فهرست بستن

درمان جای جوش در شیراز – دکتر راحله نظری09177514188

درمان جای جوش  در شیراز

قیمت مناسب وکیفیت بالای درمان جوش صورت و همچنین درمان جای جوش در شیراز توسط دکتر راحله نظری سبب شده تا اغلب متقاضیان درمان جوش در شیراز به دکتر راحله نظری مراجعه کنند.

درمان جای جوش در شیراز
درمان جای جوش در شیراز

کلینیک زیبایی دکتر راحله نظری 09172575530 – بهترین دکتر برای جوش صورت در شیراز –  09177514188  -36494699  بلوار مطهری (زرگری ) چهار راه مطهری – نبش ستارخان مجتمع صدگل -طبقه 5 -واحد36 – درمان جای جوش در شیراز

درمان جای جوش در شیراز

جای جوش در اثر آسیب‌های رسیده به پوست و بافت‌های زیر پوست ظاهر و معمولاً در اثر جوش‌های ملتهب متوسط تا شدید ایجاد می‌شود. در فضای اطراف و داخل جوش‌های التهابی سلول‌های سفید خون آنزیم‌هایی آزاد می‌کنند که باعث آسیب رسیدن به بافت‌های محاطی می‌شود.

این روند می‌تواند باعث بروز آسیب‌های جدی به شبکه کلاژن زیر پوست گردد که حامی پوست است. نواحی آسیب‌دیده بزرگ ممکن است به طور کامل درمان نشود و بافت‌های ویران با بافت‌های زخم الیافی جایگزین شوند و باعث ایجاد جای جوش دائمی گردند.

جای جوش چیست ؟ جای جوش نوعی اسکار آکنه است. برخی از  جای جوش به دلیل عمق و تأثیراتی که رو پوست و ظاهر میگذارند شدیدتر از جای  آکنه، آتروفیک یا سایر انواع آکنه هستند.شدت آنها نیز درمان آنها را دشوار می کند.

حتی ممکن است در حال حاضر درمان های معمولی جواب نمی دهد و باید به دنبال درمان های تخصصی باشید که درکلنیک دکتر راحله نظری درمان جای جوش از طریق روش های مختلف انجام میشود. بهترین دکتر برای جوش صورت در شیراز

درمان جای جوش  در شیراز
درمان جای جوش در شیراز

روشهای درمان جای جوش

درمان جای جوش  در شیراز
درمان جای جوش در شیراز

بهترین دکتر درمان جای جوش در شیراز

جای جوش و آکنه به این سادگی‌ها محو نمی‌شود و برخورد با آن‌ها دشواری‌ های خاص خودش را دارد. خوشبختانه روش‌های درمان و بهبود جای جوش و آکنه پیشرفت زیادی داشته و امروز راهکارهای بسیاری برای حل این مشکل وجود دارد.

اگرچه ممکن است با درمان های تخصصی به طور کامل از جای جوش درمان نشود ولی تغییرات چشمگیری از نظر ظاهری در صورت ایجاد میکند. بهترین دکتر برای جوش صورت در شیراز

بهترین دکتر برای جوش صورت در شیراز

جای جوش چگونه بوجود می آید  ؟

درمان جای جوش شیراز – مانند انواع دیگر آکنه ها، جای جوش  بقایای ضایعه یا شیوع آکنه شدید هستند. برخی از جای جوش در نتیجه آکنه آتروفیک باقی می مانند . به این معنی که نازک و صاف هستند. هر دو جای جوش  گرد و یا مربعی پهن هستند، اما دارای لبه های شیبدار یا تیز هستند. برای درمان جای جوش در شیراز با کلینیک دکتر راحله نظری تماس بگیرید. .

درمان جای جوش  در شیراز
درمان جای جوش  در شیراز

بعی از جاهای جوش  باریک تر از جای حوش آتروفیک آکنه هستند، اما همچنین عمیق تر از همه انواع جوش هستند. آنها با اشکال باریک حفره ای در پوست مشخص می شوند. این اشکال اغلب با چشم غیر مسلح بیشتر قابل توجه هستند.

درمان جای جوش  در شیراز
درمان جای جوش  در شیراز

جای جوش شدید  معمولاً به دلیل آکنه های شدید مانند کیست ها و پاپول هایی که در عمق منافذ شما ایجاد می شوند، ایجاد می شوند. بهترین دکتر برای جوش صورت در شیراز

درمان جای جوش عمیق در شیراز

جای قندیلی جوش (اسکار آیس پیک) که به آن اسکار مثلثی هم می‌گویند، سوراخی باریک و عمیق است که تا درون لایه میانی پوست (یعنی درم) ادامه دارد. وضعیت پوست دچار این عارضه به شکلی است که انگار با یک قندیل یخی یا یک ابزار تیز سوراخ شده است.

