فهرست بستن

تزریق ژل باسن در شیراز – کلینیک دکتر راحله نظری09177514188

تزریق ژل باسن در شیراز

هزینه مناسب و کیفیت بالای تزریق ژل به باسن در کلینیک زیبایی دکتر راحله نظری سبب شده تا اغلب متقاضیان تزریق ژل به باسن در شیراز به این کلینیک مراجعه کنند.

تزریق ژل باسن در شیراز
تزریق ژل باسن در شیراز

کلینیک زیبایی دکتر راحله نظری – 09172575530 –  09177514188 – 36493757 –  بهترین کلینیک تزریق ژل به باسن در شیراز  – بلوار مطهری ( زرگری ) – چهار راه مطهری – نبش ستارخان مجتمع صدگل

تزریق ژل باسن در شیراز

برجسته کردن باسن با تزریق ژل و بدون عمل جراحی

لیفت باسن غیر جراحی یک عمل زیبایی سرپایی است که برای تغییر اندازه و شکل باسن نیازی به جراحی ندارد. نتایج دائمی نیستند و بسته به نوع آن تا دو سال باقی می مانند. انواع متداول ژل و فیلر و پرکننده های پوستی مانند Sculptra یا نور درمانی است. ممکن است برای حفظ نتایج خود به درمان های تکراری نیاز داشته باشید. تزریق ژل باسن در شیراز

بهترین دکتر تزریق ژل باسن در شیراز

لیفت باسن به روش غیر جراحی چیست؟

درحقیقت لیفت باسن یا تزریق ژل به باسن در شیراز یک روش زیبایی برای تغییر اندازه، حجم و شکل باسن بدون جراحی است.انواع مختلفی از روش های لیفت باسن غیرجراحی وجود دارد. هر نوع نتایج متفاوتی ارائه می دهد. رایج ترین انواع از نور لیزر یا تزریق ژل و فیلر یا مانند Sculptra® است. تزریق ژل باسن در شیراز

تزریق ژل به باسن در شیراز احتیاج به دوره نقاهت ندارد . نتایج ممکن است ماه ها تا سال ها باقی بماند، اما دائمی نیستند.

روش تزریق ژل باسن یا لیفت باسن غیر جراحی چه تفاوتی با بزرگ کردن باسن با عمل جراحی دارد ؟

بین لیفت باسن سنتی و لیفت باسن غیر جراحی تفاوت وجود دارد. لیفت سنتی باسن یک روش جراحی برای بلند کردن پوست اطراف باسن است تا صاف‌تر به نظر برسد و فرورفتگی کمتری داشته باشد. لیفت سنتی باسن اندازه باسن شما را تغییر نمی دهد. علاوه بر لیفت سنتی باسن، روش های جراحی بزرگ کردن باسن شامل لیفت باسن برزیلی و کاشت باسن است.

لیفت باسن ازطریق تزریق ژل به باسن یک روش غیر تهاجمی است که می تواند اندازه و شکل باسن شما را تغییر دهد. نیازی نیست که شما تحت بیهوشی عمومی قرار بگیرید (در طول عمل بخوابید) یا برش (بریدگی در پوست) ایجاد کنید. تزریق ژل باسن در شیراز

تزریق ژل باسن در شیراز
تزریق ژل باسن در شیراز

بهترین دکتر ژل باسن در شیراز

انواع لیفت باسن به روش غیر جراحی چیست؟

روش های متفاوتی برای تزریق ژل به باسن در شیراز برای لیفت باسن بدون جراحی وجود دارد. برخی از رایج ترین انواع عبارتند از:

1. تزریق ژل : فیلرهایا ژل های مخصوص برای تزریق به زیر پوست شما برای حجیم شدن و بازگرداندن حجم به نواحی فرورفته یا چروکیده باسن شما وجود دارد. . ژل یا فیلر های باسن می توانند سبب افزایش تولید کلاژن طبیعی در بدن شما شود. کلاژن نوعی از پروتئین در بدن شماست که به پوست، بافت ها و استخوان های شما ساختار و شکل می دهد.

