا گردن خود دارای چین و چروک های سطحی یا عمیق هستند.

همگام با افزایش سن، تولید کلاژن و الاستین در پوست کاهش می یابد. کلاژن و الاستین موادی هستند که سبب ایجاد ظاهر تندرست و پر حجم پوست می شوند. ژل پروفایلو از هیالورونیک اسید ساخته شده و بافتی شبیه به همین مواد طبیعی داخل پوست دارد؛ به این ترتیب با تزریق پروفایلو به بخش های مختلف پوست صورت و گردن می توان مشکلات ظاهری ناشی از افزایش سن را برطرف کرد.

تزریق پروفایلو به چه مناطقی امکانپذیر است؟

از پروفایلو معمولاً برای نواحی صورت استفاده می شود، اما همچنین می توان از آن  برای احیای مجدد گردن، دکلته ، بازوها ، زانوها و دست ها نیز استفاده کرد.

  • گونه ها
  • پیشانی
  • دست ها
  • بازوها
  • گردن
  • آرنج
  • زانو

دکتر تزریق ژل ، تزریق ژل ، تزریق ژل پروفایلو در شیراز ، تزریق ژل در شیراز ،تزریق ژل زیر چشم در شیراز، تزریق ژل ش

بهترین دکتر تزریق پروفایلو در شیراز

ژل پروفایلو با داشتن تکنولوژی پیشرفته در بافت خود به بازسازی ساختارهای پوستی کمک می کند. این ماده به طرز موثری تولید الاستین و کلاژن طبیعی را در پوست تحریک کرده و به آن طراوت و زیبایی دوباره می بخشد. پروفایلو به دلیل رهایش آهسته هیالورونیک اسید تولید 4 نوع مختلف کلاژن و الاستین را تحریک می کند.

این تحریک به بهبود چشمگیر کیفیت بافت پوست منجر می شود. در حال حاضر، پروفایلو تنها محصولی است که می تواند تولید طبیعی تمامی 4 نوع کلاژن و الاستین را تحریک کند.

این ویژگی، ژل پروفایلو را به محصولی بی همتا تبدیل کرده است. از آنجایی که نتایج تزریق ژل پروفایلو ظرف مدت اندک 2 هفته نمایان می شوند، این درمان یک گزینه عالی برای افرادی به شمار می رود که با مواردی چون افزایش سن، خستگی یا تیرگی پوست و کاهش حجم صورت دست و انگشتان میکند .

پروفایلو در شیراز

مزایای پروفایلو

اغلب افراد جهت افزایش سفتی و رفع افتادگی پوست، انجام تزریق پروفایلو در نواحی بین گونه و چانه را تقاضا می کنند. پروفایلو نتایج قابل توجهی را در زمینه لیفت صورت به ارمغان آورده و ظرف تنها 8 هفته ظاهر ناحیه بین گونه و چانه را بهبود می بخشد.

توصیه ما این است که این فرایند در دو جلسه درمانی با فاصله 4 هفته انجام شود. به طور کلی، تزریق پروفایلو می تواند مزایای زیر را برای افراد به همراه داشته باشد:

مزایای تزریق پروفایلو در شیراز

  • افزایش قوام و حالت ارتجاعی بدن
  • احیای درخشندگی پوست صورت
  • بهبود بافت و رنگ پوست
  • آبرسانی به پوست

 تزریق پروفایلو در شیراز