بهترین دکتر درمان جای جوش در شیراز

اسکارهای قندیلی معمولاً سوراخ‌های کوچک، باریک و عمیق روی پوست ایجاد می‌کنند. برخی از آن‌ها می‌توانند به شکل منافذ باز و بزرگ پوستی به نظر برسند.

نحوه‌ی تشکیل این ضایعات: اسکارهای قندیلی بعد از کیست‌های عفونی یا سایر ضایعات پوستی که در عمق قرار دارند و به سطح پوست می‌آیند، شکل می‌گیرد. در این مسیر بافت پوستی تخریب شده و یک اسکار ستونی به جا می‌ماند.

درمان قبلی شامل جراحی یا روش‌هایی است که توسط دکتر پوست انجام می‌شود. به جای تکیه بر یک روش واحد، ممکن است بیشترین پیشرفت را بعد از جراحی و لایه برداری مجدد مشاهده کنید. دکتر پوست می تواند به شما کمک کند تا مزایا معایب هر یک از گزینه های زیر را بسنجید.

درمان جای جوش  در شیراز
درمان جای جوش  در شیراز

پیوند پوست یا پیوند پانچ

بر اساس مقاله ای که در مجله بالینی و زیبایی پوست منتشر شده است، پیوند پانچ بهترین درمان برای جای جوش عمیق  است این درمان شامل بیرون آوردن جای زخم و جایگزینی آن با پیوند پوست (معمولاً از پشت گوش) است. پیوند پانچ برای پر کردن جای زخم عمیق و باریک  تضمین شده است. بهترین دکتر برای جوش صورت در شیراز

نکته منفی این است که برای یک اسکار به چندین پیوند نیاز خواهید داشت – گاهی تا 20 مورد. گاهی اوقات، ناحیه ایجاد شده کمی بیشتر از ناحیه اطراف پوست بلندتر است.

درمان جای جوش  در شیراز
درمان جای جوش  در شیراز

درمان جای جوش با روش برداشتن پانچ

برداشتن پانچ روشی است که شامل بریدن جای زخم جوش می شود. پس از عمل اکسیزیون، پوست شما از همه طرف بسته می شود. برداشتن پانچ یکی از موثرترین روش‌های درمانی برای جوش  عمیق  است. بهترین دکتر برای جوش صورت در شیراز

با این حال، شما همچنان با یک اسکار نازک در جای خود باقی خواهید ماند. اگرچه برداشتن پانچ به درمان مشکلات بافت کمک می کند، اما هیچ گونه تغییر رنگ پوست اطراف را از بین نمی برد. ممکن است لازم باشد این روش جراحی یکبار مصرف را با یک درمان لایه برداری تکمیل کنید.

درمان جای جوش  در شیراز
درمان جای جوش در شیراز

بهترین دکتر درمان جای جوش در شیراز

لایه برداری با لیزر لایه برداری با لیزر به طور کلی به عنوان یک روش ضد پیری برای پر کردن خطوط ظریف و چین و چروک استفاده می شود. اما می تواند به درمان جای آکنه نیز کمک کند. در طول این عمل، دکتر پوست شما از نورهای لیزری با فرکانس بالا برای هدف قرار دادن جای زخم یخ استفاده می کند.

لیزرهای غیربلاتیو باعث تولید کلاژن می شوند که اگر به دنبال بهبود رنگ پوست و چین و چروک هستید، ممکن است مناسب تر باشد. از طرف دیگر، لیزرهای ابلیتیو فقط برای از بین بردن لایه های پوست کار می کنند. لیزرهای ابلیتیو خطر ایجاد اسکار بیشتر را نیز به همراه دارد. بهترین دکتر برای جوش صورت در شیراز

لایه برداری با لیزر همچنین می تواند باعث شود: قرمزی که می تواند هفته ها طول بکشد آکنه تاول ها ورم خارش شدید تغییر در رنگ پوست شما حساسیت به آفتاب (ضدآفتاب پس از درمان ضروری است) علیرغم خطر عوارض جانبی، اگر می خواهید نتایج طولانی مدتی داشته باشید بدون اینکه هر چند هفته یک بار به پزشک پوست مراجعه کنید، لیزر مجدد ممکن است ارجح باشد.

 طبق گفته دکتر راحله نظری ، ممکن است تقریباً فوراً نتایج را مشاهده کنید و این نتایج می تواند چندین سال باقی بماند.

درمان جای جوش  در شیراز
درمان جای جوش در شیراز

میکرونیدلینگ جای جوش در شیراز

با میکرونیدلینگ، چندین سوزن ظریف لایه بالایی پوست شما را سوراخ می کنند. این سوراخ‌های میکروسکوپی متعددی در پوست شما ایجاد می‌کند تا لایه‌برداری اپیدرم و لایه میانی درم را تشویق کند و به تولید کلاژن و الاستین کمک کند. نتایج را می توان در عرض 6 تا 12 هفته پس از درمان مشاهده کرد. بهترین دکتر برای جوش صورت در شیراز

این درمان بهترین درمان جای جوش  است زیرا در مقایسه با سایر روش های سرپایی نسبتاً مقرون به صرفه است .