ژل یا فیلر Sculptra: Sculptra یک فیلر پوستی مورد تایید سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) است که از یک ماده ژل مانند (پلی-ال-لاکتیک اسید) ساخته شده است. یک پزشک ماهر Sculptra را به زیر پوست شما تزریق می کند تا ناحیه باسن شما ظاهری پرتر و صاف تر بدهد. ممکن است چهار تا شش هفته طول بکشد تا نتایج کامل پس از تزریق Sculptra مشاهده شود.

2. لیزر درمانی: لیزرها و نورهای شدید پالسی می توانند از نظر زیبایی نواحی از بدن شما را که علائم پیری همراه با چین و چروک را نشان می دهند، جوان کنند. بهترین دکتر تزریق ژل باسن در شیراز

این روش غیر تهاجمی از پالس های نور متمرکز با درجه پزشکی در ناحیه ای از پوست شما استفاده می کند که می خواهید آن را بهبود بخشید. نور لیزر مناطقی از باسن شما را هدف قرار می دهد که در آن سلول های چربی چربی جمع شده و آنها را تجزیه می کند.

تزریق ژل باسن در شیراز
تزریق ژل باسن در شیراز

بهترین دکتر تزریق ژل باسن در شیراز

انواع رایج ژل و فیلر برای تزریق ژل باسن در شیراز چیست؟

فیلر ها و ژل های برای تزریق به باسن وجود دارد که عبارتند از:

  • پلی ال لاکتیک اسید (Sculptra): یک ماده تزریقی مصنوعی غیر هیالورونیک اسید که خطوط ریز را صاف می کند و چین و چروک های عمیق را پر می کند.
  • سم بوتولینوم (Botox®): شل کننده عضلانی تزریقی برای صاف کردن چین و چروک ها.
  • اسید هیالورونیک (Juvéderm®، Restylane®، Belotero Balance®، Revanesse Versa®، RHA®): یک ماده تزریقی که از قبل در بدن شما وجود دارد تا پوست شما را آبرسانی و حجیم کند. بهترین دکتر تزریق ژل باسن در شیراز
  • پلی متیل متاکریلات (Bellafill®): یک ماده مصنوعی که یک توپ کوچک (میکروسفر) در زیر پوست شما تشکیل می دهد تا ساختار و استحکام پوست شما را فراهم کند.
  • هیدروکسی آپاتیت کلسیم (Radiesse®): یک ماده طبیعی در بدن شما که برای تقویت تولید کلاژن برای درمان چین و چروک و خطوط عمیق به پوست شما تزریق می شود.
  • یک پزشک خوب به شما کمک می کند بهترین فیلر لیفت باسن را برای خود و اهدافتان انتخاب کنید. بهترین دکتر تزریق ژل باسن در شیراز

بهترین دکتر تزریق ژل باسن در شیراز

تزریق ژل هیپ دیپ یا لیفت ران غیر جراحی چه کاری انجام می دهد؟

نحوه‌ی تزریق فیلر هیپ دیپ (گودی بغل ران)درمان و رفع گودی بغل ران معمولاً با تزریق فیلرهای پوستی (پرکننده‌های پوستی) به اطراف گودی بغل ران انجام می‌شود. البته معمولاً از فیلرهایی که از هیالورونیک اسید ساخته شده‌اند استفاده می شود.

مزایای تزریق ژل باسن در شیراز

  • حجیم و خوش فرم شدن باسن
  • از افتادگی پوست جلوگیری می کنید. بهترین دکتر تزریق ژل باسن در شیراز
  • فرورفتگی ها را از بین می برید. بهترین دکتر تزریق ژل باسن در شیراز
  • شکل یا منحنی باسن خود را تغییر می دهید.
  • یک روش غیر تهاجمی را تجربه کنید که اهداف شما را برآورده می کند. بهترین دکتر تزریق ژل باسن در شیراز
  • به سرعت به فعالیت های عادی خود بازگردید (زمان بهبودی کوتاه ).

قبل از تزریق ژل به باسن در شیراز یا لیفت غیر جراحی باسن چه اتفاقی می افتد؟

بطور کلی قبل از لیفت غیرجراحی باسن، با یک پزشک دارای مجوز بورد ملاقات خواهید کرد که در مورد اهداف شما برای این عمل و سلامت کلی شما اطلاعات بیشتری کسب خواهد کرد.

آنها ناحیه باسن شما را بررسی می‌کنند و به نگرانی‌های شما و آنچه به عنوان نتیجه از عمل انتظار دارید گوش می‌دهند. سپس از شما سؤالاتی در مورد سابقه پزشکی شما می پرسند، اگر قبلاً یک عمل زیبایی انجام داده اید و اگر آلرژی دارید. بهترین دکتر تزریق ژل باسن در شیراز

پس از بررسی اهداف و سابقه سلامتی شما، پزشک توصیه‌های خود را برای انواع درمان مورد بحث قرار می‌دهد تا ظاهری که می‌خواهید به شما بدهد. بهترین دکتر تزریق ژل باسن در شیراز

قبل از تاریخ ملاقات با لیفت غیرجراحی باسن، هر گونه سوالی که ممکن است داشته باشید از پزشک خود بپرسید. ارائه دهنده شما اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد تا فرآیند و عوارض جانبی احتمالی را درک کنید.

هنگام تزریق ژل به باسن در شیراز یا لیفت باسن چه اتفاقی می افتد؟

روش تزریق ژل به باسن در شیراز برای هر نوع شکل باسن متفاوت است، اما پزشک قبل از شروع آن به شما اطلاع می‌دهد. تزریق ژل به باسن یا لیفت باسن غیرجراحی روش های سرپایی است که معمولا در مطب انجام می شود. شما در تمام طول عمل بیدار خواهید بود اما احساس درد نخواهید کرد. بهترین دکتر تزریق ژل باسن در شیراز

برای لیفت باسن غیر جراحی که از ژل هایی مانند Sculptra استفاده می کنند، می توانید موارد زیر را انتظار داشته باشید:

  • لباس خود را از کمر به پایین در می آورید.
  • ارائه دهنده شما پوست شما را تمیز می کند.
  • ارائه دهنده شما ناحیه مورد نظر را با یک ماده بی حس کننده بی حس می کند. این از احساس درد یا ناراحتی ناشی از تزریق جلوگیری می کند.
  • ارائه دهنده شما یک پرکننده پوستی با یک سوزن کوچک در زیر پوست شما تزریق می کند. ممکن است احساس فشار کنید.
  • ارائه دهنده شما ممکن است یک باند کوچک روی پوست شما در جایی که تزریق انجام شده است قرار دهد. سپس، می توانید لباس های خود را دوباره بپوشید.

برای لیفت باسن غیر جراحی که شامل نور درمانی است، می توانید موارد زیر را انتظار داشته باشید:

  • لباس زیر کمرتان را در می آورید. شما محافظ چشم قرار خواهید داد.
  • ارائه دهنده پوست شما را در جایی که درمان نور درمانی دریافت خواهید کرد، تمیز می کند.
  • ارائه دهنده دستگاهی را نزدیک پوست باسن شما نگه می دارد که به طور مکرر چشمک می زند (نبض). پس از چندین پالس، ممکن است ارائه دهنده دستگاه را به ناحیه دیگری از باسن شما که نیاز به درمان دارد منتقل کند.
  • می توانید لباس خود را دوباره بپوشید و محافظ چشم را بردارید.
  • لیفت باسن بدون جراحی چقدر طول می کشد؟
  • لیفت باسن غیر جراحی (همه انواع) کمتر از یک ساعت طول می کشد.

بهترین دکتر برای تزریق ژل به باسن در شیراز

بعد از تزریق ژل باسن چه کاری باید انجام دهید؟

پزشک شما دستورالعمل های خاصی را برای مراقبت از خود پس از تزریق ژل باسن در شیراز به شما می دهد. این یک روش سرپایی است، بنابراین شما می توانید در همان روز به خانه بروید.

شما می توانید روی باسن خود بنشینید و بلافاصله به فعالیت های عادی خود بازگردید. برای چند روز از ورزش بیش از حد یا شرکت در فعالیت های شدید خودداری کنید. بهترین دکتر تزریق ژل باسن در شیراز

ممکن است تغییر رنگ موقت پوست مانند قرمزی یا کبودی در محل تزریق یا محل لیزر درمانی خود داشته باشید. این عوارض باید کاهش یافته و پس از چند روز از بین بروند. اگر بعد از عمل درد خفیفی را تجربه کردید، می توانید آن را با NSAID های بدون نسخه درمان کنید. اگر درد یا تورم شدید دارید به پزشک مراجعه کنید.