درمان جای جوش  در شیراز
کلینیک درمان جای جوش در شیراز

درمان جای جوش در شیراز بوسیله میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ جای جوش در کلینیک دکتر راحله نظری انجام میشود . همچنین خطر عوارض جانبی کمتری وجود دارد، اگرچه کبودی خفیف ممکن است در طول فرآیند ایجاد شود.

میکرونیدلینگ
میکرونیدلینگ

درمان جای جوش در شیراز

 میکرودرم ابریژن نوعی درمان لایه برداری پوست است. دکتر پوست شما از کریستال‌های کوچکی که روی پوست دمیده می‌شوند یا از یک هندپیس با نوک الماس استفاده می‌کند که روی پوست می‌مالد تا قسمت بالایی درم ابریژن و لایه برداری شیمیایی باشد.

ممکن است بخواهید از میکرودرم ابریژن برای تکمیل درمان های جراحی اسکار آکنه، مانند برداشتن پانچ، استفاده کنید تا جای زخم باقی مانده کمتر قابل توجه باشد..

درمان جای جوش در شیراز

درمان جای جوش  در شیراز
کلینیک درمان جای جوش در شیراز

درمان جای جوش در شیراز بوسیله درم ابریژن

میکرودرم ابریژن زاییده یک روش رایج پوستی به نام درم ابریژن است. با درم ابریژن، دکتر پوست شما به جای کریستال های ساینده، از یک ابزار برقی با یک قطعه انتهایی ساینده، مانند یک برس سیمی یا چرخ فلزی دندانه دار استفاده می کند.

در طول عمل، ابزار به سرعت در امتداد پوست شما حرکت می کند و اپیدرم را از بین می برد. در همان زمان، لایه بالایی جای زخم یخ برداشته می شود. نتیجه ایده آل، ظاهری صاف تر و کمتر حفره دار است. بهترین دکتر برای جوش صورت در شیراز

اگرچه ممکن است برای جای جوش عمیق  موثر نباشد ، درم ابریژن هنوز یک روش بازسازی پوست است که فقط نتایج موقتی دارد.

درمان جای جوش  در شیراز
درمان جای جوش  در شیراز

این بدان معنی است که شما باید برای چندین درمان به دکتر پوست خود مراجعه کنید. با بهبود این ناحیه، ممکن است تا سه ماه رنگ پوست صورتی داشته باشید. اگر اگزما دارید، درم ابریژن می تواند پوست شما را بیشتر تشدید کند. شعله ور شدن آکنه و بزرگ شدن منافذ نیز امکان پذیر است. خطر اندکی عفونت وجود دارد که باید به سرعت با آنتی بیوتیک درمان شود.

درمان جای جوش در شیراز با لایه برداری شیمیایی یا پیلینگ 

لایه برداری شیمیایی می تواند با از بین بردن لایه بالایی پوست شما به کاهش ظاهر جای جوش عمیق کمک کند. لایه برداری های شیمیایی استاندارد – که به صورت حرفه ای و از طریق پزشک انجام می شود – اغلب حاوی اسید گلیکولیک (لایه برداری “متوسط”) هستند. انواع دیگر ممکن است محلول جسنر یا اسید تری کلرواستیک (TCA) داشته باشند.

درمان جای جوش  در شیراز
پیلینگ

لایه برداری شیمیایی حاوی آلفا هیدروکسی

سریعتر است، اما اینها فقط اثرات سطحی دارند. لایه برداری عمیق چشمگیرترین فواید را دارد، اما اثرات قدرتمند آن می تواند پوست شما را قرمز و تحریک کند.

گزینه درمانی دیگر روش TCA CROSS است. TCA (50 تا 100 درصد) با خلال دندان چوبی روی جای زخم اعمال می شود. این باعث التهاب و به دنبال آن تولید کلاژن می شود که منجر به کاهش ظاهر اسکار و بهبود زیبایی می شود. مشخص شده است که این روش ایمن، مقرون به صرفه کم تهاجمی است.

همه لایه‌ برداری‌ های شیمیایی حساسیت به نور خورشید را افزایش می‌دهند، اما لایه‌برداری‌های عمیق به‌خصوص خطر آفتاب سوختگی را افزایش می‌دهند.

در واقع، انجمن جراحی پوست آمریکا توصیه می کند که پس از انجام لایه برداری عمیق، به مدت سه تا شش ماه به طور کامل از آفتاب دوری کنید. همچنین اگر پوست حساسی دارید یا اخیراً داروهای آکنه مصرف کرده اید، نباید از لایه بردار شیمیایی استفاده کنید.

درمان جای جوش در شیراز