خطرات / مزایا

آیا تزریق ژل به باسن در شیراز یا لیفت باسن بدون جراحی ایمن است؟

لیفت باسن بدون جراحی در صورت انتخاب یک پزشک دارای مجوز و با تجربه، روش های ایمن هستند. بسیاری از انواع تزریق لیفت باسن، مانند Sculptra، مورد تایید FDA هستند. مطمئن شوید که دستورالعمل های پزشک خود را قبل و بعد از درمان دنبال می کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. بهترین دکتر تزریق ژل باسن در شیراز

بهترین دکتر تزریق ژل باسن در شیراز

مزایای تزریق ژل باسن در شیراز یا لیفت باسن غیر جراحی عبارتند از:

  • اندازه باسن شما رو بزرگ و شکل باسن شما را خوش فرم می کند.
  • این یک روش بی خطر است.
  • زمان بهبودی کوتاهی دارد و دوره نقاهت ندارد. بهترین دکتر تزریق ژل باسن در شیراز
  • به شما کمک می کند به اهداف زیبایی شناسی خود برسید.
  • می تواند عزت نفس و اعتماد به نفس شما را بهبود بخشد. بهترین دکتر تزریق ژل باسن در شیراز

خطرات یا عوارض لیفت باسن غیر جراحی چیست؟

در حالی که نادر است، خطرات بالقوه مرتبط با تمام روش های زیبایی مانند لیفت باسن غیر جراحی وجود دارد، از جمله:

  • کبودی.
  • تورم.
  • تغییر رنگ پوست.
  • درد یا ناراحتی.
  • برآمدگی های زیر پوست شما
  • بازیابی و چشم انداز

دوره نقاهت تزریق ژل به باسن در شیراز چقدر است؟

زمان بهبودی لیفت باسن بدون جراحی در مقایسه با لیفت باسن با جراحی بسیار کوتاه است. شما می توانید بدون هیچ گونه توقفی به فعالیت های عادی خود بازگردید. اما باید حداقل به مدت 24 ساعت از فعالیت های شدید خودداری کنید.

در صورت دریافت فیلر پوستی ممکن است برای چند روز در محل تزریق کبودی داشته باشید. بهتر است پس از نور درمانی، قرار گرفتن در معرض نور خورشید در ناحیه تحت درمان خود را به حداقل برسانید.

بهترین دکتر تزریق ژل باسن در شیراز

چه زمانی نتایج لیفت باسن را بدون جراحی می بینم؟

زمانی که نتایج را می بینید بستگی به نوع ژل یا فیلری که انتخاب می کنید متفاوت است. برخی از انواع ژل نتایج فوری را ارائه می دهند. با این حال، برای Sculptra، ممکن است چهار تا شش هفته طول بکشد تا نتایج را ببینید. و ممکن است تا شش هفته طول بکشد تا نتایج نور درمانی را مشاهده کنید. بهترین دکتر تزریق ژل باسن در شیراز

ماندگاری تزریق ژل به باسن در شیراز چقدر است؟

تزریق ژل باسن معمولا تا دو سال ماندگاری دارد. نور درمانی معمولاً شش ماه طول می کشد. لیفت غیرجراحی باسن دائمی نیست، بنابراین ممکن است برای حفظ نتایج به چندین روش نیاز داشته باشید. بهترین دکتر تزریق ژل باسن در شیراز

در چه مواردی بعد از تزریق ژل به باسن باید با پزشک تماس بگیرید؟

اگر پس از تزریق ژل به باسن برای لیفت باسن غیر جراحی، درد شدید یا تورم در محل تزریق خود احساس کردید، به پزشک مراجعه کنید. اگر چیزی درست به نظر نمی رسد در تماس با پزشک خود تردید نکنید.

سوالات متداول اضافی

آیا تزریق چربی نوعی لیفت باسن غیر جراحی است؟

نه، تزریق چربی بخشی از عمل جراحی باسن است که به لیفت باسن برزیلی معروف است. در طول این عمل، جراح چربی را از قسمت دیگری از بدن شما خارج می کند و سپس آن چربی را دوباره به باسن شما تزریق می کند. حدود 50 درصد از چربی حاصل از تزریق چربی به طور دائم در بدن شما باقی می ماند. ممکن است برای دریافت نتایج دلخواه خود به چندین تزریق چربی نیاز داشته باشید.